Ei älyn häivääkään Niinistön kannattajilta

Miten voi yhden puolueen kannattajat, jotka luulevat olevansa tän maan kerma ja kaiken lisäksi vissiin vielä jotain hyviä työntekijöitäkin keskittyä täysin pelkästään öykkäröintiin eikä edes miettiä mitä Suomessa tapahtuu. Tommoset pellet lentäis ensimmäisinä firmoista ulos, kun semmonen tilanne tulis eteen.

9

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAK:n RAKKIKOIRA

Jouko AHONENKO se siellä tilittää tuntojaan epäonnistuneesta paperilakosta!!

OIOI, rauhotu nyt hyvä mies, sylkesi sotkee kohta näppäimistösi!!

• se näppynaamainen

käpykaartilaisen lapsenlapsi räkyttää kuin pahainen rakki.Odota hetki.äityli tulee ja niistää nenän.

• hoitsu

Matti karkasi ja pääsi koneelle, joten annamme leikkiä hetken ja puemme pakkopaidan päälle ja köytämme sänkyyn. Koittakaa kestää.

• Kokoomuspiireissä ei vissiin oikein ymmärretä mistä presidentinvaaleissa on ollut kysymys!

• pyöreään

huoneeseen pakkopaidassa Pahvi-Saulin kanssa. Seinälle voisi vielä kirjoittaa "Työväen presidentti". Kuntoa testataan päivittäin SAK-vastaisilla iskulauseilla.

• meni jo

Siitä on kohta jo viikko, sun on aika nukahtaa.

• Tarja älysi

haukkuu ne, heti kun pääs pressaks. Hyvä Tarja!

• nyt demari-Heinäluoma

tule esiin omalla nimelläsi. Samanlainen katkeruus on nähtävissä, vaikka nimimerkillä yrität hämätä. On tuo kokoomus nyt niin pelottava, kun huomasit kokoomuksen ehdokkaan saaneen ääniä yli puoluerajojen. Entinen demari ei ehkä enää äänestäkään demareita ja mitenkäs sitten käy. Joudut ehkä ensi eduskuntavaaleissa jäämään "rannalle" ruikuttamaan, kun muut astuvat remmiin.

• todella aatteen

mies MattiMeikäläinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe