leijona+vesimies?

leijonatyttö

Hei, miten sopii leijona tyttö ja vesiMIES?
Olis kiva tietää, jos joku viittii vastata...XD

11

6248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona

ymmärtää toisiaan, helppoa seuraa.. molemmat haluavat sen oman tilan. Tosin leijona voi kokea olevansa "hylätty", jos ottaa liikaa tilaa itselleen ja jättää huomioimatta. Tätä vesimies ei välttämättä ymmärrä.. mikä taas vie väärään suuntaan. Joten, sopivasti huomiota ja sopivasti omaa aikaa ; )
      Vesimiehet taitaa olla aika mustasukkaisia..??

• jos toimii

En tiedä yhtäkään näiden merkkien muodostamaa parisuhdetta. Ystäväpiiriini kuuluu useita veskareita ja leijonia, molempien sukupuolien edustajia löytyy ja voin kyllä aika pitkäaikaisen havainnoinnin seurauksena sanoa, että ei tule mitään. Nämä merkit ovat kuin yö ja päivä, ovat myös toistensa vastamerkkejä, mutta erilaisuudet ei tue toisiaan siitäkään huolimatta.

• Lionchild

kokeiltu on. Vesimiehet on itsekkäitä ja niiden omantilankaipuu on älytön! Lisäksi ne on kylmiä ja sitoutumiskyvyttömiä.. Ikävä kyllä kokemusta on itellä sekä kaveripiirissä.

Tosin poikkeus vahvistaa säännön...

• Kisuli

Juuri niin, vesimieheni on itsekäs, tunteeton, kylmäkiskoinen, hekisellä tasolla saavuttamaton ym...
        Leijonanaisena tarvitsisin kiihkeyttä, tunteellisuutta, läheisyyttä ja kun en niitä ole saanut olen muuttunut tunteettomaksi miestäni kohtaan. Välillä tuntuu etten ole enää leijonannainen ollenkaan, vaan joku kesy mirri... Ahdistaa helvetisti, elämässä ei ole tunnetta!!

• Fille

Vesimiehet ja leijonat ovat oppositiomerkkejä eli tuskin sopii. Ainakin omat kokemukset vesimiehistä ovat surkeat. Joskus tuntuu että vesimiehet elävät vain oman päänsä sisällä ihan ikiomassa pikku pikku maailmassaan eikä sinne mahdu edes Hesaria tai tv-uutisia...

• LeoN

Itselläni takana jo monta vuotta veskarimiehen kanssa ja paras suhde EVER!
      AIKUINEN Vesimies tietää mitä tahtoo ja osaa sitoutuakin.
      Veskarin "palvonta" ja ihailu saa minut ihan veteläksi. Mieheni on hellä, huomioiva, tekee vuokseni mitä vaan ja meillä on samat intressit ja arvot.

Omaa tilaa kun antaa ja ottaa molemmille, niin homma toimii.

Kokeile ja nauti ihmeessä rohkeasti. Voit saada upean suhteen =)

• veskarieukko

Monen vuoden on off suhde jellonamieheen takana. Ikinä en ole ollu niin rakastunu. Kukaan ei ole koskaan aiemmin ymmärtäny paremmin. Se kissaeläin oli aina paikalla jos maailma murjo. Mutta lopullisesti homma kaatu siihen, että jellonaa ärsytti se ettei se saanu musta minkäänlaista otetta. Kerjäsi huomiota ja koitti viedä vapauden totaalisesti. Oli hyvin mustasukkainen, vaikkakin täysin turhaan. Ylidramaattinen.
      Oli meillä hyvät hetkemme ja niitä tulen aina muistamaan lämmöllä :)
      Veskari tarttee tilaa ja vapautta,mut taas toisaalta varmuuden toisen tunteista. kun taas jellona huomiota ja rapsuttelua. Jos se kultainen keskitie löytyy, nii homma toimii varmasti.

• jellona

mun omien kokemuksien mukaan täydellinen yhtälö. Nyt ollu vuoden oman veskarin kanssa ja ihanaa on ollu. Kehuja satelee ja hemmotteluja ym. :) Suosittelen lämpimästi.

• Kisuli

Olen leijonanainen ja tuo vesimieheni ei saa minua enää syttymään, niin lattea se on. Elämässä pitää olla säpinää ja sitä ei vesimiehen kanssa kehity. Sit se on niin omituinen; lähtee töihin ja milloin minnekin eikä edes sano hei, ei pusi, ei hali - sillä ei kai ole tunne-elämää ollenkaan. Yhdessä se haluaa asua, mutta ei sitoutua, ei naimisiin. Multa menee järki sen kanssa, niin pahasti ahdistaa.

• Nimetön

vai ei ole vesimiehen kans säpinäää..sul oli väärä vesimies,tääl on sellanen vesimies et on niin paljon säpinää..et oksat pois!

• seukkaaja

Itselläni ainakin toimi. Tapasin vesimieheni chatissa...siellähän niitä vissiin liikkuu aika paljolti. Aluksi olin ihan hullaantunut, mutta viettini lopahtivat pikkuhiljaa...nykyään seurustelen kalamiehen kanssa ja en vaihtais mihinkään :) olen itsekin leijona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe