Nouskaa seisomaan. Suomen tasavallan Presidentti puhuu juuri nyt radiossa.
Presidentti puhuu
7
258
Vastaukset
Taidat ottaa tämän homman vähän liian vakavasti!
- valvonta pelaa
Presidentti on puhunut. Mitä se sanoi?
- sisältöä
Sais olla jotain sanottavaakin eikä pelkkää luettelointia.
sisältöä kirjoitti:
Sais olla jotain sanottavaakin eikä pelkkää luettelointia.
Ei se oo ollenkaan niin vaikeaselkoista kuin luulet. Sä et vaan ymmärrä sitä!!
- minulle*
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ei se oo ollenkaan niin vaikeaselkoista kuin luulet. Sä et vaan ymmärrä sitä!!
Ei ymmärryksessäni mitään vikaa ole, vika on siinä, että tämä pressa ei saa sisältöä puheisiinsa, kun taitaa olla ne arvot hukassa. Tuohan oli yhtä liturgiaa. Saas nähdä mitä tiedotusvälinneet saa tuosta puheesta kansalle kerrottavaksi. Mitä sulle itselles muuten jäi mieleen?
- ne papitkin
minulle* kirjoitti:
Ei ymmärryksessäni mitään vikaa ole, vika on siinä, että tämä pressa ei saa sisältöä puheisiinsa, kun taitaa olla ne arvot hukassa. Tuohan oli yhtä liturgiaa. Saas nähdä mitä tiedotusvälinneet saa tuosta puheesta kansalle kerrottavaksi. Mitä sulle itselles muuten jäi mieleen?
..saarnaavat aina vaan samaa sanomaa..samaa liturgiaa ja sitä pitää arvostaa..sanonpa että pappien saarna se vata samaa onkin..
- Kansalainen K
Nyt voi istuutua, se alkoi puhumaan ruotsia. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804