Olen tyrkyllä

treffipalstalla

Joten yritystä kyllä on päästä sinusta eroon. Jaa, eroon? Niin, kuulostaa hassulta sanonnalta kun ei olla koskaa edes "silleen" oltu. Mutta hassuahan tässä onkin juuri se minä aloin kuviteela millaista "se" olisi.
Mutta nyt on siis yritystä päästä tästä hulluudesta, saas nähdä kuinka käy.

17

1559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastan sinua

you are the one, the only.....

• lycka till

Kun mua ei kiinnostakaan olla silleen.Jos sä sillä tavoin pääsisit oleen silleen (treffipalstalla),sehän olis hoidettu sekin puoli silleen niinku.Musta on maailman helpointa päästä eroon,nääs kun en siinä oo vastahankaan ollenkaan silleen.

Onko hullumpaa kuultu?

• lycka till

Mun luulleen oikeesti sun viestin olleen mulle.

• selväksi
        lycka till kirjoitti:

Mun luulleen oikeesti sun viestin olleen mulle.

sä et ole sellainen.

• jo kauan

olen ollut, ei olla törmätty siellä!

• hukassa?

Miksi on nykyään tärkeää, että ollaan heti "silleen". Eikö olis parempi ensin tutustua kunnolla ja sitten vasta miettiä "niitä juttuja"? Palstan juttuja lukiessa olen ymmärtänyt, että monen tavoite on heti ekana iltana sänkyyn. Jos näin ei käy, niin seurustelulla ei ole mitään tulevaisuutta.

Naisena olisin pelkästään onnellinen, jos saisin rauhassa tutustua. Henkinen puoli on kuitenkin tärkein. Kaikki muu tulee kuitenkin aikanaan, jos on tullakseen. Ja varmasti ehtii.

Toivottavasti ap löydät hulluudellesi selityksen. Pahoin kuitenkin pelkään, ettei kukaan muu sitä sinulle anna.

• hoplaada

tapa päästä kenestäkään "eroon".Saat vain paskasen olon ittellesi,usko huvikses.Ihan kuin joku kosto,mutta kohdistuu ittees ennemminkin.

• väärä?

Minä olen kiero. Toivoin että hän tulee plaraamaan treffiilmoituksia ja näkee minut siellä, ottaa yhteyttä ja sitten me vihdoinkin voidaan ..miten sen nyt sanoisin...olla läheisemmässä kanssa käymisessä.

• mieleen
        väärä? kirjoitti:

Minä olen kiero. Toivoin että hän tulee plaraamaan treffiilmoituksia ja näkee minut siellä, ottaa yhteyttä ja sitten me vihdoinkin voidaan ..miten sen nyt sanoisin...olla läheisemmässä kanssa käymisessä.

et sä ajattelisit noin,miksei voi muulla tavalla ilmaista sitä suurta kiinnostusta.Mitä menetettävää sulla on?Iske muhun kiinni ja sano "VOI HEMMETTI,EKSÄ TAJUU".mÄ YMMÄRRÄN KYLLÄ SIITÄ.

• huudat
        mieleen kirjoitti:

et sä ajattelisit noin,miksei voi muulla tavalla ilmaista sitä suurta kiinnostusta.Mitä menetettävää sulla on?Iske muhun kiinni ja sano "VOI HEMMETTI,EKSÄ TAJUU".mÄ YMMÄRRÄN KYLLÄ SIITÄ.

noin helposti. Ei ole kiva.

• ei huuda koskaan
        huudat kirjoitti:

noin helposti. Ei ole kiva.

ggggrrrr

• ajattelin kun
        ei huuda koskaan kirjoitti:

ggggrrrr

katselin tänään taas sitä Ihmeiden Aikaa? Erästä ajattelin ja taas se mieni siihen...voiko miestä raiskata?

• sanoa noin?!
        ajattelin kun kirjoitti:

katselin tänään taas sitä Ihmeiden Aikaa? Erästä ajattelin ja taas se mieni siihen...voiko miestä raiskata?

Lähden jäähylenkille, se taatusti tepsii nyt. Ja anteeksi, anteeksi....

• umpijäässä
        sanoa noin?! kirjoitti:

Lähden jäähylenkille, se taatusti tepsii nyt. Ja anteeksi, anteeksi....

Sulattelemisiin!

• kylmää..
        umpijäässä kirjoitti:

Sulattelemisiin!

yösulattelemisiin.

• olet mennyt

tekemään.Hyvä tietää niin haaveilut loppuu tähän.Toivottavasti löytyy seuraa ja saat mitä haluat,naista.

• en ainakaan

naista.Olen ihan täysipäinen hetero nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5002
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      117
      4717
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4203
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      106
      4158
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3318
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3124
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe