Pyydän itse anteeksi kaikilta muslimeilta sitä mielipahaa, jonka tanskalainen pilapiirtäjä aiheutti.
Anteeksi.
Minulla on paljon ystäviä Tanskassa, ja voin sanoa, että he ovat pohjimmiltaan erittäin suvaitsevaisia ja ymmärtäviä muslimeja kohtaan.
Saahan sitä toki loukkaantua, kun loukataan. Nyt kun jo jordanialainenkin lehti on julkaissut pilakuvat, joten eiköhän homma rauhoitu.
Muuten, olen loukattu skandinaavisten ystävieni puolesta, kun heidän lippujaan on poltettu ja kansalaistensa henkeä uhattu. Onhan lippukin, ossa on kristittyjen tunnus, risti keskellä, uskonnollinen tunnus ja sen polttaminen loukkaavaa.
Olen loukattu! Kuka esittää anteeksipyynnön minulle?
Pidän ovet ja ikkunat auki kuullakseni anteeksipyynnön heti kun nyrkinheristäjät järkevöityvät ja sen esittävät.
Kuuluuko mitään?
Olen kuulolla...
Atte Ateisti
1
83
Vastaukset
- juuri
He tekevät väärin ja ovat tehneet pitkään, mutta syyttelevät muita ?!
Koskahan pyytävät anteeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474