En ole mikään mies-huora, haluan vain sinut en ketään muuta. Olen varmasti antanut itsestäni täysin idioottimaisen naisten perässä juoksijan kuvan mutta oikeasti olen kaiken tuon vastakohta, luotettava kuin mikä.
Saisin kaikki tytöt joista kaverit uneksivat, mutta haluan vain sinut. Ehkä kannattaa analysoida minut uudestaan ja paremmin kavereiden kesken. :)
Äläkä aliarvioi itseäsi enään. Sulla on oikeus olla pinnallinen.
Tyttö tajua jo
6
2225
Vastaukset
- kankaalla pian
ilman minua ;)
- sulta ainakin
mut onko se vain pelkkä "kuva",kun olet häslänny myös monen mun kaverin kans,ihan viime aikoinakin.en ole mustis...
- sanot sen
minulle kasvotusten!
- j.....
kerro tuo sille tytölle. hän palaa halusta kuulla nuo sanat. laita vaikka kirje joissa sanot nuo. se ei ole miehekästä, mutta kirje voi jäädä vain siihen yhteen kirjeeseen. ei meinaa tarvi alkaa kirjeenvaihtoon sentään. tai sano vaikka tekstiviestissä.
- tarkoitit
pinnallisuudella? Millaiseen pinnallisuuteen minulla on oikeus?
- Black
Kannattaisi ihan ottaa yhteyttä tältä sisomalta. Täällä netissä vietisi ei tavoita välttämättä oikeaa henkilöä. Soita sille nyt heti. Minäkin odotan kiihkeästi vain ja ainoastaan yhden miehen puhelua, vaikka on näyttänyt että minulla olisi häslinkiä monen kanssa, niin ei ole. Se on vain ulkokuorta. Olen sitä mieltä, että hyvää kannattaa odottaa. Enkä kyllä naisena tyrmäisi sitäkään vaikka väärä mies tunnustaisi tunteensa. Sehän vain vapauttaa estoista ja menee ohi äkkiä, vaikka saisi pakit. Mutta ihailtavaa on, jos mies ottaa rohkeasti yhteyttä ja ehdottaa treffejä.... sitä odottamaan jään. -hymy-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234