Onko muille käynyt näin että on ihastunut/tuntee vetoa lääkäriin joka on hoitanut pitkään? Tulen hulluksi tästä tunteesta!
Ihastunut lääkäriinsä
25
6616
Vastaukset
- mä hoidatankin
itseäni näin anonyymisti netissä. Ei tuu vääriä viboja, kato.
- vähän sen tapaista
ja kyllä vähän sen tapaista on toisinkin päin :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000407&posting=22000000011227480#22000000011227480
Monimutkaista.- kokemus...
Huomasin nuorella mieslääkärillä käsien tärisevän ja "kemian" meidän välillä, mutta en kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota. Samanlailla voi käydä esim. baarimikon tai kaupan kassan kanssa, kohtaaminen on vain lyhyempi. Tai bussikuskin, jonka näet joka päivä!
Kaikkeen ei kannata jäädä kiinni, elämä jatkuu. - pieni
Kiva kuulla, että on muillakin samantapaisia kokemuksia. Tottakai nämä tunteet jossain vaiheessa väljenee, kai. Tämä mieslääkäri vain teki minuun syvän vaikutuksen olemuksellaan ja käytöksellään. Sellaista ei tapahdu minulle oikeastaan milloinkaan. Tämä lääkäri oli kyllä jo niin kokenut ettei jännittänyt. Minua kyllä jännitti. Vaistosin että välillämme oli lämpöä, välittämistä.. Olisin niin halunnut häneltä lohdutusta ja sylä. En mitään enempää.
On helppo sanoa että "yritä unohtaa" mutta ei se ole niin helppoa. Sen tietää vain sellainen joka on sen kokenut..monimutkaista tämä tosiaan on. - on erilaisia.
kokemus... kirjoitti:
Huomasin nuorella mieslääkärillä käsien tärisevän ja "kemian" meidän välillä, mutta en kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota. Samanlailla voi käydä esim. baarimikon tai kaupan kassan kanssa, kohtaaminen on vain lyhyempi. Tai bussikuskin, jonka näet joka päivä!
Kaikkeen ei kannata jäädä kiinni, elämä jatkuu.Toiset syvempiä kuin toiset. Toiset ihmiset tekevät suuremman vaikutuksen kuin toiset... oli ammatti sitten mikä tahansa.
Jos lääkäriä näkee kerran pari menee se varmasti ohi, mutta jos on sellainen jonka kanssa on muodostunut tiiviimpi hoitosuhde on juttu tietysti syvempi... ei siinä kukaan voi sanoa ettei kannata jäädä kiinni! - vaikuttaa
on erilaisia. kirjoitti:
Toiset syvempiä kuin toiset. Toiset ihmiset tekevät suuremman vaikutuksen kuin toiset... oli ammatti sitten mikä tahansa.
Jos lääkäriä näkee kerran pari menee se varmasti ohi, mutta jos on sellainen jonka kanssa on muodostunut tiiviimpi hoitosuhde on juttu tietysti syvempi... ei siinä kukaan voi sanoa ettei kannata jäädä kiinni!En ikinä voisi ihastua vakavasti lääkäriin tai vaikka bussikuskiin, kun hän on työssään. Tiedostan sen, että heidän täytyy olla ystävällisiä ja hymyileviä ammattinsa takia, lääkärien empaattisiakin.
No, asenteeseeni vaikuttaa se, että olen ollut palveluammatissa ja nähnyt miten hymy vaikuttaa. - sitä...
vaikuttaa kirjoitti:
En ikinä voisi ihastua vakavasti lääkäriin tai vaikka bussikuskiin, kun hän on työssään. Tiedostan sen, että heidän täytyy olla ystävällisiä ja hymyileviä ammattinsa takia, lääkärien empaattisiakin.
No, asenteeseeni vaikuttaa se, että olen ollut palveluammatissa ja nähnyt miten hymy vaikuttaa.mutta kyllä ihminen on ihminen oli sitten missä tahansa ammatissa, eli kyllä sieltäkin puolelta ihastumisia tapahtuu. Ja kyllä sen eron normaalin hymyilyn ja ihastumisen välillä huomaa.
Mutta on kyllä ihan luonnollista ihastua itseään hoitavaan ihmiseen... eteenkin naisten, mutta niinkuin tuo linkkikin osoitti niin kyllä ne hoitavatkin henkilöt ihastuu. - persoonasta
sitä... kirjoitti:
mutta kyllä ihminen on ihminen oli sitten missä tahansa ammatissa, eli kyllä sieltäkin puolelta ihastumisia tapahtuu. Ja kyllä sen eron normaalin hymyilyn ja ihastumisen välillä huomaa.
Mutta on kyllä ihan luonnollista ihastua itseään hoitavaan ihmiseen... eteenkin naisten, mutta niinkuin tuo linkkikin osoitti niin kyllä ne hoitavatkin henkilöt ihastuu.Voi olla rankkaa huomata asiakkaiden ihastuvan. Minulle se oli rasite, ehkä joku nauttii siitä.
Olen ollut tilanteessa, jossa minua hoitanut ihminen flirttaili. Näimme kerran viikossa usean viikon ajan. Asia ei edennyt, koska en tehnyt mitään (häneltähän se on tavallaan kielletty). En voisi suhteessa luottaa ihmiseen, joka käyttää hoitosuhdetta ns. hyväkseen. - naistenherätysliike
pieni kirjoitti:
Kiva kuulla, että on muillakin samantapaisia kokemuksia. Tottakai nämä tunteet jossain vaiheessa väljenee, kai. Tämä mieslääkäri vain teki minuun syvän vaikutuksen olemuksellaan ja käytöksellään. Sellaista ei tapahdu minulle oikeastaan milloinkaan. Tämä lääkäri oli kyllä jo niin kokenut ettei jännittänyt. Minua kyllä jännitti. Vaistosin että välillämme oli lämpöä, välittämistä.. Olisin niin halunnut häneltä lohdutusta ja sylä. En mitään enempää.
On helppo sanoa että "yritä unohtaa" mutta ei se ole niin helppoa. Sen tietää vain sellainen joka on sen kokenut..monimutkaista tämä tosiaan on.siinä sen näkee minkälaisia haihattelijoita naiset on, heti ollaan muka tuntemassa joku mies vasta kerran tavattu
- jännityskemiaa
kokemus... kirjoitti:
Kaikkeen ei kannata jäädä kiinni, elämä jatkuu.Tietysti kivempi, jos asia on, kuten kirjoitat. On myös mahdollista, että lääkäri, kaupan kassahenkilö tai baarimikko sattuvat muuten vaan jännittämään ihmisiä. Sekin nimittäin ON mahdollista. Olen itse asiakaspalveluammatissa työskentelevä jännittäjä ja joskus naama lehahtaa punaiseksi tai kädet täristävät ilman, että tunnen mitään ihastuksen tunteita asiakasta kohtaan.
- suklaasydänn
Tai vähän useampaankin lääkäriin olen ihastunut, kun ne tuppaa joskus oleen niin hotteja ulkonäöltään ja luonteeltaankin vielä mukavia. ;D Mutta se yksi oli ylitse muiden.
Opiskelen sairaanhoitajaksi, ja olin kerran työharjoittelussa eräällä sisätautiosastolla. Siellä oli osastolääkärinä eräs erikoistuva lääkäri, johon ihastuin heti ensisilmäyksellä. Hän oli nuori, ja hänellä oli aivan I-H-A-N-A-T ruskeat silmät, ja muutenkin ulkonäkö oli sellanen söpön ihana..^^ Lisäksi hän oli kiva ja huumorintajuinen, ja kohteli sekä potilaita, että hoitajia hyvin. Joka kerta, kun näin hänet, meinas hymy nousta korviin asti, ja siinä tulikin harjoteltua itsehillintää, ettei ihan pokka petä, kun näin hänet. :D Aina yksikseni ja töiden jälkeen olinkin aina vähän silleen "aaaaawwww, hihiihiiiihiii...!!!!- Joku nainen.
Kärsin lääkärikammosta ja vältän lääkärissä käymistä muutenkin. Ei ole ollut pitkäaikaista hoitosuhdetta lääkäriin. En voisi ihastua tilanteessa kun pelkään tilannetta. Minusta tuntuu että he ovat ystävällisiä ammatin puolesta. Käyn mieluummin naislääkärin luona, jos mahdollista.
En oikein lämpene lääkäreille noin muutenkin.En oikein osaa sanoa miksi. En pidä sairauksista. Ajattelen etten kelpaisi lääkärille kun en itse ole lääkäri enkä tohtori muutenkaan. Omantasoiseeni seuraan tyydyn. - take it easy
mikäs siinä lekurimiehellä hymyillessä kun iso palkka, söpö ulkonäkö ja hoitsut palvelee :)
- apua lääkärikammoon
Joku nainen. kirjoitti:
Kärsin lääkärikammosta ja vältän lääkärissä käymistä muutenkin. Ei ole ollut pitkäaikaista hoitosuhdetta lääkäriin. En voisi ihastua tilanteessa kun pelkään tilannetta. Minusta tuntuu että he ovat ystävällisiä ammatin puolesta. Käyn mieluummin naislääkärin luona, jos mahdollista.
En oikein lämpene lääkäreille noin muutenkin.En oikein osaa sanoa miksi. En pidä sairauksista. Ajattelen etten kelpaisi lääkärille kun en itse ole lääkäri enkä tohtori muutenkaan. Omantasoiseeni seuraan tyydyn.Minäkin inhosin sairaaloita, kammosin lääkäreitä ja pelkäsin sairauksia. Sitten sairastuin itse ja huomasin, että lääkärithän ovatkin miellyttävää, pääosin fiksua porukkaa, epäilemättä ihan ammatin puolesta. Ja heiltä saa apua, kun on kipeä.
Olin tuolloin niin huonossa kunnossa, etten olisi edes kyennyt ihastumaan, mutta erästä herra tohtoria oli kyllä ilo katsella.. Ehkä hänen tumma ja komea olemuksensa edisti paranemista. Näin jälkeenpäin ymmärrän kyllä hyvin, miksi lääkäreillä riittää vientiä.
- kävi...
samoin ja tämä tunne tekee tosiaankin "hulluksi", mutta ehkä tuo tunne ajan kanssa häviää, koska hoitosuhteenkin pystyin lopettamaan tuon tunteen vuoksi:(
- .............
Niin vaan kävi mullekin, että ihastuin sitten lääkäriini. Enpä ole tätä tapausta ennen ollut koskaan kenestäkään lääkäristä kiinnostunut sen enempää, vaikka mm. opiskeluaikoina tuli lääkäreidenkin kanssa pyörittyä samoissa juhlissa.
Mun mielestä tämä ei vaan ole pelkkää ihastumista, vaan jotain syvempää. Ihastun harvoin ja mulla vahva tunne, että tunne on molemminpuolista. Oikeastaan silmäpeli aloite tuli lääkäri puolelta ensin.- jannebet
Minäkin ihastuin lääkäriini, joka ei varsinaisesti ollut hoitava lääkärini vaan kävi konsultoimassa. Lääkäri ihastui välittömästi myös minuun. Kemia oli ihan selittämätön. Olin kuin puulla päähän lyöty, tai tahoillamme olimme molemmat. Viikkoa myöhemmin tämä mies pyysi minua ulos, ja lähdin!
Yhdessä on oltu siitä lähtien ja naimisissa tätä nykyä :)
- Elämän kevät
Jotain sen tapaista tapahtui minullekin, mutta unohtui sitten nopeasti hoitosuhteen loputtua. Harmitti, että tapasin hänet vastaanotolla. Olisin halunnnut tutustua häneen.
- 10 +
Joka vastaanotolla silmäpeliä ja vartalon mittailua. Miks kaikki lääkärit rakastuu minuun, myös konsultoivat lääkärit.
Ihan selittämätöntä vetovoimaa, voin sen tuntea. - 9++
Miten vastaanotolla voi olla silmäpeliä? Kuulostaakin oudolta ja hölmöltä, kuka siinä nyt alkaa jotain silmäpeliä?
- Pian aurinko paistaa
Muutamia viikkoja sitten kävin lääkärissä urheiluvamman takia. En ole koskaan aiemmin ihastunut lääkäriin, ja psykiatreista en huonojen kokemusteni takia edes pidä. Tämä minua huomattavasti vanhempi lääkärimies oli kuitenkin poikkeuksellisen ihanan tuntuinen. Pidin hänestä jo ensikäynnin jälkeen paljon. Hänen kanssaan oli mukavaa ja helppoa olla. Toisella käynnillä pelkäsin katsoa häntä silmiin - tiesin, että pian pian joutuisin hänet unohtamaan. Nyt olen ajatellut häntä päivittäin paljon. Ajattelin uhkarohkeana mimminä pyytää häntä treffeille, mutta googlesta sain tietää hänen olevan varattu. Koska hänellä ei ollut sormusta, elättelin järjesvastaisia toiveita, vaikka tiesin, ettei sormusta ole käsihygienian takia. Hän elää vaimonsa ja lapsiensa kanssa, minun kohtaloni on vielä sinkkuilla. Joskus havahdun siihen, että olen hänen lapsiaan kohtaan kateellinen, sillä minulta puuttui rakastava isä. Oma päihdeongelmainen isäni kuoli kun olin lapsi, ehkä siksi niin toivon vanhemman miehen huomiota. Toivon, että joskus vastaani tulisi mukava mies, joka olisi vapaa. Siihen asti pitänee vain haaveilla miehen syleilystä.
- Monella on
sairaita mielikuvituksia, Fantasiaan taipuvaisia henkilöitä keksivät mitä vaan.
Hakekaa omantasoistanne seuraa... - älä välitä
se on vain mun hullu exä joka näitä kirjoittaa mustasukkaisuuksissaan
onkii tietoja makasinko lääkärin kanssa? :) - Katariina 721
Ssiihen tarvitaan vaan hieman mielikuvitusta...
- ------
Minun lääkärini on niin kiva, että väkisinkin olen kiintynyt häneen ja ehkä ihastunutkin vähän. Hoitosuhde on kestänyt kauan. Toki osaan kontrolloida tunteitani, enkä usko hänellä olevan muuta kuin ammatillista kiinnostusta minua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464906Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183537Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322818Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu952578Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81488Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1381402Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267