Kalliksen osakesalkku on niin muhkea, ettei kehdannut kertoa sen suuruutta vaalitentissä. Kiemurteli kuin käärme(Saatana), kun kyseltiin moraalisia perusteita Jeesuksen hylkäämiselle ja köyhien, lapsi- ja orjatyövoiman kuppaamiselle. Kun esim. Kiinassa ruoska soi lapsiorjien selässä, niin Kallis rikastuu samssa tahdissa. KD:n näyttävä tuki kovan linjan raha- ja oikeistopolitiikalle presidentinvaalin 2. kierroksella oli kuin niitti tähän KD:n kylmyyden ja ahneuden arkkuun. Sosiaalinen oikeudenmukaisuus ei merkitse KD:lle mitään. Mutta Jeesukselle - suurelle humanistille - merkitsi. Suuren Mestarin mukaan kameli menee helpommin neulansilmästä kuin KD-väki taivaaseen.
Kallis on rosvo
5
229
Vastaukset
- Väisänen
on moneen lähtöön. En ole köyhä, mutten rikaskaan, ja tuskin kylmä tai ahnekaan. Silti tuin Niinistöä. Jos lasketaan tulot henkeä kohden niin perheemme jää keskitason alle. PS: tarkista Raamattusi, sanoiko Jeesus todella että "helpompi ... kuin KD-väen" ?
- köyhä kristitty
Johan oli taas tyhmä räkänokka äänessä.
Olen itsekin köyhä, enkä piittaa vähääkään, miten toiset taloutensa hoitaa.
Jos he hoitavat hyvin, niin voivat siitä myöskin jakaa.
Minä paskiainen en sitä edes voi tehdä, vaikka haluaisinkin.
Että pistäpä sinäkin köyhä nokka umpeen.. niin ollaan vaan sitä mitä ollaan, emmekä kadehdi ketään.
Sieltä ne muruset meidänkin eteen tipahtaa..- köyhä minäkin
Minkähän takia minun nimimerkkini hyväksyttiin, vaikka se näkyi olevan samanlainen kuin ensimmäisellä kirjoittajallakin (köyhä kristitty), jolle vastasin.
Yleensähän ei samanlaisia nimimerkkejä ole hyväksytty?
Kirjoitan tämän nyt sitten toisenlaisella nimimerkillä tällä kertaa. - ei ole rekisteröity
köyhä minäkin kirjoitti:
Minkähän takia minun nimimerkkini hyväksyttiin, vaikka se näkyi olevan samanlainen kuin ensimmäisellä kirjoittajallakin (köyhä kristitty), jolle vastasin.
Yleensähän ei samanlaisia nimimerkkejä ole hyväksytty?
Kirjoitan tämän nyt sitten toisenlaisella nimimerkillä tällä kertaa.Siinä juju
- kuitenkin
Jos Kallis ei olisi ostanut hänellä tällä hetkellä olevia osakkeita, missäs ne sitten olisivat? Olisiko Kiinan lapsityövoimalla toimiva tehdas lakkautettu (ja lapset ehkä laitettu takaisin kadulle kerjäämään tai penkomaan ruokansa kaatopaikoilta), jos osakkeet olisi ostanut joku muu kuin Kallis?
Kun osakkeet ovat pörssissä myynnissä, ne ostaa yleensä joku. Nimittäin, jos myyjän asettama hintaraja ylittyy. Tai sitten ne pysyvät edellisellä omistajallaan. Tehtaiden toiminta jatkuu kuitenkin edelleen aivan samanlaisena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584