provikoista epätietoinen

nimi erkki

1.
Paljonko pitää olla puhdasta myyntiä, siis myyntiä ei mitään värväys tuloa, jota tulot ovat kuussa esimerkiksi 2000,00 euroa?
10% katteellahan se olisi 20 000,00 e/kk, mutta millaisen katteen näissä, esim. Movessa saa?

2.
Oletetaan että kulut on 500e / kk, joten tuosta jäisi käteen 1500 e / kk (-verot).

7

699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • move fe

2100 e saa 3000 3000 pisteellä, eli 6000 pistettä. Pisteet riippuvat tuotteista. Tässä tapauksessa pisteet voivat tulla sekä omista että alalinjan myynneistä.

kampanjatuotepaketti on se 300 pistettä ja muistaakseni 300 pistettä sai n. 600 e hintaisesta kravattimyynnistä.

• nimi erkki

Eli, sanotaan nyt että 12000 euron kravattimyynti riittäisi linjassani. Jos minulla olisi vaikka 10 myyjää, jokainen myisi 2 kpl.

Entä, saavatko nämä minulla linjassa myyneet myös tuon 300 pistettä itselleen?

Saako minun yläpuolella joku tuon 300 pistettä itselleen?

• move fe
        nimi erkki kirjoitti:

Eli, sanotaan nyt että 12000 euron kravattimyynti riittäisi linjassani. Jos minulla olisi vaikka 10 myyjää, jokainen myisi 2 kpl.

Entä, saavatko nämä minulla linjassa myyneet myös tuon 300 pistettä itselleen?

Saako minun yläpuolella joku tuon 300 pistettä itselleen?

Omasta myynnistä saa aina myyntiprovision, joka ei ole mitenkään riippuvainen ns. tasapainosta.

Alalinjan myynnistä saa pisteitä ja ne maksetaan ulos tasapainossa, eli jos sulla on 300 0 pistettä saa ulos 0 pistettä ja taas jo on esim. 300 600 saat ulos 300 300 pistettä. Pisteet muutetaan euroiksi 0-2100 e / vko välillä. Yksityiskohdat edustajilta. :)

Eli ylälinjakin saa myös. Ja jos rupeat laskemaan, että miten se raha riittää kaikille, niin homman nimi on se, että läheskään kaikilla ei ole tuo tasapainotilanne....

• nimi erkki
        move fe kirjoitti:

Omasta myynnistä saa aina myyntiprovision, joka ei ole mitenkään riippuvainen ns. tasapainosta.

Alalinjan myynnistä saa pisteitä ja ne maksetaan ulos tasapainossa, eli jos sulla on 300 0 pistettä saa ulos 0 pistettä ja taas jo on esim. 300 600 saat ulos 300 300 pistettä. Pisteet muutetaan euroiksi 0-2100 e / vko välillä. Yksityiskohdat edustajilta. :)

Eli ylälinjakin saa myös. Ja jos rupeat laskemaan, että miten se raha riittää kaikille, niin homman nimi on se, että läheskään kaikilla ei ole tuo tasapainotilanne....

Mielenkiinnosta kyselen, en väittele mitään.

Ymmärsinkö tuon tasapainontilanteen oikein? Eli saan linjan myynnistä yhtä paljon kuin oma myyntini on?

Eli, esimerkiksi 1000 6000 olisi 1000 pistettä?
        (1000 = oma myynti)
        (6000 = linjan myynti)

• sanottuna
        move fe kirjoitti:

vaikka olisi 10000 10000 bonusta saat ainoastaan 3000 3000 liikevaihdosta. Palkkakatto 2100€

• näin+
        nimi erkki kirjoitti:

Mielenkiinnosta kyselen, en väittele mitään.

Ymmärsinkö tuon tasapainontilanteen oikein? Eli saan linjan myynnistä yhtä paljon kuin oma myyntini on?

Eli, esimerkiksi 1000 6000 olisi 1000 pistettä?
        (1000 = oma myynti)
        (6000 = linjan myynti)

jos ymmärsin kysymyksesi.

A linja 1000 B linja 6000 =bonus 1000 1000. Pankkiin jää A 0 B 3000 koko organisaation liikevaihdosta.

• (O.o)___b
        näin+ kirjoitti:

jos ymmärsin kysymyksesi.

A linja 1000 B linja 6000 =bonus 1000 1000. Pankkiin jää A 0 B 3000 koko organisaation liikevaihdosta.

Jos edustaja on tehnyt toisella "jalalla" 6000 pistettä ja toisella 1000, saa hän provikat tuhannen mukaan. Bankingin maksimit on 3000 pistettä, joka säilyy niin kauan kuin edustaja on aktiivinen. Mihin menee 2000 ylimääräistä pistettä, jotka edustaja on ansainnut? Meneekö ne tähän pooliin, josta Arpalahti nostaa ne yksinään?

Et siis tienaa niin paljon kuin myyt/teet? Miten tuollainen järjestelmä voisi kannustaa maksimaaliseen myyntiin, jos kaikki myynti yli 6000 pisteen on "turhaa" ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe