jotka haluavat isiksi? Jotka eivät suhtaudu isyyteen kuin painajaiseen? Niin kuin tuo eräs "insinööri" tuolla toisella palstalla?
Onko olemassa miehiä
10
1457
Vastaukset
- luulisin
Haluaa isäksi, ainakin itse halusin, vaikka olot olivat epävarmat ja äiti lähti lapsen ollessa vajaan vuoden ikäinen. Tuollapa tuo jälkikasvu sängyssään tuhisee, koskaan en ole miettinyt tai sanonut, kunpa tuota lasta ei olisi.
En viitsi edes kiusata itseäni katumalla sillä se olisi täysin turhaa, eikä yhtään edes kaduta. Kyllä miehen on kestettävä tekonsa seuraukset. "tuo eräs insinööri tuolla", sillähän ei ole miehen mielipiteitä ollenkaan, eivät ainakaan sovi tänne "aikuisten hiekkalaatikolle". Ei ole ollut isänä olo painajainen, päinvastoin, joka päivä saa sellaisen kanssa, joka välittää ja joka pitää täs vanhan mielenkin virkeänä.
Joskus vaan tuntuu että äitikin voisi osan ajastaan antaa lapselleen, lapsi kyllä on sen arvoinen ja tuo lapsuus kestää niin pienen hetken vaan.
Alusta alkaisin kaiken, en yhtään kadu. - vastaaja2
Tai oikeastaan se riippuu naisesta.
Jos oikein mukava tapaus tulee vastaan niin tietenkin sitä pitää yrittää panna paljaalla ja ilman ehkäisyä. Helpoin tapa saada kiinnitys.
Ja jos ei tärppää, niin ainakin on hauskempaa kuin kumien kanssa askartelu.
Niiden vähemmän miellyttävien tapausten kanssa sitten ollaankin tarkempia ehkäisystä. Tai ei aleta hommiin ollenkaan.- ap.
mielenkiintoista! Minulla on miesystävä joka aina haluaa painaa kanssani paljaalla. Liekö sitten haaveilee kiinnittävänsä minut? Eipä silti, ei minulla olisi mitään sitä vastaan. :D
- vastaaja2
ap. kirjoitti:
mielenkiintoista! Minulla on miesystävä joka aina haluaa painaa kanssani paljaalla. Liekö sitten haaveilee kiinnittävänsä minut? Eipä silti, ei minulla olisi mitään sitä vastaan. :D
Kerrot miehelle että sopiihan se, kunhan menette naimisiin jos tulet raskaaksi. Ja lisäät että ovulaatio oli pari tuntia sitten.
Eiköhän siinä miehen aikeet käy selville aika nopeasti.
- Isi + isi + isi + isi ja isi
Viisi tyttöä tähän huusholliin on jo putkahtanut ja yhtään ei kaduta.
Lisää vaan jos on tullakseen. - turhautunut äiti
Kyllähän miehet haluavat geenejään jatkaa, mutta mitä tulee lapsista huolehtimiseen, se usein jää äitien vastuulle. Mielestäni pitäisi tehdä kirjallinen sopimus siitä, että isät hoitavat lapsia vapaa-ajastaan 50%, että äiditkin saisivat joskus vapaa-aikaa... Toki poikkeuksiakin on. Tunnen miehiä, jotka mielellään hoitavat jälkikasvuaan, mutta harvassa taitaa olla...
- Pariton.Isä
Tai siis meitähän on moneen junaan. Itse pidän itsestäänselvänä että haluan olla lapseni kanssa juuri niin paljon kuin mahdollista. Vuoroviikkohuoltoon tosin pitää tyytyä.
Tytsyn äiti tarvitsee omalla viikollaan illan tai kaksi lapsenhoitoapua, minä huolehdin omalla viikollani mieluummin itse jälkikasvusta. - isix2
Alkaa olla jo aika vanha läppä toi, ettei isät hoida lapsiaan.
Saman verran tässä tehdään kuin eukkokin.
Ja näin menettelee suurin osa tuntemistani muistakin isistä. - epäonnistunut
olet siis saanut lottovoiton: sohvaperunan. Taidat olla aika onnetoin nainen kun et muuta saa.
Kyllä nykymies ottaa osaa kodinhoitoon, jottei ajaudu ulos tärkeimmästä yhteisöstään. Se on ihan iloinen ja mukava asia.
Ennen mies toi kotiin rahat ja akka hoisi talouden ja kakarat. Muutos siitä tapahtuu hitaasti, kyllä siihen muutamia miespolvia aina menee.
Ennen nainen omistikin kodin ja lapset. Tästä jäänteenä on miehen karu kohtalo erotilanteissa, alistuminen mielivaltaan ja vääryyteen jota naisjohtoinen sosiaalitoimi yhteiskunnassa ylläpitää.
- nyt on
menehän johonkin muualle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752