Vastaus; ei kukaan. Ei hallitus, ei eduskunta, ei SAK. Eikä myöskään presidentti. Kaikilla näillä tahoilla ovat omat jauhot pussissa. Heillä on rahaa, omaisuutta ja osakesalkkuja. Eivät he ymmärrä työläisen ja köyhän asemasta yhtään mitään. Vaalipuheet ovat hölynpölyä, jotka voi unohtaa vaalien jälkeen. Ja kansa uskoo. Omat palkankorotukset vaan mielessä, nytkin satoja euroja/kk. Lipponen ja Tuomioja hyysäävät ihan muuta kuin omaa kansaa. Ovat jo ärhennelleet Tanskalle, kohta on naapurisopu länteen mennyttä.
Kuka todella
13
286
Vastaukset
- the country
.. where I want to be.
Niin. Muuthan täältä on jo lähetenytkin. Seuraavat suomalaista yritysmaailmaa Kiinaan ja sitten vaikka Afrikkaan asti.
- ´tullut häntä
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Niin. Muuthan täältä on jo lähetenytkin. Seuraavat suomalaista yritysmaailmaa Kiinaan ja sitten vaikka Afrikkaan asti.
koipien välissä takaksin ja todennut että: upss
- suomiäijien
´tullut häntä kirjoitti:
koipien välissä takaksin ja todennut että: upss
helmoissa että pliis, ottakaa mut takas... :D:D
- ja kiitos
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Niin. Muuthan täältä on jo lähetenytkin. Seuraavat suomalaista yritysmaailmaa Kiinaan ja sitten vaikka Afrikkaan asti.
esim,Ahosen.Suomalasten paperin tekiöiden vertailu Saksalaisiin huh,huh tuottavuus per ukko. Vaan ei sovi ihmetelläkkään kun SAKkilaisten pääasiallinen työ on tehdä valtakunnan politiikkaa.
- täällä
ja kiitos kirjoitti:
esim,Ahosen.Suomalasten paperin tekiöiden vertailu Saksalaisiin huh,huh tuottavuus per ukko. Vaan ei sovi ihmetelläkkään kun SAKkilaisten pääasiallinen työ on tehdä valtakunnan politiikkaa.
jauhaa sontaa keskellä päivää. Kolmivuorotyössä hihnalla jossain ambomaassa, ei plajon meilejä lueta ja chatttiä kirjoiteta.
- todellisen
täällä kirjoitti:
jauhaa sontaa keskellä päivää. Kolmivuorotyössä hihnalla jossain ambomaassa, ei plajon meilejä lueta ja chatttiä kirjoiteta.
työn tekijät. Minä en ainakaan pysty netissä roikkumaan työpäivinä. Näin vapaa-aikana vain. Ei ihme, että Suomella menee näin huonosti, jos te työpäivinä täällä istutte juttuja jauhamassa. Hy, teitä!!!
- täällä
todellisen kirjoitti:
työn tekijät. Minä en ainakaan pysty netissä roikkumaan työpäivinä. Näin vapaa-aikana vain. Ei ihme, että Suomella menee näin huonosti, jos te työpäivinä täällä istutte juttuja jauhamassa. Hy, teitä!!!
Ei sitä siellä linjastolla tunneta. Aivan turha tuottavuutta vähentävä tekijä.
- töitä
täällä kirjoitti:
Ei sitä siellä linjastolla tunneta. Aivan turha tuottavuutta vähentävä tekijä.
.. on jokin mennyt pieleen. Vanha sanontahan on, että "Those who can do.. if you can't do, you have to teach .. but if you can't teach, then you have to start working"
- vapaa-aikaa
täällä kirjoitti:
Ei sitä siellä linjastolla tunneta. Aivan turha tuottavuutta vähentävä tekijä.
kuten muillakin työssä käyvillä. Menen huomenna ja ylihuomenna töihin, kun useimmat viettävät vapaata. Kolmivuorotyö tunnetaan Suomessakin.
- onnellinen
vapaa-aikaa kirjoitti:
kuten muillakin työssä käyvillä. Menen huomenna ja ylihuomenna töihin, kun useimmat viettävät vapaata. Kolmivuorotyö tunnetaan Suomessakin.
ja voit jauhaa täällä. Kaukana on kolmannaen maan anakeus täältä.
Hyvä että muuten kerroit tämän, on tärkeää eorttautua :) - olet ellet
onnellinen kirjoitti:
ja voit jauhaa täällä. Kaukana on kolmannaen maan anakeus täältä.
Hyvä että muuten kerroit tämän, on tärkeää eorttautua :)täällä??? Avaruudestako näitä viestejäsi tulvii?? Vai pomon koneelta??
- paras
olet ellet kirjoitti:
täällä??? Avaruudestako näitä viestejäsi tulvii?? Vai pomon koneelta??
pomo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519