Ja niinpä niin AHNEELLA ON PASKANEN LOPPU!! Ja niin sitten Stora Ensokin siirää tuotantoaan Saksaan, siellä kun on kuulemma vähemmän mm. sairauspoissaoloja kuin suomalaisissa tehtaissa!!
VITUU, ETTÄ OOTTE TYHMIÄ JA YKSINKERTAISIA!! Ja taas valuu työpaikat pois suomesta, mutta se on ihan oikein koko kansalle :)
HYVÄ SAK!!!!
HÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄ
19
708
Vastaukset
- SAK NIITÄ
TYÖPAIKKOJA ON VIEMÄSSÄ KÄSITIN,STORA ENSO OLIS NIITÄ VIEMÄSSÄ
- taas vääntää rautalangasta!
KUKA NEUVOTTELEE DUUNAREIDEN SOPIMUKSET JA ON AINA VAATIMASSA LISÄÄ, LISÄÄ JA LISÄÄ, KUITENKAAN ANTAMATTA TYÖNANTAJALLE YHTÄÄN ENEMPÄÄ KUIN ENNENKÄÄN!! SYYTTÄKÄÄ VAIN ITSEÄNNE!!
MINÄ EN YHTÄÄN SUOMALAISTA PALKKAISI ENÄÄN YHTEENKÄÄN DUUNIIN, SEN VERRAN PASKAKANSA OLEMME!!
AINA VAAN VAATIMASSA, MUTTA MISTÄÄN EI VOIDA LUOPUA, EI TULLA TYÖNANTAJAA VASTAAN MISSÄÄN ASIASSA!! SUOMALAISET OVAT ITSEKKÄITÄ, KATEELLISIA PASKOJA!!!! - qwe
taas vääntää rautalangasta! kirjoitti:
KUKA NEUVOTTELEE DUUNAREIDEN SOPIMUKSET JA ON AINA VAATIMASSA LISÄÄ, LISÄÄ JA LISÄÄ, KUITENKAAN ANTAMATTA TYÖNANTAJALLE YHTÄÄN ENEMPÄÄ KUIN ENNENKÄÄN!! SYYTTÄKÄÄ VAIN ITSEÄNNE!!
MINÄ EN YHTÄÄN SUOMALAISTA PALKKAISI ENÄÄN YHTEENKÄÄN DUUNIIN, SEN VERRAN PASKAKANSA OLEMME!!
AINA VAAN VAATIMASSA, MUTTA MISTÄÄN EI VOIDA LUOPUA, EI TULLA TYÖNANTAJAA VASTAAN MISSÄÄN ASIASSA!! SUOMALAISET OVAT ITSEKKÄITÄ, KATEELLISIA PASKOJA!!!!miks oot työtön?
- VITUN TYHMÄ
qwe kirjoitti:
miks oot työtön?
SOSSU!!! EN MUUTEN OLE TYÖTÖN!!!!
HÄHÄHÄHÄÄÄÄÄ, HEKO, HEKO, SUOMALAISET OVAT TYHMIÄ!! TYHMIÄ!! - qwe
VITUN TYHMÄ kirjoitti:
SOSSU!!! EN MUUTEN OLE TYÖTÖN!!!!
HÄHÄHÄHÄÄÄÄÄ, HEKO, HEKO, SUOMALAISET OVAT TYHMIÄ!! TYHMIÄ!!olet töissä omassa konehuoneessa? itse loistat älyllä kun osaat melkein kirjoittaakin.
- VITUN TYHMÄ SOSSU,
qwe kirjoitti:
olet töissä omassa konehuoneessa? itse loistat älyllä kun osaat melkein kirjoittaakin.
siellä huutelee turhaan!! Aivan turhaan !! Peli on jo kohdallasi menetetty!!!
LUUSERI!! KATEELLINEN LUUSERI!!! - qwe
VITUN TYHMÄ SOSSU, kirjoitti:
siellä huutelee turhaan!! Aivan turhaan !! Peli on jo kohdallasi menetetty!!!
LUUSERI!! KATEELLINEN LUUSERI!!!ai vedit jo narun kaulaan? no hyppää sitten vielä kaivoon. pelisi on tosiaan jo pelattu.
- VITUN TYHMÄ SOSSU,,
qwe kirjoitti:
ai vedit jo narun kaulaan? no hyppää sitten vielä kaivoon. pelisi on tosiaan jo pelattu.
Siellä huutelee. AIVAN TURHAAN HUUTELET JA YRITÄT MATKIA!! ETKÖ KEKSI PAREMPAA!!
LUUSERI, KATEELLINEN SOSSULUUSERI!!!
SINULLA EI OLE MITÄÄN TOIVOA TÄSSÄ MAASSA!!! SOSSUILTA VIEDÄÄN DUUNIT ALTA!! TEILLE JÄYKKÄNISKOILLE EI JÄÄ MUUTA KUIN MOPPI JA PASKAT KÄTEEN!!! - qwe
VITUN TYHMÄ SOSSU,, kirjoitti:
Siellä huutelee. AIVAN TURHAAN HUUTELET JA YRITÄT MATKIA!! ETKÖ KEKSI PAREMPAA!!
LUUSERI, KATEELLINEN SOSSULUUSERI!!!
SINULLA EI OLE MITÄÄN TOIVOA TÄSSÄ MAASSA!!! SOSSUILTA VIEDÄÄN DUUNIT ALTA!! TEILLE JÄYKKÄNISKOILLE EI JÄÄ MUUTA KUIN MOPPI JA PASKAT KÄTEEN!!!haiseeks sun kätes jo pahalle? vai tuliko sitä jo korvastakin? vai molemmista? vai et tiedä kumpi on käsi ja kumpi korva vai oliko se perse?
- SOSSUSUOMI TIPAHTAA!
qwe kirjoitti:
haiseeks sun kätes jo pahalle? vai tuliko sitä jo korvastakin? vai molemmista? vai et tiedä kumpi on käsi ja kumpi korva vai oliko se perse?
- qwe
SOSSUSUOMI TIPAHTAA! kirjoitti:
olitko ennen töissä stora ensolla sahajauhoja lakasemassa? sit sait monoo, katkeroidut.
- DEMARIN TYHMYYS!!!
qwe kirjoitti:
olitko ennen töissä stora ensolla sahajauhoja lakasemassa? sit sait monoo, katkeroidut.
HAUKOTUS!
- qwe
DEMARIN TYHMYYS!!! kirjoitti:
HAUKOTUS!
näytä sitten oma neroutesi äläkä vaan jauha paskaa saatanan räkäpää luuseri.
- IDIOOTTISOSSU!!!
qwe kirjoitti:
näytä sitten oma neroutesi äläkä vaan jauha paskaa saatanan räkäpää luuseri.
VAIPPAPÖKSY LUUSERI!!!
HAH, HAH, HAA!!! OLET MENETETTY TAPAUS!!! - nimimerkin
IDIOOTTISOSSU!!! kirjoitti:
VAIPPAPÖKSY LUUSERI!!!
HAH, HAH, HAA!!! OLET MENETETTY TAPAUS!!!takana siis idioottisossu vai miten tää nyt menee?
Tämähän on kuin lapsena leikitty juttu.. se joka toista haukkuu, on itse se... - qwe
IDIOOTTISOSSU!!! kirjoitti:
VAIPPAPÖKSY LUUSERI!!!
HAH, HAH, HAA!!! OLET MENETETTY TAPAUS!!!sinä et koskaan päässyt sille tasolle että olisi ollut jotain menetettävää.
- ratiritiralla tuli talvi ha...
nimimerkin kirjoitti:
takana siis idioottisossu vai miten tää nyt menee?
Tämähän on kuin lapsena leikitty juttu.. se joka toista haukkuu, on itse se...Ja niin ne pienet suomisossulapset lähtivät taas leikkimään Tarja nukeilla ulos!
- joku tuolla
nimimerkin kirjoitti:
takana siis idioottisossu vai miten tää nyt menee?
Tämähän on kuin lapsena leikitty juttu.. se joka toista haukkuu, on itse se...väittää olevansa "vitun tyhmä" - miten ihmiset noin itseään pilkkaa? Mie en nyt oikein tajua, olenko siis...
- aatu
PERSETTÄ PENKKIIN ASIAN VARMISTAMISEKSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603