Olen törmännyt kyseiseen kehotukseen lukuisia kertoja vaalien jälkeen.
Näin sanovia on kumpaakin kannattaneissa.
Kysyisinkin miksi keskustelu rakentavassa hengessä ei saisi jatkua?
PULINATKO POIS?
5
133
Vastaukset
Ettei vaan paljastuisi, että epäisänmaallisuus kyteekin firmojen johtavilla PALLEILLA.
- joo.+
Ei täällä voi asiasta puhua.Aina on joku joka lyö lekkeriksi.
Mutta ei kai kukaan näitä niin tosissaan ota. Onhan se parempi kun täällä saa purkautua, kuin kadulla.- huomioni
Joo, sen olen huomannut minäkin, että enimmäkseen haloslaiset lyövät heti leikiksi, kun asioista tulee kysynys. Näin häivytetään se itse asian käsittely.
- joskus tällä
sivustolla vierailleena olen huomanut tämän melkoiseksi hupisivuksi. Ei täällä todellakaan voi vakavasti keskustella. Kaikki tällä sivustolla olevat mielipiteet lienee kerrottu huumorimielessä vaikka täytyy kyllä myöntää, että huumorintaju itsellänikin on joskus koetuksella, sen verran raakaa huumoria täällä viljellään.
Itse en elämänkatsomukseltani lukeudu vasemmistoon enkä oikeistoon, koska näen molemmissa aatesuunnissa jotain kannatettavaa ja jotain vastustettavaa. Se että mennään henkiökohtaisuuksiin, oli sitten kyseessä Sauli tai Tarja, käyttäen vaikka kuinka rivoja ilmaisuja, ei mielestäni kuulu hyviin tapoihin eikä sitä mielestäni voi perustella edes huumorilla.- jotka
emme koe kuuluvamme vasemmistoon emmekä oikeistoon pitäisi kai olla oma puolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062