Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hööks!

rapu1981

Tulipa vain mieleen että onko muilla samoja ongelmia kuin mulla eli kun hööksistä tilaan hevoselleni X-full kokoisen riimun, suitset, heijastinloimen tai apuohjat niin tadaa yllätys yllätys..ovat liian pienet :(
Hevoseni on tukevarakenteinen lämminverinen, 168 cm korkee ja massaa on arviolta n.600 kg ellei enemmänkin.
Viimeeksi tilaamani heijastinloimi oli pieni pollelleni mutta onnex osaan käyttää ompelukonetta joten teen siihen itse tarvittavat muutokset mutta kun apuohjia ja riimuja ei niin vain itse muokkailla.
Lisäksi mua ärsyttää se ettei ole tarpeeksi isoja ratsastussaappaita, chapseja/mini ja gaiters saappaanvarsia (ei koske pelkästään hööksiä tämä valitus), tarkoitan nyt siis näitä pohkeen leveyksiä kun meikäläiselläkin sattuu pohkeen paksuus oleen kunnioitettavat 46 cm ja sekin enimmäkseen lihasta.. mun vanhat aikansa eläneet aiglen saappaat on kokoa xxls ja niittenkin löytäminen kesti kauan..ainahin sitä vois teettää itsellensä sopivat saappaat/ chapsit mutta sitten pitäs olla sitä täpäkkää eli rahaa..eikä sitä valitettavasti kaikilla oo.
Onko kohtalontovereita mulla "pikku tukkikintulla"?

10

3795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratsumies22

      Samaa mieltä kanssasi. Varsinkin toi jalkinepuoli. Oli todellakin vaikeuksia löytää ratsastussaapas, joka sopii jalkaani. Joissain liikkeissä ei vaivauduta edes kyselemään toimittajilta, vaan sanotaan, että tässä on valikoima, eikä muuta ole saatavilla. Onneksi yhdessä liikkeessä oli Aiglen saappaat, jotka sopivat ja tilaten sain standardikokoiset nahkasaappaat. Yleensäkin ratsastuskaupoissa on aika ylimielinen suhtautuminen asiakkaisiin. Tampereella onneksi pari liikettä, joissa vaivaudutaan palvelemaan muitakin, kuin pikkutyttöjä. Se kolmas liike sitten käännyttääkin jo melkein ovelta.

      • rapu1981

        Eräässä liikkeessä jossa minä kävin katsottiin kieroon kun sanoin saapasta sovittaessa että ei mahdu..eivät vissiin ymmärrä että kaikki naiset ei oo mitään tikkujalkoja.
        Tykkäisin kovasti käyttää minichapseja ja saappaita mutta heti kun mietinkin ostoksille lähtöä niin alkaa ahdistaan, hööksiinkin olen kolme kertaa vuoden aikana valittanu tuosta asiasta ja eivät ole kertaakaan minulle vastanneet..hyvää asiakaspalvelua.


      • Leila

        nyt uteliaisuus herää. en ole aikoihin vieraillut tampereen liikkeissä mutta voitko vähän vihjailla missä liikkeessä on millaistakin palvelua? vaikka osoitteella tai sijaintisuunnalla jos et suoraan nimellä uskalla?

        Mun mielestä joissain liikkeessä pitäisi olla vimpan päälle trendeihin pukeutunut ja paksulla lompalla varustautunut että siellä saa palvelua. kokemus vahvistui kun osti ratsastushousut ja niiden nahkapaikat irtosi jo ekassa selkään nousussa...


      • Nimetön

        miulla on saman kokonen jalka ku siulla ja en löyä itelleni saappaita (siis ratsastus-saappaita) mutta kun me ostettiin vanha talo jossa oli kaikki tavarat niin löysin sieltä miulle kypärän ja saappaat. nekin saappaat olivat varresta niin kapeat että ei jalkaan mennyt mutta kun saappailla oli jo ikää eikä arvoa oikein niin leikkasin sisä puolelle n.10-15cm viillon ja laitoin sitten vaan säärystimet päälle... (kun siis ei chapseja vielä ole) xD mutta uusille saappaille en suosittele tehtävän samoin jos siis et ole mikään miljandööri :D


      • rapu1981
        Leila kirjoitti:

        nyt uteliaisuus herää. en ole aikoihin vieraillut tampereen liikkeissä mutta voitko vähän vihjailla missä liikkeessä on millaistakin palvelua? vaikka osoitteella tai sijaintisuunnalla jos et suoraan nimellä uskalla?

        Mun mielestä joissain liikkeessä pitäisi olla vimpan päälle trendeihin pukeutunut ja paksulla lompalla varustautunut että siellä saa palvelua. kokemus vahvistui kun osti ratsastushousut ja niiden nahkapaikat irtosi jo ekassa selkään nousussa...

        Kummankohan viestiä mahdatte "nimettömän" kanssa tarkoittaa minun vai ratsumies22. Unohdin nimittäin mainita viestissä että asun laihialla ja tämä kieroon katsominen tapahtui vaasalaisessa Eläinkeskus nimisessä liikkeessä jossa myydään myös ratsastustarvikkeita.
        Pahoittelen jos aiheutin väärinkäsityksen.


    • Tinas

      Eipä niitä kaikkein suurinpia ja pienimpiä tunnuta ottavan huomioon. On kyllä pienillekkin jo vaikka mitä, mutta nuo suuremmat varusteet tuntuvat jäävän vieläkin uupumaan. Se on kyllä totta puhuen todella ikävää!

      • kfo

        Vikää saapaat suutarille ja laitatuttakaa saappaisiin taakse vetoketjut, ja lisänahkanpalaa, jos tarvii.


    • hööks fani

      musta hööks on tosi hyvä kauppa oon ostanu sieltä paljopaljo kaikee:DD

    • tilasi, muttei enää

      No me jouduttiin eka tekemään kaks tilausta ja meni noin kuukausi ennen kun tuli ja sit vielä vialliset suitset! Kyllä nyt kiehuu!

    • Anonyymi

      Jos tilaa keppihevoselle suitset tuleeko ne?Tommoiset ruskeat suitset tilaisin jos tietäisin että ovat kestävät ja tehokkaat kiitos!☺️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe