Mikä on suositeltava "ikäraja" että kannattaa ostaa käärme? Siis niinku sillä ihmisellä joka ostaa sen käärmeen?
Minkä ikäisenä?
8
601
Vastaukset
- McNutty
jos olet mies.. suosittelen että alottaisit vasta armeijan jälkeen, mutta kummiskin veikkaan että olet nuori..
jos vanhempasi ovat valmiita auttamaan sinua käärmeen kasvattamisessa ja hoivaamisessa niin anna paalaa vaan.. mutta jos olisin sinä en ostaisi käärmettä jos olisin alle 16vuotias... ei pahalla..- Amaterasu20
Ei ole olemassa minkäänlaista ala-ikärajaa käärmeen hankkimiseen. Raja kulkee vastuuntunnossa. Käärme on sekä lemmikki, että harrastus josta oppii aina uutta.
Mielummin kannattaa ajatella onko ottaa vastuuta hankkia ja hoitaa käärmettä jopa 20v?
Nuoren hankkiessa käärmettä kannattaa käärmeen olla tervetullut koko perheeseen, sillä vastuu nuoren lemmikistä jää (joskus) vanhempien hoidettavaksi.
Esim. eläinlääkäri kustannuksia voi tulla ihan yhtäkkiä ja nuorella (jonka vanhemmat eivät käärmettä edes halua tai ota vastuuta) harvoin on maksaa omasta pussista kuluja joita eläinlääkärikuluihin voi mennä.
Myrkkykäärmeitä harvoin edes myydään alle 18-21 vuotiaille. - pohjis
Mä sain käärmeeni kun olin 9v. Se toisaalta asui isäni luona, mutta aina kun kävin siellä niin hoidin sitä parhaani mukaan. Olin oikeastaan (omasta mielästäni) vastuullisempi kuin isäni noissa "terran perus hygienia" -jutuissa. En tietenkään suosittele sitä kenellekkään, varsinkaan jos esim. vanhemmat ei ota mitään vastuuta eläimestä. =)
- McNutty
pohjis kirjoitti:
Mä sain käärmeeni kun olin 9v. Se toisaalta asui isäni luona, mutta aina kun kävin siellä niin hoidin sitä parhaani mukaan. Olin oikeastaan (omasta mielästäni) vastuullisempi kuin isäni noissa "terran perus hygienia" -jutuissa. En tietenkään suosittele sitä kenellekkään, varsinkaan jos esim. vanhemmat ei ota mitään vastuuta eläimestä. =)
((((Mä sain käärmeeni kun olin 9v. Se toisaalta asui isäni luona, mutta aina kun kävin siellä niin hoidin sitä parhaani mukaan. Olin oikeastaan (omasta mielästäni) vastuullisempi kuin isäni noissa "terran perus hygienia" -jutuissa. En tietenkään suosittele sitä kenellekkään, varsinkaan jos esim. vanhemmat ei ota mitään vastuuta eläimestä. =) by pohjis))))
taidat puhua pienistä käärmeistä.. et mistään isoista ja komeista? :D - pohjis
McNutty kirjoitti:
((((Mä sain käärmeeni kun olin 9v. Se toisaalta asui isäni luona, mutta aina kun kävin siellä niin hoidin sitä parhaani mukaan. Olin oikeastaan (omasta mielästäni) vastuullisempi kuin isäni noissa "terran perus hygienia" -jutuissa. En tietenkään suosittele sitä kenellekkään, varsinkaan jos esim. vanhemmat ei ota mitään vastuuta eläimestä. =) by pohjis))))
taidat puhua pienistä käärmeistä.. et mistään isoista ja komeista? :DJoo........... Viljis................ =) Miffu on kylläkin KOMEA,mutta aika rääpäle... =D
- pohjis
pohjis kirjoitti:
Joo........... Viljis................ =) Miffu on kylläkin KOMEA,mutta aika rääpäle... =D
Tässä puhutaan yleisesti käärmeistä, eikö vain?
- McNutty
pohjis kirjoitti:
Tässä puhutaan yleisesti käärmeistä, eikö vain?
Khyllä.. :D mutta minä lasken että käärme on vasta sitten käärme ku se on lapsen rannetta paksumpi ja yli 1,3m pitkä :D
- Amaterasu20
McNutty kirjoitti:
Khyllä.. :D mutta minä lasken että käärme on vasta sitten käärme ku se on lapsen rannetta paksumpi ja yli 1,3m pitkä :D
Omat viljakäärmeeni ovat 1,6m pitkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474