Joten yritystä kyllä on päästä sinusta eroon. Jaa, eroon? Niin, kuulostaa hassulta sanonnalta kun ei olla koskaa edes "silleen" oltu. Mutta hassuahan tässä onkin juuri se minä aloin kuviteela millaista "se" olisi.
Mutta nyt on siis yritystä päästä tästä hulluudesta, saas nähdä kuinka käy.
Olen tyrkyllä
17
1559
Vastaukset
- rakastan sinua
you are the one, the only.....
- lycka till
Kun mua ei kiinnostakaan olla silleen.Jos sä sillä tavoin pääsisit oleen silleen (treffipalstalla),sehän olis hoidettu sekin puoli silleen niinku.Musta on maailman helpointa päästä eroon,nääs kun en siinä oo vastahankaan ollenkaan silleen.
Onko hullumpaa kuultu?- lycka till
Mun luulleen oikeesti sun viestin olleen mulle.
- selväksi
lycka till kirjoitti:
Mun luulleen oikeesti sun viestin olleen mulle.
sä et ole sellainen.
- jo kauan
olen ollut, ei olla törmätty siellä!
- hukassa?
Miksi on nykyään tärkeää, että ollaan heti "silleen". Eikö olis parempi ensin tutustua kunnolla ja sitten vasta miettiä "niitä juttuja"? Palstan juttuja lukiessa olen ymmärtänyt, että monen tavoite on heti ekana iltana sänkyyn. Jos näin ei käy, niin seurustelulla ei ole mitään tulevaisuutta.
Naisena olisin pelkästään onnellinen, jos saisin rauhassa tutustua. Henkinen puoli on kuitenkin tärkein. Kaikki muu tulee kuitenkin aikanaan, jos on tullakseen. Ja varmasti ehtii.
Toivottavasti ap löydät hulluudellesi selityksen. Pahoin kuitenkin pelkään, ettei kukaan muu sitä sinulle anna. - hoplaada
tapa päästä kenestäkään "eroon".Saat vain paskasen olon ittellesi,usko huvikses.Ihan kuin joku kosto,mutta kohdistuu ittees ennemminkin.
- väärä?
Minä olen kiero. Toivoin että hän tulee plaraamaan treffiilmoituksia ja näkee minut siellä, ottaa yhteyttä ja sitten me vihdoinkin voidaan ..miten sen nyt sanoisin...olla läheisemmässä kanssa käymisessä.
- mieleen
väärä? kirjoitti:
Minä olen kiero. Toivoin että hän tulee plaraamaan treffiilmoituksia ja näkee minut siellä, ottaa yhteyttä ja sitten me vihdoinkin voidaan ..miten sen nyt sanoisin...olla läheisemmässä kanssa käymisessä.
et sä ajattelisit noin,miksei voi muulla tavalla ilmaista sitä suurta kiinnostusta.Mitä menetettävää sulla on?Iske muhun kiinni ja sano "VOI HEMMETTI,EKSÄ TAJUU".mÄ YMMÄRRÄN KYLLÄ SIITÄ.
- huudat
mieleen kirjoitti:
et sä ajattelisit noin,miksei voi muulla tavalla ilmaista sitä suurta kiinnostusta.Mitä menetettävää sulla on?Iske muhun kiinni ja sano "VOI HEMMETTI,EKSÄ TAJUU".mÄ YMMÄRRÄN KYLLÄ SIITÄ.
noin helposti. Ei ole kiva.
- ei huuda koskaan
huudat kirjoitti:
noin helposti. Ei ole kiva.
ggggrrrr
- ajattelin kun
ei huuda koskaan kirjoitti:
ggggrrrr
katselin tänään taas sitä Ihmeiden Aikaa? Erästä ajattelin ja taas se mieni siihen...voiko miestä raiskata?
- sanoa noin?!
ajattelin kun kirjoitti:
katselin tänään taas sitä Ihmeiden Aikaa? Erästä ajattelin ja taas se mieni siihen...voiko miestä raiskata?
Lähden jäähylenkille, se taatusti tepsii nyt. Ja anteeksi, anteeksi....
- umpijäässä
sanoa noin?! kirjoitti:
Lähden jäähylenkille, se taatusti tepsii nyt. Ja anteeksi, anteeksi....
Sulattelemisiin!
- kylmää..
umpijäässä kirjoitti:
Sulattelemisiin!
yösulattelemisiin.
- olet mennyt
tekemään.Hyvä tietää niin haaveilut loppuu tähän.Toivottavasti löytyy seuraa ja saat mitä haluat,naista.
- en ainakaan
naista.Olen ihan täysipäinen hetero nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762