Olisko tällä palstalla ketään joka lainaisi 1000euroa hyvällä korolla? Lainan takaisinmaksu kuukausittain, sopimus rehellisesti.
lainarahaa 1000
9
2506
Vastaukset
- Flightman
Ei.
- avun tarpeessa
olen samanlaisessa tilanteessa kuin palstalla kirjoittava Emmi. Tiedustelen löytyykö Suomesta ihmistä joka auttaisi minua ahdingossa ja samalla saisin elämäni järjestykseen. Perheessämme on sairautta jonka vuoksi tarvitsen lainaa.
- mistä saa
otat joka txt -vippi paikasta yht n.1500e saat
- ois
Jos vaikka kävelisit pankkiin ja ottasit sieltä?
- 10 eur kerta
ois kirjoitti:
Jos vaikka kävelisit pankkiin ja ottasit sieltä?
Sen takia noin halvalla niin saat nautinnon myös seksistä ja kuin huomaamatta sulla 1000 eur kasassa kekseliäisyyttä rahan hankintaan.
- tosi tarpeessa
10 eur kerta kirjoitti:
Sen takia noin halvalla niin saat nautinnon myös seksistä ja kuin huomaamatta sulla 1000 eur kasassa kekseliäisyyttä rahan hankintaan.
Viestin kirjoittajalle tiedoksi! En ole sellainen ihminen joka myy itseään rahasta, ne on eri naiset jotka sitä harrastavat. Lopeta tähän viestiin kirjoittaminen jos et muuta osaa kirjoittaa kuin hävyttömyyksiä.
- 1000 tarpeessa olevalle
tosi tarpeessa kirjoitti:
Viestin kirjoittajalle tiedoksi! En ole sellainen ihminen joka myy itseään rahasta, ne on eri naiset jotka sitä harrastavat. Lopeta tähän viestiin kirjoittaminen jos et muuta osaa kirjoittaa kuin hävyttömyyksiä.
Näinhän se on ettei itsensä myyminen ole viisasta ja suomen lain mukaan ostaminen on rikos.Toivottavasti löydät jonkun ratkaisun ongelmaasi kirjoitin itsensä myymisen vihapäissäni olin joskus kans tosi ahtaalla eikä mua kukaan auttanut.Mutta asioilla on yleensä taipumus korjaantua jos niin haluaa kovaa tahtoa.Älä viitsi enään tältä palstalta pyytää rahaa lainaksi.MOI
- tarpeessa oleva
1000 tarpeessa olevalle kirjoitti:
Näinhän se on ettei itsensä myyminen ole viisasta ja suomen lain mukaan ostaminen on rikos.Toivottavasti löydät jonkun ratkaisun ongelmaasi kirjoitin itsensä myymisen vihapäissäni olin joskus kans tosi ahtaalla eikä mua kukaan auttanut.Mutta asioilla on yleensä taipumus korjaantua jos niin haluaa kovaa tahtoa.Älä viitsi enään tältä palstalta pyytää rahaa lainaksi.MOI
Viesti kirjoittajalle, sinä et kuule määrää minua jos minä pyydän rahaa lainaksi niin en kuule kysele sinulta. Kyllä tältä palstalta löytyy tosi auttajia.
- Ahtaalla ollaan.
tarpeessa oleva kirjoitti:
Viesti kirjoittajalle, sinä et kuule määrää minua jos minä pyydän rahaa lainaksi niin en kuule kysele sinulta. Kyllä tältä palstalta löytyy tosi auttajia.
Kyllä tältä palstalta löytyy tosiauttajia, eli ihmisiä, jotka on niin typeriä, että lainaavat täysin tuntemattomille ihmisille rahaa ilman minkäänlaista varmuutta takaisinmaksusta.
Helppohan se on keksiä säälittävä tarina köyhästä lapsiperheestä, jota sairaus ja työttömyys yms. saneeraukset ajaa ahtaalle.
Lainatkaa minullekin parituhatta euroa, käyn etelässä tai vaan Tallinnassa uittamassa hohtimiani ja juomassa huohujuomaa. Maksan, kun jaksan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474