607 Minkälainen kärry?

pösöistä kiinnostunut

Olen ostamassa 607 pösöä. vuosimalli on 2001 ja kilometrejä siinä on 180 000km. Kone on 2,2 litrainen pensa ja varustelu on kiitettävä. Hintapyyntö on 18000 euron kieppeillä.

Onko kellään kokemuksia autosta, miten luetettavuus? entäs tuo hintapyyntö? Mitkä on mallin tyyppiviat?

17

4078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladamiäs

sanoisin, kilometreihin verrattuna ainakin.

• pikkuvikoja

Kannattaa kattoa että on täydellinen merkkihuoltohistoria, noissa esiintyy paljon pikkuvikoja (antureita yms).

Huoltohistoriasta näkee, onko pikkuviat korjattu vai vieläkö odottaa maksajaansa.

Sähköt eivät pösössä ole vahvimmasta päästä.

• saatana

Taas joku saatanan pelle toistaa kuulemiansa juttuja.

607 on viattomin pösö kautta aikain, huoleton ja mahtava ajettava.

• 607

no ei mulla ainakaan oo ollu pikkuvikoja eikä sähköjen kanssa ongelmia.

• mun
        607 kirjoitti:

no ei mulla ainakaan oo ollu pikkuvikoja eikä sähköjen kanssa ongelmia.

Eikä mun 406:ssa,paitsi kerran kun akunkenkä oli löystynyt ja sähköt katos:)

• suu saippualla
        saatana kirjoitti:

Taas joku saatanan pelle toistaa kuulemiansa juttuja.

607 on viattomin pösö kautta aikain, huoleton ja mahtava ajettava.

edellinen kirjoittajahan juuri kertoi että 607 on ylivoimaisesti kaikkien aikojen luotettavin pösö.

siinä on ainoastaan pikkuvikoja ja niitäkin vain "paljon" ei esim. "helvetisti" mitä ilmaisua teillä korson ostarilla käytettäisiin.

• vikoja ole

• Lassi

ja kestävä. Todella hyvä ajaa eikä vikoja ole (tietysti kaikissa jotain voi olla). Tilava ja turvallinen sekä näyttävä. Suosittelen lämpimästi.

• Auto!

Hävisi reippaasti vertailussa Superbille muistaakseni TM:ssa v. 2002. Sinällään kyllä ihan hyvä auto.

• Pösömies

Puhut asiaa, ei ole sähkövikoja niinkuin pienemmissä Pösöissä ja alusta on tosi hyvä. Viime viikolla kävin katsastamassa oman 607 dieselin (ajettu liki 150 tkm, vm -01) eikä katsastuksessa löytynyt mitään väljyyttä ns. koiranluista eikä pallonivelistä. Ajettavuus hyvä ja lämmitys/ilmastointi pelaa kuin ajatus.

Ainoa minun mielestä vähän huonosti toimiva laite on lasinpyyhkimien sadetunnistin, se pyyhkii turhan tiuhaan melkein kuivaa lasia eikä sen herkkyyttä huollon mukaan voi säätää. Malli on viimeinen tyylikäs Pösö, uusien "haikeulat" ei minua miellytä.

On kokoonsa ja ominaisuuksiinsa nähden edullinen, vastaavat E-mallin Mersu, Bmw 520 ja Volvo S80 ovat tuntuvasti kalliimpia eikä niistä esim. viiden vuoden ikäisenä saa vaihdossa paljon enempää.

• pösö
        Auto! kirjoitti:

Hävisi reippaasti vertailussa Superbille muistaakseni TM:ssa v. 2002. Sinällään kyllä ihan hyvä auto.

kyllähän siinä helposti niin käy että vasta markkinoille tullut malli voittaa jo lähes 4vuotta vanhan mallin. aikoinaan kun 607 tuli markkinoille ns. taksivertailussa arviotiin joka osa-alueella yhtähyväksi tai paremmaksi kuin E-mersu.. tosin hävisi vertailun sen takia kun TM totesi että mersusta saa käytettynä hieman enemmän...

• 607

itselläni kokemusta 607 pökö 2.2diesel,vm2002 ja kilometrejä takana 240000..ei mitään lapsen tauteja eikä sähköissä kyllä ole mitään häiriöitä ole ollut,ei edes sulaketta ole palanut..
      minua myös häiritsee sade tunnistin mut muuta moitetta ei ole..
      raidetangon pää vaihdettu mut sekin takuuseen meni..
      dieselissä vaan kallis huoltaa hiukkas suodatin..muuten huollotkin ihan ok..
      suosittelen kyllä..

• 607 hdi

minkä hintainen on tuo hiukkassuodattimen huolto? itsellä vasta 52tuhatta ajettu. lasinpyyhkijän automatiikka toimii omassa autossa loistavasti. ainut miinus omassa on penkinlämmittäjän katkaisijan paikka.

• mersusta => pösöön
        607 hdi kirjoitti:

minkä hintainen on tuo hiukkassuodattimen huolto? itsellä vasta 52tuhatta ajettu. lasinpyyhkijän automatiikka toimii omassa autossa loistavasti. ainut miinus omassa on penkinlämmittäjän katkaisijan paikka.

Hei onko vie kellään tietoo 607 sillä 2,7 HDI koneella. Ajanu muutaman kilsan mut ei sen perusteella vie ihan helposti vaihda. Malli jää kai sitte ensivuonna jo vanhaksi 608 tulee. Kertokaa kokemuksia jos isosta diisselistä on tietoo. Onko taxissa ko koneella yms.

• Pösömies
        607 hdi kirjoitti:

Hiukkassuodatin on nykyään vaihto-osa joka lähetetään tehtaalle "putsattavaksi" ja vastaava osa tilalle. Hintaa vaihdolle en tiedä mutta hiukkassuodattimen säiliön täyttöaine maksaa 90 euroa viiden litran pönttö, työhön kuluvasta ajasta veloittavat tietysti myös. Sitä ainetta saa myös litran purkeissa myös muttei kannata ottaa kun se maksaa 49 euroa! Aineen täyttö tulee muistaakseni 80 tkm kohdalla.

Omassa autossani ainetta on lisätty kahdesti mutta hiukkassuodatinta ei ole vaihdettu, ovat korjaamolla sen kahdesti tarkastaneet ja todenneet hyväkuntoiseksi. Olen kuullut että jotkut ovat ajaneet yli 200 tkm ilman hiukkassuodattimen vaihtoa.

• 607
        607 hdi kirjoitti:

itselläni viimeksi vaihdettiin suodatin uuteen ja tietty 3litraa lisä ainetta ,tiivisteet,kiristimet ja työt päälle se oli hiukan vaille 700 eeroo..tietty sitä suodatinta ei tarvi aina vaihtaa..lisä aine 49eeroo litra..

• jussi

Itse ostin viime syksynä 607 -02 olen ajanut reilu 10000km ei vikoja ,sen sanon että paras auto tällä hetkellä mikä mulla on.Jos ostat sen niin muista tingata ja anna ajan kulua kyl se siitä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2343
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe