Siivous, Sauna ja Seksi

mammatar

Eilen sitä sitten kokeiltiin... olen raksausviikolla 38 ja eilen sitten siivosin 7h saunoin ja sain vielä seksiäkin ja tuntuu että vauvalla oli vaan hauskaa kun keinutettiin tavallista enemmän... mitään muuta hyötyä ei ollut kun että kämppä loistaa puhtauttaan ja minulla on paikat entistä kipeämmät ja nyt on alkanut vielä oksettaakin..

Ei tässä muuten mitään mutta kun veri ei enää kierrä niin että on kaikki paikat puuduksissa varsinkin yöllä. Saa nukkua aina tunnin sitten vessaan ja kolme tuntia pyörimistä että löytää hyvän asennon ja sitten taas tunnin torkut ennen seuraavaa vessakäyntiä. Ei se mitään aion nauttia piinasta sillä onhan Raskaus Ihaninta Aikaa Naisen Elämässä... (tuonkin on varmasti kirjoittanut joku mies jolla ei ole omia lapsia)

Joku tienaisi miljoonan kun alkaisi myymään arpoja joiden päävoitto on "ihanteellinen kivuton synnytys valitsemanasi ajankohtana ja yksityinen perhehuone kaikkinen mukavuuksineen..."

5

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´Nitta`

Kyllä sen muistaa, kuinka paljon sillon keljutti (olin viimisilläni kesän paahteessa) kun paikat särki, aurinko porotti, hätä oli koko ajan ja sängystä ei päässyt ylös ilman apua.. Huh.
      Mutta, kun vauva syntyi, kaipasin todella pitkään raskaana oloa (taisin unohtaa nopeasti mitä se sillon oli) ja varsinkin mahaa oli ikävä. Kyllä se raskaus oli ihanaa aikaa, tosin, hyvä nyt pian neljän vuoden jälkeen on näin sanoa, mutta..
      Äkkiä se pieni sieltä pullahtaa.
      Tsemppiä loppumetreille. :)

• p3kk

Minulla jouduttiin käynnistämään synnytys 2vkoa yli lasketun ajan, eikä yhtään tulluta mahaa ikävä. Oli kauheaa odottaa synnytystä, yritin maanitella th:kin puhumaan sairaalaa ottamaan meitä käynnistykseen heti lasketun ajan jälkeen. Ja minä sentään kävin vielä 10km kävylylenkeillä sinä samaisena päivänä, kun la oli.

• kesämamma

Päivää ennen synnytystä pesin ikkunat. Aamulla mentiinkin jo sairaalaan synnyttämään. Joku sanoi sitten jälkeen päin että tuo kurkottelu käynnistäisi synnytyksen.
      Raskaus meni viikolla 42

Aiemmin koitettiin saunaa,siivousta ja seksiä, mutta ei nnistä mitään hyötyä synnytyksen käybbistämisen kannalta ollut..

• Mami

Sama täällä... N.2viikkoa sitten kokeiltiin samaa... Siivousta, saunomista ja seksiä. Mutta nappula viihtyy vaan omassa tilassaan... paikat todella kipeät vauva painaa jotain hermoa että oikeasta jalasta on suurimmaksi osaksi tunto pois ja nukkua ei ole saanu enää viikkoon. Vois melkein sanoa että samoilla silmillä valvottu koko tämä aika. Mutta kunhan Nappula tulee niin voi sitä onnea... Jospa kohta.

• äippä

kuule oo vielä mitään kiirettä..jos vielä jaksat tuota peliä vielä mahdollisesti kuukaudenkin päivät niin oot kyllä mestari..katokku se laskettuaika harvoin pitää paikkansa..eli 42 rv:n jälkeen voi puhua yliaikaisesta..kyllä se syntyy kun on valmis tulemaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11335
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3863
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      112
      3043
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      125
      2391
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2055
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      790
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      745
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe