Demareihin pettynyt
Olen tehnyt lopullisen päätöksen etten enää tule puolustamaan demareitten politiikkaa. Syy siihen on paljastunut vähitellen tutkimusten tuloksena. Ja tulen tekemään kaiken mahdollisen tuodakseni laajemminkin lähiaikoina esiin myös siihen vaikuttaneet syyt. Olen ollut työläinen koko elämäni ja pyrkinyt tekemään sen niin hyvin ja rehellisesti kuin vain mahdollista ja uskonut että myös demarit ovat halunneet tehdä kaikkensa työläisten oikeuksien puolesta. Olen myös kristitty ja ehkä se onkin joidenkin demaripoliitikon mielestä suurin virheeni. Siltä ainakin tuntuu kun on vähitellen paljastunut että poliittisessa elämässä ja luottamusta ja vaikutusvaltaa saaneet demaripoliitikot osallistuvat erilaisiin salaseuroihin joissa työläisten etuja ei ajatella pätkän vertaa, vaan aivan täysin päin vastoin, eivätkä he sen vuoksi niihin kuulukaan vaan pelkästään omien henkilökohtaisten etujensa vuoksi saadakseen sillä tavalla luottamustehtäviä ja niistä hyviä taloudellisia etuja.
Mutta ne luottamustehtävät eivät alkuunkaan palvele kansamme eivätkä ainakaan työväestön etuja, vaan maailman rikkaimpien ja vaikutusvaltaisimpien teollisuuden, poliittisten, kaupallisten, teollisuuden, sotilaallisia ja pankkimaailman vaikuttajien etuja ym. jonka juoksupoikina he saavat olla, mutta tietenkin vain heidän ehdoillaan. Ei heitä siihen pakoteta, mutta vaihtoehtona he tietävät eivät he sitten myöskään voi koskaan saavuttaa himoitsemiaan henkilökohtaisia etuja. Ei heillä todellisuudessa olisi siihen tarvettakaan eikä aihettakaan, mutta illoin he voisivat todella ajaa kansallistemme ja meidän työläistenkin etuja ja oikeuksia avoimesti ja rehellisesti.
Useimmat eivät todellisuudessa meistä välitä sen vertaa. Näitä kaikkia asioita on tapahtunut ja tapahtuu jatkuvasti. Vielä viisi vuotta sitten onnistuttiin toimimaan meidän työläistenkin selän takana melkoisen salaisesti, mutta ei enää tänään onnistu niin hyvin jos vain itse niin haluamme ja vanhatkin salaisuudet paljastuvat päivä päivältä yhä selvemmin. Ne eivät luonnollisesti aivan tietyistä syistä paljastu valtakunnan uutisissa eikä lehdistössä, mutta ihmiset eivät vaan enää kykene säilyttämään salaisuuksiaan vaan kertovat tietonsa luotettavimmille ystävilleen ja he taas puolestaan tekevät samoin ja useimmiten sähköisillä välineillään.
Tiedän että on hyvin paljon rehtiä, oikeudenmukaisia demareita joista ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa, mutta he eivät ilmeisesti vielä tiedä tai eivät voi käsittää mikä on todellisuus. Tulen omalta osaltani tekemään jatkossa jotakin asioitten julkituomiseksi. Nyt en kirjoita nyt muista puolueista joissa poikkeuksetta on samat ongelmat. Aluksi ihmettelin miten hyvinkin vastakkaiset puolueitten edustajat voivat keskenään eri salaseuroissa sopia ja suunnitella yhdessä asioita, mutta julkisuudessa ovat sitten aivan jotakin muuta, nyt sen ymmärrän kyllä paremmin. Pyrkimys Kristillisten koulujen toimilupien peruuttamisesta ja samoin niiden lakkauttamisesta on vain yksi osoitus toteuttaa yhtä Bilderberg -ryhmän tavoitetta.
Demareihin pettynyt
5
203
Vastaukset
- paperinuket
Valtiopäiväavajaisissa ei oltu suomalaisia enää: Teurastaja on puhunut.
Missä oli sana Suomi?
Ei missään !
Nyt vain köllötellään EU:na, ja maksetaan viulut. - Siitäs saitte sdp:n äänestäjät!
Toivottavasti muiden ei tarvitse maksaa siitä, kun olemme asioiden kulkuun syyttömät.
Liikaa hyvyyksiin tottunut ei osaa enää ajatella.
Se on uskonut kaiken taikapölyn, jolla on ennenkin kansan mieliä heiluteltu - oman edun varmistamiseksi.
Olisi sentään luullut nykyaikana olevan vähän valistuneempaa väkeä kuin muutama vuosi sitten.
- Samaa sarjaa - ikävä kyllä, edelleen.. - Suomi hävisi
Onneksi minä äänestin Niinistöä, koska tiesin jo tuon ennestään..
Luulen, että yhtenä syynä Halosen "voittoon" oli amerikkalainen "humoristi" TV:ssä, joka pilkkasi eri maita. Vuorossa oli Halonen, ja se ilmeisesti nosti Amerikan vastaiset äänestämään Halosta.
En ole koskaan tykännyt siitä tyypistä. Jotkut tuttavani pitävät, jota kyllä ihmettelen suuresti.
- Eilen Turusta oli pyydetty koomikkoa Suomeen jollain videolla. Koomikko O'Brien (vai mikä sen nimi oli?) katsottuaan videon, totesi lopun viittaavan Gay-kutsuun. Nekös ne koko homman pääsuunnittelijat sitten olivatkin..?
Koomikko on sitä mieltä, että Tarja saisi hyvittää hänet siitä, kun pääsi presidentiksi.
Suomelle pitäisi hänen mukaansa antaa nimi:
Coneland.
- Niin justiin. Kun ovat tyhmiä - konemielisiä, ja koneiston jyskyteltävissä.
Minne aivot kadonneet? - vihaaja
Kirjoituksesi oli niin hyvä, ettei nimimerkkini ole sopivaa seuraa kirjoituksellesi.
Kuitenkin, olen ollut tietoinen jo kauan sosialistidemarien lume-veljeydestä. Se on täydellistä lumetta. Olet oikealla asialla, kierous on tultava julki. demarien valheellinen yhteistyö on niin perinteistä, ettei he korjaa tapojaan ja politiikkaansa, vaan salat on perattava.
Kaikkea sitä pahaa ja henkistä kärsimystä, mitä demarit ovat tehneet toveripuolueelle ja työtovereille, ei milloinkaan voi korvata mikään. Ainoa tie parempaan tulevaisuuteen jälkipolville on, paljastaa juuriaan myöten demarien lume-veljeys.
En kehoita ketään vihaamaan, vaikka itse kyllä vihaan kieroutta ja valheellista demariutta. - kirjoituksia
lukiessaan ei enää vähääkään ihmettele millaisiin temppuihin sossut turvautuivat vaalien viime päivinä.
Oksettaa koko sakki! - viisasta
Asiasta toiseen, mutta kuitenkin yhtä sairaaseen ajattelutapaan voi törmätä osoitteessa:
(klikkaa siionin.pdf)
http://www.kolumbus.fi/kmalmirae/UMJ/others.htm
Vaikka voisi olettaa, että se on pilailu- ja pilkkamielessä kirjoitettu, niin voisihan se pitää paikkansakin, että on ihmisiä, jotka todella uskovat ja pyrkivät tällaiseen toimintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030