Pyytäkää Niinistö takaisin

ainoa mahdollisuus

Ikävä kyllä muista kokoomuksessa ei ole kannatuksen nostajiksi 2007. Karisma on kateissa. Hyvä veli -jutut ja uhot ei vakuuta. Niinisto olisi teille kullanarvoinen. Häntä arvostetaan ja häntä kuunnellaan. Sauli takaisin!

7

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaba_43

Kuuntele Jyrki Kataista, Jari Koskista, ketä tahansa.

Kokoomuksessa on paljon hyviä poliitikkoja, joita saattaisit pitää jopa Niinistöä parempina, jos katsoisit heitä yhtä monta tuntia tv:ssa kuin nyt lienet katsonut Niinistöä.

• uutta ei ole

Enpä näe kenelläkään muulla olevan sellaista karismaa kuin Niinistöllä.
        Muut vain havittelevat samanlaiseksi tähdeksi, mutta ei onnistu.
        Ovat liian nuoria ja kypsymättömiä.
        Elämä on Saulia opettanut. - Ei vielä teitä..

Ainut kirkkain tähti lähti. Teillä ei ole ketään eikä mitään.
        Vain puolueohjelma, josta kannattaa pitää kiinni.
        - Ja nimenomaan sen perustekstistä.
        Se on tällä hetkellä asia, joka kannattaa.
        Muu ei !

• Osaamme kyllä itse ajatella

Miksi esittelet Niinistöä tällä palstalla. Lentelet kuin lokki sinne missä on jotain nokittavaa. Niinistö on selvästi sanonut ettei hän kaipaa päivänpolitiikkaan ja sitä päätöstä on kunnioitettava. Yritysmaailmassa on paljon kyvykkäitä yhteisten asioiden hoitajia tulossa mukaan vaikuttamaan. Jukka, Antti, Tuula, Marja-Liisa.

• kun meni sivuun

Nyt on aika nuorten aikuisten alkaa kantaa vastuuta ajastaan ja lapsistaan, itsestään ja vanhuksistaan! (25-50-vuotiaat)
      Niinistön kaltaiset miehet neuvonantajiksi ja valtiotieteen kunniatohtoreiksi!

Tätä mieltä minä olen...vuosia 43....ja vasta nyt uudestisyntynyt aitoon poliittiseen elämään?

• demarien vihollinen no1

...........Niinistö oli ja meni.
        Kokomuksessa on hyviä valtiomiehiä ja naisia lukuisia määriä.

• Niinistön ihailija
        demarien vihollinen no1 kirjoitti:

...........Niinistö oli ja meni.
        Kokomuksessa on hyviä valtiomiehiä ja naisia lukuisia määriä.

On kummallista, että Kokoomuksen palstallakaan ei saa enää kehua Niinistöä, vaan heti tulee vastauksia tyyliin "ei puolue yhtä miestä kaipaa". Olin jopa aikeissa liittyä puolueen jäseneksi, mutta muutin mieleni.

• ei kiinnosta
        Niinistön ihailija kirjoitti:

On kummallista, että Kokoomuksen palstallakaan ei saa enää kehua Niinistöä, vaan heti tulee vastauksia tyyliin "ei puolue yhtä miestä kaipaa". Olin jopa aikeissa liittyä puolueen jäseneksi, mutta muutin mieleni.

Joo - sitä samaa minäkin olen ihmetellyt.
        Kun on vallanhavittelusta kysymys, niin alkaa nuorten härkien mittely, jota ei ole ollenkaan kiva katella..

Turpiin tuli, mutta mennään muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe