Mitä tehdä kun on ihastunut lääkäriinsä? Onko muille käynyt samoin? Miten olette unohtaneet tilanteen? Tulen hulluksi!
Ihastunut lääkäriinsä
5
484
Vastaukset
- ilona
ihastunut tkl-lääkäriin. Hän on pitkä, tumma ja muutaman vuoden vanhempi, naimisissa. Hän on hieman Marcus Grönholmin näköinen. Ajattelen usein häntä...
- myös kun
kävin pienenä lääkärillä, kävin aina samalla, muistan hänen nimensäkin aina.. hän oli ihan söpö, minusta hän kysyi aina viisaita kysymyksiä..
- nuhakuume
Olen ihastunut omalääkäriini tk:ssa, hän on alle 50v. tumma ja pitkä. Kun hän aloittaa tutkimuksen, hän hinaa tuolinsa aivan potilaan eteen, polvet kostettaa toisiinsa, se hätkäytti aina, ujonpuoleinen, kun olen. Vaikea kertoa vaivojaan, kun lääkäri on niin lähellä, ettei kehtaa katsoa edes silmiin, vaikka haluaisi.
Viime kerta meni vähän sekaisissa tunnelmissa, oli kontrollikäynti, olin myöskin flunssasta äreä ja väsynyt. Minulla on ollut vuoden verran vaivaa, jota tutkittiin aluksi paljon, mutta kun syytä ei löytynyt, niin lääkäri on sen jälkeen suhtautunut vähän naureskellen ja vähätellen asiaan.
Hän oli tällä käynnillä ensi alkuun ihan asiallinen, mutta jotenkin muuttui äreäksi ja tiuskaisi ottaessani taas vaivan puheeksi. Minä vastasin samalla mitalla, korvissa vaan kohisi ja hieman huimasi, kun huomasin sanoneesi hänelle tiukkaan sävyyn, että minä en ole lääkäri. Se käynti vietiin loppuun aika kireissä tunnelmissä. Mikähän vastareaktio tämä minulta oikein oli ihastus/vihastus samalla kertaa.
Käyn tätä päivittäin mielessäni läpi. Mitä mahtaa lääkäri ajatella tapauksesta ja minusta? Seuraava käynti voi olla mielenkiintoinen, toisaalta en haluaisi mennä, toisaalta haluan! Tämä naisen elämä....- juttu..?
Kuvitteletko tosiaan, että lääkärillä on aikaa miettiä sinun reaktioitasi? Ainahan lääkärit tulevat lähelle, gynet jopa liian lähelle, mutta se kuuluu heidän työhönsä. Koita nyt hyvä tyttö saada muuta sisältöä elämääsi kuin tk-lääkärit.
Jos olet koskaan ollut kiireisessä asiakaspalvelutyössä, niin ymmärrät, että aika harva ihminen jää lopulta mieleen. Itse ollessani myyjänä hämmennyin asiakkaiden kommenteista ("Ai, sä olet täälläkin" tai "Muistatko mistä viimeksi puhuttiin"). En edes muistanut nähneeni heitä aikaisemmin.. - 44v
juttu..? kirjoitti:
Kuvitteletko tosiaan, että lääkärillä on aikaa miettiä sinun reaktioitasi? Ainahan lääkärit tulevat lähelle, gynet jopa liian lähelle, mutta se kuuluu heidän työhönsä. Koita nyt hyvä tyttö saada muuta sisältöä elämääsi kuin tk-lääkärit.
Jos olet koskaan ollut kiireisessä asiakaspalvelutyössä, niin ymmärrät, että aika harva ihminen jää lopulta mieleen. Itse ollessani myyjänä hämmennyin asiakkaiden kommenteista ("Ai, sä olet täälläkin" tai "Muistatko mistä viimeksi puhuttiin"). En edes muistanut nähneeni heitä aikaisemmin..Lääkäritkin ovat ihmisä ja osaavat puhua ja tuntevat kuten ihmiset yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735024Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730- 804223
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1084211Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43344Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282797
- 402793
- 372772