Ensteks anteeksi, kun tämmöstä julkean teiltä kysellä. Toiseks, että mihinkähän palstalle tämä olis kannattanu laittaa. Kolmanneksi, että tiedätkö mikäväriset alushousut sulla on. Neljänneksi, notta minkäväriset ne sitten on.
Jos nyt ekas vastaan itse itselleni, niin, kahteen ekaan en tietenkään osaa vastata, tai eihän tuo eka oikeastaan ollu ees kysymys, jokohan laittaisi se pisteen? Panin kysymysmerkin, kolmanteen vastaan, että en tiedä, siksipä tätä kysynkin. Neljänteen vastaan, että en tiedä, mutta kerron kun kehtaan käydä vessassa kurkkaamassa.
Jos nyt saisin tähän kauheen paljon vastauksia, niin olisin kauheen paljon onnellinen.
Alushousuista vaan...
8
412
Vastaukset 8
- Lyyli-29
ja tarkistin asian, harmaat oli, hyvä että on nyt sekin asia pois mielestä.
- särmin takaa
Kyllä on taas niin älyttömän vitsikäs viesti, että melkein naurattaa, hohhoijaa....
Vaikka on tuossa kyllä rivien välissä vähän asiaakin, en nimittäin muista minkä väriset alkkarit aamulla laitoin jalkaan, enkä niitä toisekseen viitsi tässä työpaikalla kaivella, joten se tieto jää saamatta. kylhän nuo mustilta näyttäää..noi alushousut nimittäin..
- wesimies-70
...ku lintulauta, mut vastaanpa kuitenkin. Se on hienoa että alushousut ylipäänsä näkyy!
hyvinkin, mutta miks mun se pitäis kaikille kertoo.
No nyt kun kerran kysyit, niin voin mä sen sanoakin. Tällä hetkellä ne on semmoset beesväriset seksintappajat, illalla vaihdan mustiin pitsipöksyihin. ;))))))onko minulla pöksyt jalassa.
- Laritsa M
,,,
- jos joku
tämmösestä kicksit saa, niin ei ainaka oo mitään pahempaa tekemässä. ;DDDDDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri581509- 91981
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40750Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280724Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,231626- 49589
- 43563
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied68558Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111540