Kiiltävät nailonit,,,sukkanauhat,,,miehellä!

Saumasukka

Olen aina nauttinut naisten sexyistä asuista naisten päällä.
Nyt viimeisen 3 vuoden aikana tiedän miten kiimaiselta tuntuu pukea lycraiset nailonsukat jotka ovat kiiltävän liukkaat, syntiset sukkanauhat, pitsiset pikkuhousut ja kapea,niukka minihame....myös korkokengät saavat kiimaan...
Olen ukkomies, ja nautin joskus vietellä miehiä sexyillä asuilla... ja yllättävän moni on käynyt kuumana ja nauttinut!
Toivon, että voin näin rohkaista muitakin miehiä, siis joita kiinnostaa, kokeilemaan nailonin viileää hyväilyä tai ainakin koskea miehenkin nailonreisiin juuri sukanreunalle, kapean minihameen alle...
Tämäkin on ihanaa seksiä !
T: mustat saumasukat ja kova k...! 38v 03

8

2614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöpoika

      ...tulla kanssasi kokeilemaan ? Mua kanssa kiihottaa vastaavanlainen mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan ! Myöskään miehen kanssa ei ole pahemmin tullu oltuu, tosin on mua imetty ! Laittasitko osoitteesi niin voisin mailata ???

    • naisten hepeneissä viihtyvä m

      maan päällä.Minä löysin samat ihanuudet jo 10 vuotta sitten.

      Kaikki miehet vaan kokeilemaan naisten kiihottavia
      hepeneitä.

      • Fogal

        tosi kiihottavaa on myös pukea ensin alle ohuet
        lygraiset sukkahousut ja päälle vetää aidot
        nylonit!! KOKEILKAA
        olis joskus kiihottavaa nähdä ne myös miehen
        påållå


      • Fogal kirjoitti:

        tosi kiihottavaa on myös pukea ensin alle ohuet
        lygraiset sukkahousut ja päälle vetää aidot
        nylonit!! KOKEILKAA
        olis joskus kiihottavaa nähdä ne myös miehen
        påållå

        PS. voit lähettää myös sähköpostia
        [email protected]


      • saumanylonpari
        Fogal kirjoitti:

        tosi kiihottavaa on myös pukea ensin alle ohuet
        lygraiset sukkahousut ja päälle vetää aidot
        nylonit!! KOKEILKAA
        olis joskus kiihottavaa nähdä ne myös miehen
        påållå

        Olemme vannoutuneita ns. aitojen saumanylonsukkien ihailijoita ja käyttäjiä. Etenkin kun sellaiset yhdistetään punaisiksi lakattuihin varpaankynsiin ja korkeakorkoisiin pistokas mallisiin kenkiin on niiden yhteisvaikutus mielestämme äärimmäisen kiihottava. Visuualisuuden seksikkyyden lisäksi tulee tuo ihanan kiihottava läpsähtävä rietas ääni kun pistokas mallisilla kengillä kävellään. Etenkin tämäntyyliset kengät kiihottava;
        http://www.nylondream.com/php/galerie/Photo_6349.jpg
        http://www.nylondream.com/php/galerie/Photo_6356.jpg
        http://www.nylondream.com/php/galerie/Photo_6359.jpg


    • Nylonia

      Mä taas käytän naisten läpinäkyviä Nylon alushousuja!Ne tuntuvat ihanan viileiltä ja liukkailta Kiihottavilta seisovaa kyrpää vasten!Olisi ihanan kiihottavaa nähdä samanlaiset Nylon housut jonkun toisen Nylon-fanin päällä?

    • Mustat,kiiltävät saumasukat

      Tuli käytyä viime viikolla 3-tien levähdyspaikalla
      illan hämärtyessä ja katuvalojen palaessa....
      Ette usko miten syntisen kiimainen olo tuli kun nousin hitaasti autosta nailonsääret sirosti ojentaen... Valo heijastui kiiltävänä nailonin liukkaasta ja sileästä pinnasta.
      Vaikka viileä ilma kaivautui nailonreisiäni pitkin minihameen alle, jossa sukanreunan paljas iho ja pitsisen pikkuhousujen peitossa oleva kaluni otti viileyden vastaan, olo oli todella kuuma.. siis KUUMA!
      Asujen seksikkyys, "sopimattoman asian" tekeminen,
      rohkea "salainen" näyttäytyminen ja katseen vangitseminen saavat kummasti aikaan... ja sitten hitaasti katuvalon alta metsään...
      Toivottavasti on Teitä muitakin samoin tuntevia, jotka uskallatte kokeilla ja nauttia!
      Ehkä joskus tapaaminen.....
      T: Musta, lycra/satin 15 den saumasukka

    • Anonyymi

      Olen myös ihastunut saumallisiin sukkiin, valkoisiin ja mustiin. Olen leikannut sukkahousuista sukat ja ommellut niihin mustat tai valkoiset saumat . Rintaliiveistä saa helposti seksikkään sukkanauhaliivit ja tiiviistä vaahtomuovista saa mahtavat tissit. Suurin kokoni on K 95. On mahtavaa katsella itseään peilistä saumasukissa ja mahtavan isot tissit pullottaen T-paidan alta . Voin kertoa tissien valmistuksen yksityiskohdat, jos ne jotakin kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe