kertokaa mitkä leffat aivan varmasti itkettävät! tykkään nyyhkyleffoista, olen aika friikki :D
nyyhky leffat
34
4521
Vastaukset
- tom
Elokuva itkutakuulla.
- wilma
Lapsuuden loppu, englanninkielinen nimi Reflecting skin. En muista ohjaajaa, mutta leffa oli todella koskettava, traaginen ja kaunis.
- ainakin.
E.T. on aika takuuvarma.
- multihuipentuma
GRAVE OF THE FIREFLIES on maailman surullisin elokuva.
- Hyrre76
saavat ainakin mut kyynelehtimään. No, toisaalta mulle tulee tippa linssiin välillä jostain mainoksistakin =P
* Ghost - Näkymätön Rakkaus
* Beaches - Ikuiset Ystävät
* Titanic
* Terms of Endearment - Hellyyden ehdoilla
* Disney leffoista ainakin Bambi ja Dumbo- niiiiiina
Mulla tulee nykään itku lähes jokaisessa kattomassani leffassa. Mutta pahimmat itkut on tullut Hiljaiset sillat -leffassa, aivan ihana! Itkin leffan viimeiset puoli tuntia ja vielä puoli tuntia leffan jälkeen!
- Tarja65
Ainakin Spielbergin A.I. Tekoäly.
Bim Mustakorva nostaa kyyneleet silmiin... - conspiracy
...toisensa jälkeen silmät saa vuotamaan vihreä maili & piano
- melodraamaa
Kokeile vanhaa Hollywood-melodraamaa.
Mestarillisin nyyhkyohjaaja on totta kai Douglas Sirk, jolta esim. Tuuleen kirjoitettu (Written on the Wind, 1956) tai Suurinta elämässä (Imitation of Life, 1959) saa taatusti kivipaadenkin nyyhkimään.
Muita vaihtoehtoja esim. Edward Dmytrykin (toivottavasti tavasin nimen oikein...) Sadepuun maa (Raintree County, 1957), jossa itse Liz Taylor tekee kutkuttavan skitson pääroolin.- Milla.MaGia
Humiseva harju , se vuoden 1992 versio.
Hiljaiset sillat (clint eastwoodin)
Suuri Gangsterisota (ihan oikeasti)
Kaunis mieli (mutta se ei ole yhtä hyvä kun ylemmät)
Piano (tietenkin)
Olenkohan ainoa, mutta omalla kohdalla Vihreä maili on ainoa elokuva, joka saa allekirjoittaneen vetistelemään. On muuten sietämättömän hyvä leffa.
- green mile
vihreä maili on ollut minun raamattuni monta vuotta,se on mielestäni paras tähän asti valmistuneista elokuvista ja on käsittämätöntä ettei se saanut oscareita kahmokaupalla.
se todellakin on sietämättömän hyvä leffa
- sanon
että ET on ainoa joka itketti. Brokeback Mountainia en ole vielä nähnyt. Hiljaiset sillat oli typerä myös kirjana. Titanicissa tuli tippa, ei muuten itkettänyt.
Oma "vollotus" elokuvalistani on
- Viimeinen Mohikaani (eka kerralla)
- Gladiaattori (eka kerralla)
- Bambi ja Dumbo (vähän vielä joskus vieläkin)
Sitten on vielä joitakin elokuvia joiden nimiä en muista/tiedä: Eräs venäläinen sotaelokuva jossa jäi eloon vain yksi lapsi, Japanilainen koiraelokuva (siinä mä ulvoin ääneen). :)- miituu
itketti myös minua, oli se niin koskettavaa..
- Russel Ruffe
miituu kirjoitti:
itketti myös minua, oli se niin koskettavaa..
Russelissa ei oo kyll mitään itkettävämpää kuin sen yksi ilmeisyys.
- glendalough73
Pay It Forward - Anna Hyvän Kiertää itketti ja lujaa..
- Max the warrior
Siskoni itkivät aina eniten Waterloo Bridgelle (Sumujen silta).
Henkilökohtaisesti olen itkenyt esim. Top Gun nimistä elokuvaa katsellessani, koska en ole voinut hyväksyä että moista paskaa voidaan tehdä. Olen nauranut toisaalta joillekin surkeille tekeleille niin paljon että on mennyt itkuksi, esimerkkeinä Cobra, Rambo ja Commando ja ennen kaikkea 80-luvun lopun Chuck Norris tekeleet kuten Yksinäinen susi Mcquade ja Octacon. - ...ja itkettää vieläkin
-Pearl Harbor (voi mitä menettämisen tuskaa)
-Titanic (miksi,oi miksi jackin piti kuolla??)
-Poika ja Ilves (suurta ystävyyttä,nyyh)
-Brokeback Mountain (kielletty,salattu rakkaus,kaunista...) - järjestyksessä
Satunnaisessa järjestyksessä joitakin mieleentulevia:
- Casablanca
- The English Patient
- The Shawshank Redeption
- The Cider House Rules
- Edward Scissorhands
- Little Women
- Big Fish
- Forrest Gump
- Dead Poet´s Society
- Ghost
- E.T.
- The Green Mile
- My Girl
- Beauty and the Beast
- Peter Pan - märylaukku
Pearl Harbor
Hevoskuiskaaja - Brunoboy
Poikaraidallisessa pyjamassa (Boy in the striped pyjamas)
Grantorino (Clintin viimeinen elokuva?)
Titanic
Forest gump
Me kolme ja jengi (The Outsiders)
Suosittelen kaikkia, varsinkin noita tuntemattomampia. Ihania!Anne Frank (2001)
Schindlerin lista (1993)
Tuulen viemää (1939)
Hopeanuoli (1986)
Sumujen sita (1940)
Syntynyt 4.toukokuuta (1989)
- ainaski nämä
somewhere in time
love story
message in a bottle
breakfast at tiffany's
the notebook
marley & me - ♥
- The Notebook ( Rakkauden sivut ) ♥♥♥♥
- Titanic ♥♥♥
- Click ( Klik ) ♥♥♥♥♥
Suosittelen noit kaikkia :P mut eniten ehkä tota Click elokuvaa.. pistää oikeesti miettimää.. ♥ - koskettaa
Bernadetten laulu
- Fried Green Toma-toe
Paistetut Vhreät Tomaatit
- katselija 9827
Clint Eastwoodin pätkä Miljon dollar baby on kyllä melkoinen nyyhky-leffa, sai useita oscareita aikoinaan. Hilary Swank näyttää tai muistuttaa vähän nyrkkeilijä Wahlroosiakin tässä pätkässä.
- th
katselija 9827 kirjoitti:
Clint Eastwoodin pätkä Miljon dollar baby on kyllä melkoinen nyyhky-leffa, sai useita oscareita aikoinaan. Hilary Swank näyttää tai muistuttaa vähän nyrkkeilijä Wahlroosiakin tässä pätkässä.
Tämän pätkän annoin kerran yhdelle kaverille lainaan, kun se ei paljoa tämän tyyppisiä katsele. Kerroin, että siinä on kerrankin kunnon urheilufilmi. Oli kuitenkin katsonut loppuun saakka. ;)
- nyyhkyleffafani
Sotahevonen
Kaunis elämä
Hard candy
Tummien perhosten koti
Poika raidallisessa pyjamassa
Mean Creek
2:37
Joka leikkiin ryhtyy
muutamat leffat missä mua on itkettänyt, sotahevonen itketti mua kaikkein eniten :D - kiiiikkki
remember me ehdottomasti!!!! pää osassa robert pattisson
- Surullisin mielestän
Eikö kukaan muistanut Hachiko - Tarina uskollisuudesta elokuvaa ? Itkin vielä pitkälti elokuvan jälkeen, vielä vähäsen 2 tunnin päästäkin
- Hac
Hachiko ja Schindlerin lista .
- leffafani
Minua ovat itkettäneet ainakin nämä:Schindlerin lista,Ihmeellinen on elämä(en voi koskaan katsoa sitä itkemättä loppuun),Chaplinin poika,Nuori kapinallinen,Outsiders-kolmen jengi,Moulin Rouge,Titanic,Tuulen viemää(se Melanien kuolema!)West Side Story,Lassie palaa kotiin ja Kamelianainen.Yleensäkin vollotan elokuville helposti,mutta erityisesti näille.
- Samuliii
David Lynchin ''Elephant Man''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987