VesimiesN ja NeitsytN

iceprincess-

Osaakos kukaan sanoa että sovitaanko horoskoopillisesti toisillemme? :)

11

2189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iceprincess-

TUli virhe.. siis VesimiesN ja neitsytM !

• birtas79

Itse en tule toimeen yhdenkään neitsyen kanssa oli sitten mies tai nainen ja tiedän yhden vesimies n/neitsyt m parin ja aikamoista tahtojen taistoo se on, paljon riitoja. Mutta eihän se kerro kaikkea, voi toimia ja varsinkin jos on valmis tekeen suhteen eteen töitä.

• VesiN
        birtas79 kirjoitti:

Itse en tule toimeen yhdenkään neitsyen kanssa oli sitten mies tai nainen ja tiedän yhden vesimies n/neitsyt m parin ja aikamoista tahtojen taistoo se on, paljon riitoja. Mutta eihän se kerro kaikkea, voi toimia ja varsinkin jos on valmis tekeen suhteen eteen töitä.

Ei me riidellä, me väitellään... =)

• ..-.

Itselläni on kokemusta kyseisestä yhdistelmästä ja voin sanoa että toimii hyvin! Tosin välillä vesimiestä saattais häiritä neitsyen tarkkuus.. :)
      En tiedä mikä magneetti mussa on, mutta tulen toimeen tooodella hyvin neitsyitten kanssa! Ei ne todellakaan ole niin rauhallisia mitä päällepäin näyttää. :)

• VesiN

Ei oo vielä virgomiehen tarkkuus päässy häiritsemään, toisinpäin kuulemma kyllä.

• onko hyvä

voiko kukaan avittaa,olen itse mies ja neitsyt merkiltään,nyt rakastunut vesimieheen syvästi,mutta katsonut ettei sovita yhteen? horoskoopin mukaan.onko jollain kokemuksia.millaista on elää neitsyt-vesimies suhteessa kitos

• Vesinainen

kaks vuotta tässä ollaan melko hyvin sätkitty. Semmostahan se... Onhan ne neitsyet aika semmosia pikkutarkkoja joka asiasta. Hermothan tässä menee. ;) Onnea! Horoskoopit on hölyn pölyä! Kokeilkaa itse! :)

• miwi...

olin joskus aikanani neitsyt miehen kanssa! Ja olen tuntenut ja tunnen useampia neitsyitä! eivät ole soveltuneet mulle puolisoksi tai edes ystäväksi! liian täsmällisiä! itse olen alkupään vesimies eli kaikkien pahin... mutta en tietenkään voi sanoa ettei sun juttus onnistuisi!!

• neitsytN+vesimiesM

kanssa 2v porskuteltu. Totta- tappeluita tai siis ehkäpä enemminkin väittelyitä piisaa.
        Olemme ehkä liian samanlaisia, vahvoja, itsenäisiä ym. Kumpikaan ei ikinä voisi olla toiselle ovi-matto.
        Harrastamme samoja asioita ja tulemme mainiosti toimeen yhteisissä puuhissa (etelänmatkat, harrastukset ym...) olemme siis samalla toistemme parhaat kaverit. Kumpaakin kiinnostaa kaikenlainen tiede, historia, luonto,
        maantiede ym. ja hauskin harrastus ovat tiede- ja korttipelit. En olisi ikinä edellisten ns. "tyhmien" miesteni kanssa voinut kuvitellakaan moista.
        Vesimies on lämmin, rakastava, huolehtiva, uskollinen mies, jos hän on löytänyt OIKEAN naisen ja haluaa sitä olla. Muuten etäinen, kylmä ja kartteleva, niinkuin täällä sivuilla moni on kertonut.
        Vesimies ei filmaa, joko hän tuntee ja todella aidosti tai sitten ei tunne mitään- siksi hyvä pari minulle neitsyelle-olen aivan samanlainen.
        En vaihtaisi vesimiesMIESTÄNI ikinä mihinkään muuhun merkkiin...

-julia-

• yhteenhitsautuneilla
        neitsytN+vesimiesM kirjoitti:

kanssa 2v porskuteltu. Totta- tappeluita tai siis ehkäpä enemminkin väittelyitä piisaa.
        Olemme ehkä liian samanlaisia, vahvoja, itsenäisiä ym. Kumpikaan ei ikinä voisi olla toiselle ovi-matto.
        Harrastamme samoja asioita ja tulemme mainiosti toimeen yhteisissä puuhissa (etelänmatkat, harrastukset ym...) olemme siis samalla toistemme parhaat kaverit. Kumpaakin kiinnostaa kaikenlainen tiede, historia, luonto,
        maantiede ym. ja hauskin harrastus ovat tiede- ja korttipelit. En olisi ikinä edellisten ns. "tyhmien" miesteni kanssa voinut kuvitellakaan moista.
        Vesimies on lämmin, rakastava, huolehtiva, uskollinen mies, jos hän on löytänyt OIKEAN naisen ja haluaa sitä olla. Muuten etäinen, kylmä ja kartteleva, niinkuin täällä sivuilla moni on kertonut.
        Vesimies ei filmaa, joko hän tuntee ja todella aidosti tai sitten ei tunne mitään- siksi hyvä pari minulle neitsyelle-olen aivan samanlainen.
        En vaihtaisi vesimiesMIESTÄNI ikinä mihinkään muuhun merkkiin...

-julia-

Yhteistä elämää takana yli 10v. Alun auvon jälkeen oli todella vaikea vaihe, mutta missään vaiheessa ei meinattukaan luovuttaa. Tunsimme molemmat heti, että tää se on!
        VesimiesM haluaa ja ehkä tarvii kunnon vastuksen. NeitsytN on tarpeeksi älykäs tajuamaan vesimiehen maailmojahalaavat keksinnöt;) Vesimies on luotettava eikä kurki vieraisiin pöytiin maailmalla kulkiessaan, kun kotona on rautarouva. Neitsytnaista on kuvattu näin: ainut merkki joka voi olla yhtäaikaa romanttinen ja tappavan käytännöllinen! Ja juuri siitä vesimies pitää.

• mie täällä vaan

Noh kyllä tuo voi toimia, mutta kyllä siinä tarvitaan paljon molemmilta :)
      Itse olen vesimiesN ja seurustelin puolisen vuotta neitsytM kanssa. Muuten meni kyllä ihan hyvin mutta minulle alkoi tulla sellainen olo että tukehdun siihen, kun kundi oli liian vakavissaan meidän jutun suhteen ja minun olisi pitänyt olla joka ikinen hetki sen kanssa!! Jos joskus sanoinkin että haluan olla joskus yksinkin koska minulla on paljon harrastuksia, niin kundi otti ja suuttui...pahimmillaan huusi minulle että kiva kun välitän niin paljon siitä :((
      Mutta jos olet valmis olemaan tosi paljon kundisi seurassa niin anna palaa vaan :D sen sanon että kyllä kannattaa yrittää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe