winMe ja win2000

autssss

Moro!

Mulla on siis 2 käyttistä Me ja 2000. Toi 2000 on nyt sitten mennyt niin sekaisin, että netti ei toimi eikä kyllä enää koko käyttiskään. Me on c-osiolla ja 2000 on f-osiolla. Voinko siis poistaa ton win2000:sen sillain, että käynnistän Me:n ja sielä formatoin f-osion? Ja sitten pitää asentaa se uusiksi...prkl. Vai miten toi pitäis poistaa oikeaoppisesti?

3

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windowsia?

      Saattaa onnistua noinkin, tosin Me ei ymmärrä oikein NTFS järjestelmän päälle mitään...

      Ihmettelen että miksi sinulla pitää olla kaksi windows asennusta muutenkaan, 2000 on parasta mitä microsoft on tarjonnut ja Me on taasen sieltä heikoimmasta päästä.

      En keksi mitään lisähyötyä tuosta Me asennuksesta....

      Itse laittaisin 2000 asennuslevykkeen koneeseen, buuttaisin siltä ja jyräisin kaiken matalaksi uudella puhtaalla asennuksella

      • viestiketjun aloittaja

        Juu, kyllä mustakin 2000 on paras tähän astisista, mutta kyllä sekin vaan meni sekaisin ja käyttökevottomaksi. ainakaan minun taidoillani sitä ei enää "korjattu". winMe on vaan varana jos käy tolleen ikävästi. molemmat on Fat32 osioissa. eli kaikki tiedostot on käytettävissä kummassakin käyttiksessä.

        Latailen nyt win2000 professionaalia uudelleen, koska olen onnistunut hukkaamaan aiemman levyn.
        Mikä noista olisi parhain? professional server, advanced server, datacenter server? Aikaisempi oli tosiaan professional.

        Ei kai se "jyrää" kaikkia tiedostoja..siis mp3, pelit jne? ne on kaikki omissa osioissaan. eli ton 2000:sen asennan omalle osiolleen


      • aiheesta
        viestiketjun aloittaja kirjoitti:

        Juu, kyllä mustakin 2000 on paras tähän astisista, mutta kyllä sekin vaan meni sekaisin ja käyttökevottomaksi. ainakaan minun taidoillani sitä ei enää "korjattu". winMe on vaan varana jos käy tolleen ikävästi. molemmat on Fat32 osioissa. eli kaikki tiedostot on käytettävissä kummassakin käyttiksessä.

        Latailen nyt win2000 professionaalia uudelleen, koska olen onnistunut hukkaamaan aiemman levyn.
        Mikä noista olisi parhain? professional server, advanced server, datacenter server? Aikaisempi oli tosiaan professional.

        Ei kai se "jyrää" kaikkia tiedostoja..siis mp3, pelit jne? ne on kaikki omissa osioissaan. eli ton 2000:sen asennan omalle osiolleen

        Jos 2000 menee sekaisin on syynä joku käyttäjän tointa, 2000 on ehdottomasti vakain alusta mitä microsoft on tehnyt. Se kannattaa asentaa aina NTFS osiolle.

        Jos et meinaa serveriä laittaa pystyyn niin se professional on ehdottomasti paras ratkaisu. Ilmeisesti ongit noita laittomia teitä pitkin netistä, muuten en ymmärrä moisen vaihtoehmäärän läsnäoloa, nuo server vaihtoehdot kun maksavat tuhansia euroja.

        Jos asennat samaan osioon missä oli aiemminkin niin vain se osio tyhjenee. Itse pitäisin kaksi osiota, toisella windows 2000 ja toisella tiedostot. Se Me on aivan turha hätävara.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe