alistava vaimo

muovi/pvc yms asussa

Minä olen vaimoni alistuksen kohde. Hän pitää siitä, kun olen sidottuna esim katosta kiinni. Leikkii piiskalla sekä suukapulalla. Hän pakottaa minut puketumaan pvc, nahka, muovi, liukkaaseen toppa-asuun. Mitä kaikkea hänelle tulee mieleen. Nyt hän haluisi oppia tekemään solmuja, sekä katsomaan miltä näyttäisi katsoa vierestä, kun minut sidotaan tai paketoidaan esim kelmulla. Onko samanlaisia juttuja kenelläkään kotona? Haluisiko joku osallistua? Myös sadeasu ihmiset käy. Hän nauttii siitä niinkuin minäkin.
Eli viestiä tänne, että voi lukea jossain vaiheessa mielenkiinnolla mitä muilla on mielessä.

6

5910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alistuva mies

Joka pukeutuu liukkaisiin muoviasuihin ja on piiskan ja alistuksen tarpeessa

• Kärsimys

Mä en ole alistuva tyyppi, mutta mun vaimo on alistanut minut; oma tahto on otettu pois jo vuosia sitten. Kaikki meillä tapahtuu vaimon pillin mukaan. Vähintäin joka toinen viikko se kurittaa mua piiskoilla ja läimäyttelee poskille, niin että naamaa kuumottaa vielä pitkään. Jos mistäkin syystä vaimo määrää mulle alistavia rangaistuksia ja käskee kylmästi, että nyt menet hakemaan piiskanipun, jotta saan kurittaa sinut taas tavoille. Siitä vaan matkaan ja jos piiskat ei häntä miellytä, niin on haettava uudet. Ja sitten vaan kuteet pois ja sohvan selkänojalle takamus paljaana ja sopivasti pystyssä ja siitä se taas alkaa. Kymmeniä sivalluksia jokaisella pajunoksalla ja selkä ja takapuoli onkin punainen ja sinertävä kuin pakanamaan kartta. Tätä mun elämä on ollut jo viimeiset viisi vuotta. Ja kaikki yhden syrjähypyn tähden, josta jäin kiinni; nyt vaimo epäilee mua aina näistä reissuista ja elää sen mukaisesti tyrannina.
      Mihin paeta, kun erokin tuntuu niin vaikealta, enkä näistä kehtaa kellekään sukulaiselle tai tuttaville kertoa. Tämäkö on sen naisen värkin hinta? Olla kotiorjana lopun ikäänsä?

• aseveli

Mulla kävi vähän samalla tavalla. Jäin kiinni syrjähypystä ja olin asiasta tosi pahoillani ja suostuin vaimon ehtoihin jotta voidaan jatkaa eloa. aluksi pitkää mykkä koulua ja jne..pikkuhiljaa "otteet" koveni, vaimoni harrastaa ratsastusta ja oli saanut jostain idean käyttää raippaa muuhunkin kun siihen oriin aisoissa pitämiseen. Aika kului ja mun teki mieli lähteä kavereiden kannsa bailaamaan ja siihen vaimo laittoi ehdoksi siveysvyön. Olin lentää selälleni, mutta huomasin, ettei se vaimokulta leikkinyt asialla ja niin päätin suostua. No, nyt pidänkin sitä melkein aina ulos lähtiessäni ja täytyy myöntää että onhan se kiihottavaa kun ei pääse käyttämään "sitä" muuhunkuin omaan vaimoon. Litsarista vielä, sitä tulee aina kun ei ole pitänyt sanaansa ja tullut kotiin esim. sovittuun aikaan.

• Vaimo määrää kaikesta

Olen toista kertaa avioliitossa ja nyt varmaan elämäni loppuun.Esimmäinen kerta kesti kauan ja minä olin se joka sanoi kaapinpaikan lähes kaikesta.Kaipasin kuitenkin määrätietoisempaa ja hallisevampaa naista.Niin me sitten erosimme kun lapset olivat lähteneet pesästä.Syitä eroon oli molemmissa.Se siitä.
        Poikamiehenä olessani etsin tietoisesti dominoivaa naista ja nyt sitten "nautin" siitä mitä kaipasin.
        Meillä vaimoni määrää kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.Tässä vähän esimerkkejä.
        Molemmat olemme työelmässä hyvissä asemissa. Meillä on yhteinen pankkitili,johon vaan vaimollani on käyttöoikeus.Minunkin tulot menevät
        sinne.Saatan saada vaimoltani käyttörahaa jos on
        erittäin hyvä syy.Yleensä semmoista syytä ei ole.
        Minun pitää tehdä kaikki kotityöt .Aamiainen
        joka aamu ,viikonloppuisin vaimolle sänkyyn.
        Tietysti jokapäivä :Imuroida,pyyhkiä pölyt,tiskata,pestä pyykit,silittää vaimon vaatteet,käydä kaupassa tarkan listan mukaan.Tietysti vessojen pesu jne... Viikottain viikkosiivous:Ikkunoidenpesu,lattioiden
        pesu,ym..Töitä riittää.Jos joku työ tai tulos ei vaimoani miellytä niin hän käskee tehdä uudestaan ja uudestaan.Ja hän kyllä löytää huomauttamista ja komentaa.Hän todella nauttii
        vallastaan käyttää sitä.
        Seksielämähän on avioliiton suola.Siinä hän määrää myös kaikesta.Tehtäväni on olla hänelle
        seksiorja,joka tyydyttää hänen kaikki halunsa ja tarpeensa.Hän ilmaisee tahtonsa välillä suoraan ja usein minun pitää vaistota tai tietää hänen metkunsa.Hän haluaa jatkuvaa huomiota ja hyväijyjä.Hän haluaa olla valtiatar jota palvotaan.Hän tietää minun masokistisista haluistani mutta ani harvoin hän suo minulle fyysistä kuritusta.Minun kuuluu kärsiä ja pitää
        omat haluni kurissa tyydyttäessäni hänet.
        Hänen mielestään minulle on parasta olla jatkuvassa puutteessa,niin silloin olen hänelle
        tarpeeksi nöyrä ja huomioin hänen kulloisetkin
        mielitekonsa.
        Hänen mielestään en kuitenkaan ole alistunut täydellisesti.Luonteeltani kun olen myös hallitseva.Tämän luonteenpiirteeni hän on päättänyt kitkeä pois lopullisesti.Jatkuvasti hän
        kiristää kuria tekemällä elämästäni vaikeampaa.
        Hänestä henkinen alistaminen ja eläminen tiukassa kurissa tekee minusta hänelle ihanne miehen.

Näin meillä eletään.Meitä miehiä on paljon,joilla on valtaa pitävä ja käyttävä nainen.Olisi kiva kuulla miten teillä hyvät lukijat valtaa käytetään.
        Vahvat naiset olkaa tekin ystävällisiä ja kirjoitelkaa.

• kaija2005

sano sille, että käy asioillansa täällä päin! Tarvetta olisi alistajalle. Käske ottaa yhteyttä Kaijaan.

ja osoite [email protected]

• Kastepiste

Sidontaan liittyen - laitapa viestiä ja yhteystietosi tähän osoitteeseen...

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe