Miia nousi otsikoihin uhkailusoittojen takia. Turkulaistyttö on saanut useita puheluita, joissa nimettömät soittajat ovat vaatineet häntä jättämään kisan kesken.
Hän jätti kisan kesken. Vieläkin perätään todisteita ym.
Miiasta on levitetty perättömiksi osoittautuneita juttuja
15
1417
Vastaukset
- selostapa aloittaja
Miten jutut ovat osoittautuneet perättömiksi jos ei ole todistettu niitä valheellisiksi.
Ihan varmasti Miia nostaisi oikeusjutun lehdistöä vastaan koskien silkkareita jos hänellä ei niitä olisi. Ja tekisi rikosilmoituksen poliisille uhkailusta jos tosiaan oikeasti pelottavia asioita soiteltais.
Vähän liioteltu taas tämä koko homma.
Suurta draamaa. Josta tulikin mieleen onko Miia luonteeltaan ns. draamaqueen?- no nostapa sinä oikeusjuttu...
Miksi hemmetissä pitäisi alkaa todistelemaan kaiken maailman juoruilioille? Kuule ihan varmasti fiksumpaa, kun antaa vaan kateellisten olla ja mennä eteenpäin elämässä. Perhana jos silikonit olisikin , niin mitä se muille kuuluu, ei kuule tartte muille alkaa todistella. Ootko koskaan kuullut lausuntaa: MINÄ EN KIUSAA! Kiusaamista tää on, uhkailusoitot.
Taitaa olla täällä monta draamaqueenia liikkeellä. - lissu
no nostapa sinä oikeusjuttu... kirjoitti:
Miksi hemmetissä pitäisi alkaa todistelemaan kaiken maailman juoruilioille? Kuule ihan varmasti fiksumpaa, kun antaa vaan kateellisten olla ja mennä eteenpäin elämässä. Perhana jos silikonit olisikin , niin mitä se muille kuuluu, ei kuule tartte muille alkaa todistella. Ootko koskaan kuullut lausuntaa: MINÄ EN KIUSAA! Kiusaamista tää on, uhkailusoitot.
Taitaa olla täällä monta draamaqueenia liikkeellä.kyllä se vaan muillekin nyt kuuluu, kun tyttö meni missikisoihin osallistumaan. ei olis muuten kuulunutkaan. olis pysynyt muissa hommissa, jos ei halua paljastaa totuutta.
mutta taitaa vaan hakea julkisuutta, millaista tahansa, tällä tempulla. siis tarkoituksellisesti osallistui (vaikka tiesi että silikoneja ei sallita) ja jätti kisan sitten kesken. ja tottakai siitä kirjoitetaan, ja sehän sillä oli tarkoituskin. voisin lyödä vaikka vetoa, että näin on asia. - vaikkei ole enää kisassa
lissu kirjoitti:
kyllä se vaan muillekin nyt kuuluu, kun tyttö meni missikisoihin osallistumaan. ei olis muuten kuulunutkaan. olis pysynyt muissa hommissa, jos ei halua paljastaa totuutta.
mutta taitaa vaan hakea julkisuutta, millaista tahansa, tällä tempulla. siis tarkoituksellisesti osallistui (vaikka tiesi että silikoneja ei sallita) ja jätti kisan sitten kesken. ja tottakai siitä kirjoitetaan, ja sehän sillä oli tarkoituskin. voisin lyödä vaikka vetoa, että näin on asia.Kun nyt on saatu kisoista ulos, niin vielä vaan kärtätään todisteluja. Sitä tässä tarkoitan kokoajan. Kyllä varmaan saa julkisuutta kun yleisö jauhaa ja jauhaa silikoneista.
Miia varmaan pärjää huippumallina niinkun on tähänkin asti pärjännyt. Elämä jatkuu. - se....
vaikkei ole enää kisassa kirjoitti:
Kun nyt on saatu kisoista ulos, niin vielä vaan kärtätään todisteluja. Sitä tässä tarkoitan kokoajan. Kyllä varmaan saa julkisuutta kun yleisö jauhaa ja jauhaa silikoneista.
Miia varmaan pärjää huippumallina niinkun on tähänkin asti pärjännyt. Elämä jatkuu.on halunnutkin, että jauhetaan ja jauhetaan. jos ei haluaisi, niin kyllä se menisi tuotapikaa lääkärille ja hommaisi sen todistuksen.
niin minä ainakin tekisin, jos en tykkäisi että minusta puhutaan perättömiä. sillähän sen saa loppumaan. mutta tämä tyttö ei haluakaan sitä lopettaa.. en tähän muuta selitystä keksi. ja minun puolesta kirjoittakoon vain lehdet jos haluavat. aika ovela tyttö muuten. - Todistukset hiiteen
se.... kirjoitti:
on halunnutkin, että jauhetaan ja jauhetaan. jos ei haluaisi, niin kyllä se menisi tuotapikaa lääkärille ja hommaisi sen todistuksen.
niin minä ainakin tekisin, jos en tykkäisi että minusta puhutaan perättömiä. sillähän sen saa loppumaan. mutta tämä tyttö ei haluakaan sitä lopettaa.. en tähän muuta selitystä keksi. ja minun puolesta kirjoittakoon vain lehdet jos haluavat. aika ovela tyttö muuten.Minä en Miian tilanteessa hankkisi enää lääkärintodistusta.
Ei Miia ole enää millään tavalla tilivelvollinen hänen
haukkujilleen, koska ei ole enää kisassa. Jos hän
hankkisi todistuksen, silloinhan nämä juoruämmät
olisivat saaneet Miian siihen painostettua. Antaa
ämmien puhua. Ei Miian tarvitse enää mitään todistella. - tästä
Todistukset hiiteen kirjoitti:
Minä en Miian tilanteessa hankkisi enää lääkärintodistusta.
ämmien puhua. Ei Miian tarvitse enää mitään todistella.vain haluttaisiin tietää. ei tässä kukaan hauku, mutta totuuden haluaisin tietää.ja varmaan moni muukin. ja minusta se Miia on sen velkaa, kun kerran osallistui alkujaan... muuta en pyydä. ja se vielä, että eikö tuosta pitäisi jokin rangaistus antaa, jos pyrkii missikisoihin kertomatta silikoneista.
- Pöljäkö nää olet?
ämmien puhua. Ei Miian tarvitse enää mitään todistella."Jos hän hankkisi todistuksen, silloinhan nämä juoruämmät olisivat saaneet Miian siihen painostettua."
Jos hän hankkisi todistuksen, silloinhan näillä juoruämmillä menisi jauhot suuhun.
En ymmärrä typerää logiiggaasi. - ldsfjkl
ämmien puhua. Ei Miian tarvitse enää mitään todistella.en ymmärrä minäkään logiikkaasi.
- missit nyt on mitä on
tästä kirjoitti:
vain haluttaisiin tietää. ei tässä kukaan hauku, mutta totuuden haluaisin tietää.ja varmaan moni muukin. ja minusta se Miia on sen velkaa, kun kerran osallistui alkujaan... muuta en pyydä. ja se vielä, että eikö tuosta pitäisi jokin rangaistus antaa, jos pyrkii missikisoihin kertomatta silikoneista.
Miksi Miia itse sitten joka lehdessä tilittää kärsimyksiään jos haluaisi oikeasti, että ihmiset lopettavat hänestä puhumisen. Olisi antamatta lehdille haastatteluja niin kyllä asia helpommin unohtuu.
sitä en tajua miten voi kirkkain silmin ja enkelikasvoin väittää, ettei ole käynyt leikkauksissa jos koko Turun mallipiiri ja miian tuntevat tietävät asian. Jos hän olisi salaa käynyt leikkauksessa ei tälläistä kohua olisi syntynyt. Mutta miksi pitää nyt kieltää kaikki jos aiemmin avoimesti tutuilleen kertonut asiasta.
Naurettavaa hommaa.
Sanos nyt vaan että Anteeksi mokasin ja kaikki olisi hyvin a juoruilu loppuisi kuin seinään. - Totuuden torvi
no se neiti on just täys drama-queen!!! Eihän tervejärkinen ihminen osallistu kisaan, jossa silikonit on nou nou, etenkin, kun hänellä tuntuu sellaiset olevan! Tais vasta jlk.kät. hiffata, että noilla AVUILLA ei kisaan oon menemistä, mutta kun kutsu kävi, niin ei voinut vosu kieltäytyä!
Sen minkään taakseen jättää, sen edestään löytää! Kiinnitin myös huomiota noihin juttuihin eukon naamasta; ihan kuin olisi nenää veistetty uuteen uskoon tms. ei oo ihan entisensä nimittäin!
Mutta uskon, että Miia sai tällä tempulla juuri sitä, mitä halusikin; pärstä lehteen ja ilmainen etelän reissu! - äijä
Totuuden torvi kirjoitti:
no se neiti on just täys drama-queen!!! Eihän tervejärkinen ihminen osallistu kisaan, jossa silikonit on nou nou, etenkin, kun hänellä tuntuu sellaiset olevan! Tais vasta jlk.kät. hiffata, että noilla AVUILLA ei kisaan oon menemistä, mutta kun kutsu kävi, niin ei voinut vosu kieltäytyä!
Sen minkään taakseen jättää, sen edestään löytää! Kiinnitin myös huomiota noihin juttuihin eukon naamasta; ihan kuin olisi nenää veistetty uuteen uskoon tms. ei oo ihan entisensä nimittäin!
Mutta uskon, että Miia sai tällä tempulla juuri sitä, mitä halusikin; pärstä lehteen ja ilmainen etelän reissu!Samaa mieltä!!!!
- neito
kylläpä on älytöntä jos muka jonkin uhkasoiton takia jättäis kisan.. ei kai nyt noin helposti jollekin typerälle uhkaajalle voi antaa periks. sitähän ne just toivoo. eiköhän ne olis kiinni saatu nekin uhkailijat, jos olis ihan pahaks menny..
- niinhän sitä sanotaan
...mutta niistä julkimoistakin monet, joita on uhkailtu -kiusattu aikoinaan, ovat näinä päivinä alkaneet puhua asiasta ja on nostettu tärkeäksi lauseeksi ÄLÄ KIUSAA ! Kuinka vaikeaa on myös saada kiusaajat kiinni ja kuriin. Miten pahaksi olisi pitänyt mennä että nyt sitten ei voi enää kestää?
- hehh
Voi lol. Vain riemuidiootit uskovat lätinät "uhkailusoitoista". Vielä kun hässäkkään yhdistää "silikonit", ei päästä kuin yhteen lopputulokseen: olemme jälleen saaneet yhden turhaakin turhemman julkkistyrkyn, josta valitettavasti - suomalaisten sinisilmäisyyden takia - tulee Seiskan ja Ohon vakiokamaa Marikan ja Martinan rinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492149
- 1211455
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3351248Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401190Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651165IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31161- 1411139
- 491099
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470967Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98965