Mitä teet työksesi?
Hyde!
8
360
Vastaukset
- Hyde
Mä teen paljon duunia, enimäxeen opetan muita. En kerro tarkemmin.
- Takarivintietäjä
Sinulla kun on tuollainen x pitoinen kirjallinen ilmaisutapa niin onkohan se jokin ihan virallinen kieli.
- Kysyjä.
Kielioppivirheittesi perusteella sinusta ei taatusti ole opettamaan ketään millään muotoa. Puhut kuin teini-ikäinen. Tästä voimmekin vetää johtopäätöksenä sen että olet vielä koululainen. Lopeta paskan jauhaminen, kukaan ei ota sinua todesta.
- Hyde
Kysyjä. kirjoitti:
Kielioppivirheittesi perusteella sinusta ei taatusti ole opettamaan ketään millään muotoa. Puhut kuin teini-ikäinen. Tästä voimmekin vetää johtopäätöksenä sen että olet vielä koululainen. Lopeta paskan jauhaminen, kukaan ei ota sinua todesta.
Siis virheitäkö ei saa kukaan tehdä? Sä oot täydellinen? Siis nyt mä oon ihan ett hei haloooooo!
Et varmaan oo täydellinen säkään.
Ja ton teorias mukaan esm jääkiekkoilijat ei ole jääkiekon pelaajia kun tekevät virheitä? entäs valmentajat, tekevät vääriä valintoja, eix ne sais enää valmentaa sitt?
Mä en oo sitä paitsi mikään kirjotuxen opettaja, vaan ihan muuta!!! - Kysyjä.
Hyde kirjoitti:
Siis virheitäkö ei saa kukaan tehdä? Sä oot täydellinen? Siis nyt mä oon ihan ett hei haloooooo!
Et varmaan oo täydellinen säkään.
Ja ton teorias mukaan esm jääkiekkoilijat ei ole jääkiekon pelaajia kun tekevät virheitä? entäs valmentajat, tekevät vääriä valintoja, eix ne sais enää valmentaa sitt?
Mä en oo sitä paitsi mikään kirjotuxen opettaja, vaan ihan muuta!!!Nyt oli kyse sinusta tollo. Ja edelleenkään sinä et opeta mitään vaan olet koululainen.
Niin ja voin satavarmasti sanoa että olen sinua huomattavasti täydellisempi. - samaa mieltä
Kysyjä. kirjoitti:
Nyt oli kyse sinusta tollo. Ja edelleenkään sinä et opeta mitään vaan olet koululainen.
Niin ja voin satavarmasti sanoa että olen sinua huomattavasti täydellisempi.siis siinä että sillä ei ole mitään väliä miten kirjottaa nimittäin itse en ainakaan muista mitä joskus nassikkana opetettiin pilkuista ja pisteistä. jos ei tee työtä missä sitä pitää käyttää niin äkkiä unohtuu tollaset mistä voikin vetää johtopäätöksen että pilkuista valittajat on itse vielä koululaisia kun on niin hyvin muistissa mitättömät isot kirjaimet ja muut hömpötykset mitä ei aikuinen ihminen ikinä joudu käyttämään jos ei työ sitä vaadi.eikä tartte valittaa tästä viestistä tiedän että pilkut puuttuu ja pisteet ei ehkä ole sielä missä pitää ja jos haluat vanhaa opettaa niin laita sama teksti korjattuna jos jäisi päähän jotakin.
- Ope
samaa mieltä kirjoitti:
siis siinä että sillä ei ole mitään väliä miten kirjottaa nimittäin itse en ainakaan muista mitä joskus nassikkana opetettiin pilkuista ja pisteistä. jos ei tee työtä missä sitä pitää käyttää niin äkkiä unohtuu tollaset mistä voikin vetää johtopäätöksen että pilkuista valittajat on itse vielä koululaisia kun on niin hyvin muistissa mitättömät isot kirjaimet ja muut hömpötykset mitä ei aikuinen ihminen ikinä joudu käyttämään jos ei työ sitä vaadi.eikä tartte valittaa tästä viestistä tiedän että pilkut puuttuu ja pisteet ei ehkä ole sielä missä pitää ja jos haluat vanhaa opettaa niin laita sama teksti korjattuna jos jäisi päähän jotakin.
Siis siinä, että sillä ei ole mitään väliä miten kirjottaa, nimittäin itse en ainakaan muista mitä joskus nassikkana opetettiin pilkuista ja pisteistä. Jos ei tee työtä missä sitä pitää käyttää, niin äkkiä unohtuu tollaset mistä voikin vetää johtopäätöksen, että pilkuista valittajat on itse vielä koululaisia kun on niin hyvin muistissa mitättömät isot kirjaimet ja muut hömpötykset, mitä ei aikuinen ihminen ikinä joudu käyttämään jos ei työ sitä vaadi.Eikä tartte valittaa tästä viestistä, tiedän että pilkut puuttuu ja pisteet ei ehkä ole sielä missä pitää ja jos haluat vanhaa opettaa niin laita sama teksti korjattuna jos jäisi päähän jotakin.
- viestistä
Ope kirjoitti:
Siis siinä, että sillä ei ole mitään väliä miten kirjottaa, nimittäin itse en ainakaan muista mitä joskus nassikkana opetettiin pilkuista ja pisteistä. Jos ei tee työtä missä sitä pitää käyttää, niin äkkiä unohtuu tollaset mistä voikin vetää johtopäätöksen, että pilkuista valittajat on itse vielä koululaisia kun on niin hyvin muistissa mitättömät isot kirjaimet ja muut hömpötykset, mitä ei aikuinen ihminen ikinä joudu käyttämään jos ei työ sitä vaadi.Eikä tartte valittaa tästä viestistä, tiedän että pilkut puuttuu ja pisteet ei ehkä ole sielä missä pitää ja jos haluat vanhaa opettaa niin laita sama teksti korjattuna jos jäisi päähän jotakin.
saa nähdä opinko mitään:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468