Petrus Romanukselle

Sitten kun ymmärrät mikä on keskustelupalstan tarkoitus tervetuloa takaisin. Ja sitten kun Sauli Niinistö ymmärtää, mistä poliittisessa keskustelussa pitäisi olla kysymys terve tuloa takaisin Suomeen. Ja niin kauan kuin kokoomus pellet eivät ymmärrä mitä poliittinen keskustelu tarkoittaa tervemenoa pois palstalta ja mieluummin pois maasta. Ottakaa Pahvi Sauli mukaan. Kysykää siltä mikä meni pieleen!

18

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petrus Romanus

      Keskusteluun kuuluu myös ymmärretyksi tuleminen, ikävä kyllä viestisi eivät aina täytä näitä vaatimuksia. On toki ymmärrettävää, että apinat eivät kaikkia kielen monimutkaisuuksia käsitäkään, mutta olisi suotavaa, että silloin ei osallistuttaisi tämän tasoiseen keskusteluun.

      • No nyt selvisi sekin mikset ole tajunnut, mistä on kysymys. Se lisäksi että olet öykkäri olet vielä simpanssi!


      • Petrus Romanus
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        No nyt selvisi sekin mikset ole tajunnut, mistä on kysymys. Se lisäksi että olet öykkäri olet vielä simpanssi!

        Onko niin vaikeata kirjoittaa edes yksi lause ilman virhettä? Onko se todellakin niin vaikeaa? Täytyypä soittaa Kolmårdenin eläintarhaan ja pyytää heitä hakemaan siltä yhdeltä paviaanilta se kannettava tietokone pois. Johan loppuisi MattiMeikäläisen kirjoitukset siihen.


    • MillaMagia

      Noilla kriteereillä Sinun ei olisi pitänyt ikinä tänne tullakaan. Mitä tulee Sauli Niinistöön, hän ei tarvitse Sinunkaltaistesi neuvoja, ole huoleti.

      • Ei se ois joutunut lähtemäänkään, jos ois kuunnellu jotakin. Kaamee öykkäri!


      • MillaMagia
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Ei se ois joutunut lähtemäänkään, jos ois kuunnellu jotakin. Kaamee öykkäri!

        Sanojen merkitykset ovat Sinulta näköjään vielä hakusessa. Katsopa peiliin. Se mitä näkyy on "kaamee öykkäri".

        Siksi toiseksi, Sauli Niinistöllä on työpaikka Luxembugissa, jos et satu tietämään. Töihin mennään kun virkavapaa on pidetty.


      • MillaMagia kirjoitti:

        Sanojen merkitykset ovat Sinulta näköjään vielä hakusessa. Katsopa peiliin. Se mitä näkyy on "kaamee öykkäri".

        Siksi toiseksi, Sauli Niinistöllä on työpaikka Luxembugissa, jos et satu tietämään. Töihin mennään kun virkavapaa on pidetty.

        Ette te sillä pääse öykkäröinnistä eroon että syytätte Tarjan kannattajia öykkäreiksi ja pakenette maasta pois. Mees pistämään se TV päälle niin näät mitä tässä maassa tapahtuu. Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua ja ymmärtää että maa on saanut parhaan mahdollisen presidentin!


      • MillaMagia
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Ette te sillä pääse öykkäröinnistä eroon että syytätte Tarjan kannattajia öykkäreiksi ja pakenette maasta pois. Mees pistämään se TV päälle niin näät mitä tässä maassa tapahtuu. Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua ja ymmärtää että maa on saanut parhaan mahdollisen presidentin!

        On aivan kuin yrittäisi madolle opettaa istumista.
        Kun ei Matti pysty ymmärtämään niin ei.


      • mitä kuulit
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Ette te sillä pääse öykkäröinnistä eroon että syytätte Tarjan kannattajia öykkäreiksi ja pakenette maasta pois. Mees pistämään se TV päälle niin näät mitä tässä maassa tapahtuu. Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua ja ymmärtää että maa on saanut parhaan mahdollisen presidentin!

        tämän parhaan mahdollisen presidentin SANONEEN äsken tv:ssä?


    • kysymyksiä

      Kerro sitten meille
      1) mikä on keskustelupalstojen tarkoitus?
      2) mistä poliittisessa keskustelussa on kysymys?
      3) mitä poliittinen keskustelu tarkoittaa?

      • 1) Keskustelupalstojen tarkoitus on keskustella esim. siitä miksi miljoonavoittoa tekevät firmat vaihtavat työntekijänsä optioihin ja aiheuttavat työttömyyttä tässä maassa.
        2) Poliittisessa keskustelussa on syytä pohtia miksi veronalennuksia jaetaan firmoille, jotka tekevät muhkeita voittoja ja lomauttavat samaan aikaan työntekijöitänsä.
        3) Poliittinen keskustelu tarkoittaa sitä, että Sauli Niinistö tai joku muu kokoomuspelle vastaisi edes toiseen ym:sta kysymyksistä!


      • meni jauhot suuhun

        Tai sitten istumaan opetteleva mato löi pahasti päänsä ja nyt se miettii, kummassa päässä se pää oikein on.


      • Matti Meikäläisen
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        1) Keskustelupalstojen tarkoitus on keskustella esim. siitä miksi miljoonavoittoa tekevät firmat vaihtavat työntekijänsä optioihin ja aiheuttavat työttömyyttä tässä maassa.
        2) Poliittisessa keskustelussa on syytä pohtia miksi veronalennuksia jaetaan firmoille, jotka tekevät muhkeita voittoja ja lomauttavat samaan aikaan työntekijöitänsä.
        3) Poliittinen keskustelu tarkoittaa sitä, että Sauli Niinistö tai joku muu kokoomuspelle vastaisi edes toiseen ym:sta kysymyksistä!

        kirjoitukset hänen tekstiensä vieressä olevasta linkista, niin yllätyt minkä "järjen jättiläisen" kanssa olemme tekemisissä. Eläköön internet!


      • meni jauhot suuhun kirjoitti:

        Tai sitten istumaan opetteleva mato löi pahasti päänsä ja nyt se miettii, kummassa päässä se pää oikein on.

        Eiks ookki ärsyttäviä. Vastausta saa odottaa todella iäisyyden. Ei voi odottaa kokoajan. Hei voisko joku "herättää" ton pellen!


      • alahan
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Eiks ookki ärsyttäviä. Vastausta saa odottaa todella iäisyyden. Ei voi odottaa kokoajan. Hei voisko joku "herättää" ton pellen!

        jo heräillä, kello löi jo kolme.


      • tee mitään
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Eiks ookki ärsyttäviä. Vastausta saa odottaa todella iäisyyden. Ei voi odottaa kokoajan. Hei voisko joku "herättää" ton pellen!

        En ole mikään herättäjä..


      • osa
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        1) Keskustelupalstojen tarkoitus on keskustella esim. siitä miksi miljoonavoittoa tekevät firmat vaihtavat työntekijänsä optioihin ja aiheuttavat työttömyyttä tässä maassa.
        2) Poliittisessa keskustelussa on syytä pohtia miksi veronalennuksia jaetaan firmoille, jotka tekevät muhkeita voittoja ja lomauttavat samaan aikaan työntekijöitänsä.
        3) Poliittinen keskustelu tarkoittaa sitä, että Sauli Niinistö tai joku muu kokoomuspelle vastaisi edes toiseen ym:sta kysymyksistä!

        näistä asioista, toki minunkin mielestäni tärkeitä selvitettäviksi, mutta itse näen kyllä näitten keskustelupalstojen tarkoituksen paljon laaja-alaisempana ja politiikan enemmän kaikkia kansalaisia koskevana ja enemmänkin tekemisenä kuin pelkkänä puhumisena.


    • jos olisit

      ollut Presidentti ehdokkaana olisin äänestänyt sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe