Kauris n ja kaksosmies

onko toivoo???

Kauris n Hieman ihastunut kaksosmieheen, hänkin kenties minuun...mutta onko meillä mitään mahiksia aloittaa suhetta vai olemmeko v'äjäämättömästi liian kaukana toisistamme???? Vinkkejä, neuvoja ja näkemyksiä pliiiz :)

10

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikko38

kaksosmiehenä en saanut kaurisnaisesta mitään..mukava mimmi, potku puuttui naisesta mitä minä naisessa haen..

• kauriskolli

Kaksonen jo pilvissä ja kauris maassa. Suhteesta tule tosi hyvä jos jos MOLEMMAT osaavat tulla vastaan siis kauris irrota maasta ja kaksonen laskeutua alas.
      Varmaan tätä ei heti ymmärrä mutta niin se kuitenkin on. Meillä juttu toimi aivan upeasti mutta erimielisyydet kärjistyi lopulta niin hankaliksi että nyt ollaan eroamassa.

• tuuliviiri

Olen juuri tutustunut ja ihastunut elämäni toiseen kaurismieheen, eka meni piloille kun olin kuulemma liian flirtti. Mitä kaksosnaisen tulisi vältää ehdottomasti ko. herran seurassa muuta kuin flirttailua muiden miesten kanssa:)? Ja mitä kauris arvostaa?
        -tuuliviiri-

• Mieti mitä haluat
        tuuliviiri kirjoitti:

Olen juuri tutustunut ja ihastunut elämäni toiseen kaurismieheen, eka meni piloille kun olin kuulemma liian flirtti. Mitä kaksosnaisen tulisi vältää ehdottomasti ko. herran seurassa muuta kuin flirttailua muiden miesten kanssa:)? Ja mitä kauris arvostaa?
        -tuuliviiri-

Mikäli haluat kauris-miehen, niin ainakin meillä tehoaa kehuminen yms. ihailu (ei mikään lässytys kuitenkaan), huumori ja se, että toisia miehiä ei vilkuilla. Itse olen kaksosena joutunut muuttumaan tosi paljon...

• tuuliviiri
        Mieti mitä haluat kirjoitti:

Mikäli haluat kauris-miehen, niin ainakin meillä tehoaa kehuminen yms. ihailu (ei mikään lässytys kuitenkaan), huumori ja se, että toisia miehiä ei vilkuilla. Itse olen kaksosena joutunut muuttumaan tosi paljon...

Sitä vähän pelkäsinkin että pitää varmasti muuttua mutta sinun kohdallasi on ilmeisesti kannattanut kun olette noinkin kauan olleet yhdessä:) Kaikkea hyvää teille ja katsotaan miten tämä juttu kehittyy...

• kaksonen

ja tyttö kauris,seurusteltiin 5vuotta,hän kunnianhimoisempi minä taas rennompi,oli kuitenkin hyvä suhde kaikin puolin:)

• Gun-Inger

Olen nyt vastoin kaikkia odotuksia asunut puoli vuotta kaksos-miehen kanssa. Itse olen siis nainen ja kauris. Ei ole vielä alkuhuuma haihtunut, vaikka ollaan seurusteltu yli kaksi vuotta. Seksi on ihanaa. Mies on suloinen, pussailee ja sanoo että rakastaa. Alkuaikoina minä olin se enemmän innostunut, mutta kummasti tuo kaksonenkin lämpeni kun vaan jaksoi odottaa.

• mallu 3

kauris ja kaksonen,yhdessä oltu 14 kk ja ihan hyvin
        kuitenkin kulkee!

• Hongatar
        mallu 3 kirjoitti:

kauris ja kaksonen,yhdessä oltu 14 kk ja ihan hyvin
        kuitenkin kulkee!

itse olen kauris ja mieheni kaksonen ja kohta neljä vuotta yhdessä, päästy kihloihin asti ja hyvin on mennyt.

• ja kaksonen

5vuotta tulee täyteen kaksosmiehen kanssa,yksi lapsi ja avioliitto saavutettuna.riidatonta ei ole.sillä kaksosella aina höllempi vastuunkanto.uskollinen kaksosmies mulle on ainakin ollut,tosin inhottava h-taju,välillä antaa aihetta olettaa muuta:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4803
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      130
      3256
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2449
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe