Cena-fanit huom!

Undertaker

Ihan uteliaisuudesta kyselen, ja tiedän luultavasti kaivavani verta nenästä, mutta onko täällä yhtään cena-fania, joka a) ei ole teini (alle 20-vuotias) ja b) olisi kykeneväinen järkeviin kommentteihin Cenasta? Eli muuhunkin kuin "cena on paras kaikki muut on paskoja homoja ei mun tartte perustella tai käyttää välimerkkejä koska se on CHAMP!!!"

Itse pidin cenasta silloin kun se oli heel, eli pari vuotta sitten. Siinä cenassa oli munaa. Tämä nykyinen chain gang-cena on vähän turhan mielistelevä, lasten ja "koko perheen" mestari. Siihen kun vielä lisätään yksioikoinen painiminen, niin löytyy syyt, miksi ihmiset inhoavat cenaa. Syytönhän hän siihen on, mutta silti.

18

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Ilmoittaudun. Olen yli 20-vuotias ja pidän Cenasta. Mikissä mies on ilmiömäinen, kehässä hyvä perusbrawleri, joka osaa ottaa ylesönsä, vaikkei olekaan mikään älytön akrobaatti. Lisäksi hän on parantanut jatkuvasti.

Mestaruuskausi venyi kuitenkin selkeästi liian pitkäksi ja mestaruuden palauttaminen tuntuu erittäin typerältä vedolta, vaikken mielellään tuomitsekaan ratkaisuja ennen kuin näen storylinen kokonaisuudessaan. Heelturn olisi nyt minusta paikallaan.

• Hitman

En oikeen enää pidä Cenasta niin paljon kuin sillon muutama vuosi sitten.Sillon Cenalla oli parempi liikearsenaali(onko sitten WWE johdon syy, että liikkeitä on rajoitettu) ja promot on muuttunut saman asian toistoks. tykkäsin siitä vanhasta heel Cenasta joka omilla riimeillä pilkkas vastustajia.

olen 22v ja seurannu kohta 12 vuotta restlingiä =D

• 14 vmmm

anteeks vaa mut mä oon 14 ja oon cena fani, enkä oo mikää ihqucena fani. sori mut sä et voi sen takia arvostella muita et mistä ne tykkää. ite taiat olla vähän ihqu undertaker fani

• mitä siitä?
        14 vmmm kirjoitti:

anteeks vaa mut mä oon 14 ja oon cena fani, enkä oo mikää ihqucena fani. sori mut sä et voi sen takia arvostella muita et mistä ne tykkää. ite taiat olla vähän ihqu undertaker fani

Niin ja mitä siitä jos joku tykkää ennemmin Undertakerista tai kenestä tahansa muusta kuin Siinasta? Oma lempparini on Kane. Cenasta en ole koskaan pitänyt.

• You think you know me!
        14 vmmm kirjoitti:

Cenan kannattajia on arvostellut? Oli vain puhe siitä, että te Cenan kannattajat ette perustele ollenkaan, vaan kirjoituksenne on tyyliä "Cena on paras! Edge ja Angle ovat homoja!"

Cena oli myös minun suosikeistani pari vuotta sitten. Silloin hänen tyylinsä oli uusi ja hieno. Katutappelija-pahis Bostonin kovilta kujilta, joka räppää kaikki kumoon. Musavideo Right now kertoi kuitenkin aivan muuta. Kaveri on tullut keskiluokkaiselta esikaupunkialueelta ja painiskellut pikkupoikana äidin vahtivan silmän alla. Cenan pahis-imago mureni siinä lopullisesti.

FU-kin oli ihan hyvä midcart-finisher, mutta nyt sekin on vedetty ihan overiksi.

Cenasta on tullut pikkulasten mestari, jota vanhemmat kannattajat eivät ota tosissaan.

• Undertaker
        Hitman kirjoitti:

En oikeen enää pidä Cenasta niin paljon kuin sillon muutama vuosi sitten.Sillon Cenalla oli parempi liikearsenaali(onko sitten WWE johdon syy, että liikkeitä on rajoitettu) ja promot on muuttunut saman asian toistoks. tykkäsin siitä vanhasta heel Cenasta joka omilla riimeillä pilkkas vastustajia.

olen 22v ja seurannu kohta 12 vuotta restlingiä =D

Ehdin jo pelätä että täältä on kaikki keskustelijat kadonneet. Olen itse kanssanne melko samaa mieltä että Cena toimi paremmin heelinä. Kuinkahan moni sen nykyisistä faneista pitäisi siitä jos se olisi yhä sitä :)

No, itse olen viime aikoina korjannut mielipidettäni sen verran etten syytä Cenaa vaan WWE:tä nykyisestä tilanteesta.

• Undertaker
        14 vmmm kirjoitti:

Kuten edellä jo mainittiin, en arvostellut cena-faneja siksi että he ovat cena-faneja, vaan siksi, miten he ilmaisevat tämän. Mulle on ihan sama, ketä kannustetaan, mutta tuo edellä mainitsemani tyyli rupeaa ärsyttämään. Siitä tämä keskustelunaloitus. Ehkä tuon teinijutun olisin voinut jättää pois...

• AndyS
        Undertaker kirjoitti:

Ehdin jo pelätä että täältä on kaikki keskustelijat kadonneet. Olen itse kanssanne melko samaa mieltä että Cena toimi paremmin heelinä. Kuinkahan moni sen nykyisistä faneista pitäisi siitä jos se olisi yhä sitä :)

No, itse olen viime aikoina korjannut mielipidettäni sen verran etten syytä Cenaa vaan WWE:tä nykyisestä tilanteesta.

Minusta Cena on ollut parhaimmillaan synkkänä face-hahmona, joka ei ole kenenkään kaveri. Esimerkiksi silloin, kun hän palasi kostamaan Carlitolle ja Jesusille "puukotustaan". Silloin sai face Teddy Longkin FU:sta, kun erehtyi tielle ja kettinki heilui.

• kimuli
        AndyS kirjoitti:

Minusta Cena on ollut parhaimmillaan synkkänä face-hahmona, joka ei ole kenenkään kaveri. Esimerkiksi silloin, kun hän palasi kostamaan Carlitolle ja Jesusille "puukotustaan". Silloin sai face Teddy Longkin FU:sta, kun erehtyi tielle ja kettinki heilui.

Melko uutena painifanina tahtoo tietää, että millon tuommosta on tapahtunu? Joskus Smackdown-aikaan, mutta tarkennusta. Oiskohan jossai mahollisuus katella noita vanhempia tapahtumia vaikka videopätkinä tai jotai?
        Ite oon cenafani, mutta tunnustettava on, että välillä (tai itseasiassa melko usein) sen matsit on kyllä lähes tylsiä kattoo, vaikka miehessä itessään kyllä on silmän iloa, noi niinku muuten.. =oP;

• AndyS
        kimuli kirjoitti:

Melko uutena painifanina tahtoo tietää, että millon tuommosta on tapahtunu? Joskus Smackdown-aikaan, mutta tarkennusta. Oiskohan jossai mahollisuus katella noita vanhempia tapahtumia vaikka videopätkinä tai jotai?
        Ite oon cenafani, mutta tunnustettava on, että välillä (tai itseasiassa melko usein) sen matsit on kyllä lähes tylsiä kattoo, vaikka miehessä itessään kyllä on silmän iloa, noi niinku muuten.. =oP;

Tuo oli siihen aikaan, kun Cena oli US-mestari ja feudasi Carliton kanssa. Olisikohan ollut syksyä 2004.

Cenan "puukotuksen" taustalla oli se, että Cena esiintyi elokuvassa ja hänen piti olla poissa WWE:n tapahtumista jonkin aikaa. Tällöin Carlito ensin voitti US-vyön Cenalta (huijaamalla) ja Jesus-niminen Carliton kaveri muka puukotti Cenaa munuaiseen baarissa matsin jälkeen. Palattuaan Cena pieksi molemmat ja sai vyön takaisin.

• JEH-DX
        Undertaker kirjoitti:

Kuten edellä jo mainittiin, en arvostellut cena-faneja siksi että he ovat cena-faneja, vaan siksi, miten he ilmaisevat tämän. Mulle on ihan sama, ketä kannustetaan, mutta tuo edellä mainitsemani tyyli rupeaa ärsyttämään. Siitä tämä keskustelunaloitus. Ehkä tuon teinijutun olisin voinut jättää pois...

Olen alle 20-vuotias mutta sen verran minäkin sanon (tosin hieman myöhässä) että kyllä se Cena heelinä peremmin toimii. Tai ehkä facena mutta siinä tapauksessa WWE:n johdon olisi muokattava hahmoa hiukan. Mikkitaidot ovat loistavat ja kehätaidot vaativat vielä jonkun verran harjoitusta mutta jos Cena haluaa niitä parantaa nii sehän ois vain hyvä. Tai toinen syy olisi se että WWE ei anna Cenan näyttää kaikia taitojansa. Esimerkkinä Carlito jonka gimmick saattaa rajoittaa liikearsenaalia erittäin paljon. Mutta mies on kehittynyt yllättävän paljon lyhyessä ajassa. Cenasta taasen että totta kai sen pitää olla semmonen koko perheen sankari joka voittaa kaikki mahdottumuudet. Lisäksi jokainen seitsenvuotias haluaa nähdä kuuluisat Cenan backdrop sekä Five Knukcle Sluffen. Ja miehen on pakko olla face. Sillä muuten kaikki 8-vuotiaat fanit sanovat että: "Cena on ruvennut tyhmäksi." Ja kukaan pienempi ihminen ei katso enää WWE:tä. Cenan on pakko miellyttää lapsia koska hän tuottaa WWE:lle niin paljon rahaa. Miettikääs Mysteriota heeliä. Netissä on paljonkin tuommoisia Mysterio markeja. Jotka vaan: "ReIsKa RuLeTaA" ja jos Mysterio olisi heel ei WWE tienaisi niin paljon. Eli mielipiteeni on: Cenan kehätaidot ovat vielä hakusessa mutta hän tuottaa niin paljon mammonaa WWE:lle ettei se suostu yksinkertaisesti muuttamaan hahmoa. Kunhan Cena ei enää uppoa yleisöön, niin sitten ehkä saadaan heel-Cena takaisin. Lopetuslauseeni on että: Viostaan huolimatta, Cena on luultavasti yksi WWE:n tulevaisuuden suurinpia nimiä.

• MiracleMike

John Cena on mainio showpainija, lajin kiistaton supertähti muiden joukossa. Läimäyttää five knuggle shufflen. On kai se ihan all right.

• Blääääh

Minä en pidä Cenasta, en yhtään. Inhoan koko äijää. Hän on niin ärsyttävä. Osaa kehässä vain 5 liikettä ja nekin liikkeet ovat perseestä mitän hän osaa. Onneks Triple H tulee ja voittaa Cenalta mestaruuden pois Maniassa niin ei tarvitse enään katsoa sitä aasia mestarina.

• AndyS
        Blääääh kirjoitti:

Minä en pidä Cenasta, en yhtään. Inhoan koko äijää. Hän on niin ärsyttävä. Osaa kehässä vain 5 liikettä ja nekin liikkeet ovat perseestä mitän hän osaa. Onneks Triple H tulee ja voittaa Cenalta mestaruuden pois Maniassa niin ei tarvitse enään katsoa sitä aasia mestarina.

Minusta Cenan liikearsenaalin kapeutta liioitellaan. Käsitys syntyy ehkä siitä, että miehellä on niin erottuvat signature movet ja maneerit niiden ohessa. Mielestäni Cena on ihan perustason brawleri tässä suhteessa, onpa laajentanutkin liikevalikomaansa viime aikoina. Eikä se HHH:kaan nyt niin älytöntä arsenaalia käytä ja silti häntä pidetään yleisesti etevänä kehätyöläisenä.

• Koska
        AndyS kirjoitti:

Minusta Cenan liikearsenaalin kapeutta liioitellaan. Käsitys syntyy ehkä siitä, että miehellä on niin erottuvat signature movet ja maneerit niiden ohessa. Mielestäni Cena on ihan perustason brawleri tässä suhteessa, onpa laajentanutkin liikevalikomaansa viime aikoina. Eikä se HHH:kaan nyt niin älytöntä arsenaalia käytä ja silti häntä pidetään yleisesti etevänä kehätyöläisenä.

Niin ehkä se johtuu siitä että HHH oikeasti osaaa jotain. Hänen matsit eivät mene aina samalla kaavalla. Cenan menee. Otetaan turpaan 50 minaa ja sitte tehää 5 liikettä ja voitetaan.

• AndyS
        Koska kirjoitti:

Niin ehkä se johtuu siitä että HHH oikeasti osaaa jotain. Hänen matsit eivät mene aina samalla kaavalla. Cenan menee. Otetaan turpaan 50 minaa ja sitte tehää 5 liikettä ja voitetaan.

Ehkäpä Cena ei käsikirjoita itse omia matsejaan. Yritä nyt herranjestas erottaa painijan kyvyt ja hänelle kirjoitetut storylinet toisistaan.

Cena ei ole kehässä virtuoosi, mutta pystyy ihan kelvolliseen brawlaukseen siinä kuin muutkin.

• bLaaa
        AndyS kirjoitti:

Ehkäpä Cena ei käsikirjoita itse omia matsejaan. Yritä nyt herranjestas erottaa painijan kyvyt ja hänelle kirjoitetut storylinet toisistaan.

Cena ei ole kehässä virtuoosi, mutta pystyy ihan kelvolliseen brawlaukseen siinä kuin muutkin.

Kaikki sen tietää. Cena vaan sukkaa kehässä. Ei sille mitään voi. Kuka sitä samaa paskaa jokaviikko jaksaa katsoa? John Cena beats the odds ONCE again! PASKAA!!Ei tota Cenan supermies 5 liikettä pelleilyä jaksa katsoa. RAW'issa on monta painjaa jotka ansaitevat WWE'n mestaruuden, mutta kun ei.

• AndyS
        bLaaa kirjoitti:

Kaikki sen tietää. Cena vaan sukkaa kehässä. Ei sille mitään voi. Kuka sitä samaa paskaa jokaviikko jaksaa katsoa? John Cena beats the odds ONCE again! PASKAA!!Ei tota Cenan supermies 5 liikettä pelleilyä jaksa katsoa. RAW'issa on monta painjaa jotka ansaitevat WWE'n mestaruuden, mutta kun ei.

Cena on ihan perusbrawleri taidoiltaan. Ei virtuoosi, mutta ok. Lisäksi hän osaa selkeästi isomman tekniikka-arsenaalin, kuin mitä perusmatseissaan käyttää. Tiedän, kun olen nähnyt hänen niitä liikkeitä tekevän. Lisäksi hän osaa tehdä liikkeensä räjähtävästi ja näyttävästi vähän samaan tyyliin kuin the Rock, jota hän muutenkin painijana muistuttaa.

Kokonaan eri asia on se, että liveyleisöön menee hyvin tyyli, jossa selkein maneerein valmistaudutaan tiettyihin hyvin tunnettuihin liikkeisiin. Ja WWE käsikirjoittaa sitä, minkä uskotaan tuovan rahaa.

Sitten on vielä muistettava, että mikissä Cena on ilmiömäinen - yksi nyky-WWE:n parhaista kyvyistä. Tämä ja kehätyöskentelyn räjähtävyys sekä komea ulkonäkö ovat ne asiat, jotka ovat tehneet Cenasta WWE:n mestarin.

En ole itsekään tyytyväinen Cenan käyttöön mestaruuskauden aikana, mutta ongelmat johtuvat ihan jostain muusta kuin Cenan taidoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      128
      4836
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      14
      3511
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3320
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2513
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      131
      1362
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      5
      1314
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe