Kuka todella

ajaa asiaasi

Vastaus; ei kukaan. Ei hallitus, ei eduskunta, ei SAK. Eikä myöskään presidentti. Kaikilla näillä tahoilla ovat omat jauhot pussissa. Heillä on rahaa, omaisuutta ja osakesalkkuja. Eivät he ymmärrä työläisen ja köyhän asemasta yhtään mitään. Vaalipuheet ovat hölynpölyä, jotka voi unohtaa vaalien jälkeen. Ja kansa uskoo. Omat palkankorotukset vaan mielessä, nytkin satoja euroja/kk. Lipponen ja Tuomioja hyysäävät ihan muuta kuin omaa kansaa. Ovat jo ärhennelleet Tanskalle, kohta on naapurisopu länteen mennyttä.

13

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the country

      .. where I want to be.

      • Niin. Muuthan täältä on jo lähetenytkin. Seuraavat suomalaista yritysmaailmaa Kiinaan ja sitten vaikka Afrikkaan asti.


      • ´tullut häntä
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Niin. Muuthan täältä on jo lähetenytkin. Seuraavat suomalaista yritysmaailmaa Kiinaan ja sitten vaikka Afrikkaan asti.

        koipien välissä takaksin ja todennut että: upss


      • suomiäijien
        ´tullut häntä kirjoitti:

        koipien välissä takaksin ja todennut että: upss

        helmoissa että pliis, ottakaa mut takas... :D:D


      • ja kiitos
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Niin. Muuthan täältä on jo lähetenytkin. Seuraavat suomalaista yritysmaailmaa Kiinaan ja sitten vaikka Afrikkaan asti.

        esim,Ahosen.Suomalasten paperin tekiöiden vertailu Saksalaisiin huh,huh tuottavuus per ukko. Vaan ei sovi ihmetelläkkään kun SAKkilaisten pääasiallinen työ on tehdä valtakunnan politiikkaa.


      • täällä
        ja kiitos kirjoitti:

        esim,Ahosen.Suomalasten paperin tekiöiden vertailu Saksalaisiin huh,huh tuottavuus per ukko. Vaan ei sovi ihmetelläkkään kun SAKkilaisten pääasiallinen työ on tehdä valtakunnan politiikkaa.

        jauhaa sontaa keskellä päivää. Kolmivuorotyössä hihnalla jossain ambomaassa, ei plajon meilejä lueta ja chatttiä kirjoiteta.


      • todellisen
        täällä kirjoitti:

        jauhaa sontaa keskellä päivää. Kolmivuorotyössä hihnalla jossain ambomaassa, ei plajon meilejä lueta ja chatttiä kirjoiteta.

        työn tekijät. Minä en ainakaan pysty netissä roikkumaan työpäivinä. Näin vapaa-aikana vain. Ei ihme, että Suomella menee näin huonosti, jos te työpäivinä täällä istutte juttuja jauhamassa. Hy, teitä!!!


      • täällä
        todellisen kirjoitti:

        työn tekijät. Minä en ainakaan pysty netissä roikkumaan työpäivinä. Näin vapaa-aikana vain. Ei ihme, että Suomella menee näin huonosti, jos te työpäivinä täällä istutte juttuja jauhamassa. Hy, teitä!!!

        Ei sitä siellä linjastolla tunneta. Aivan turha tuottavuutta vähentävä tekijä.


      • töitä
        täällä kirjoitti:

        Ei sitä siellä linjastolla tunneta. Aivan turha tuottavuutta vähentävä tekijä.

        .. on jokin mennyt pieleen. Vanha sanontahan on, että "Those who can do.. if you can't do, you have to teach .. but if you can't teach, then you have to start working"


      • vapaa-aikaa
        täällä kirjoitti:

        Ei sitä siellä linjastolla tunneta. Aivan turha tuottavuutta vähentävä tekijä.

        kuten muillakin työssä käyvillä. Menen huomenna ja ylihuomenna töihin, kun useimmat viettävät vapaata. Kolmivuorotyö tunnetaan Suomessakin.


      • onnellinen
        vapaa-aikaa kirjoitti:

        kuten muillakin työssä käyvillä. Menen huomenna ja ylihuomenna töihin, kun useimmat viettävät vapaata. Kolmivuorotyö tunnetaan Suomessakin.

        ja voit jauhaa täällä. Kaukana on kolmannaen maan anakeus täältä.
        Hyvä että muuten kerroit tämän, on tärkeää eorttautua :)


      • olet ellet
        onnellinen kirjoitti:

        ja voit jauhaa täällä. Kaukana on kolmannaen maan anakeus täältä.
        Hyvä että muuten kerroit tämän, on tärkeää eorttautua :)

        täällä??? Avaruudestako näitä viestejäsi tulvii?? Vai pomon koneelta??


      • paras
        olet ellet kirjoitti:

        täällä??? Avaruudestako näitä viestejäsi tulvii?? Vai pomon koneelta??

        pomo :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe