Kuullostaa tutulta?
Kirjoittanut: Mikkopa alias rav-3 3.2.2006 klo 20.11
Minulle soitettiin eilen,mutta kun nukuin en älynnyt vastata puhelimeen.Syyni nukkumiseeni oli edellisen yön yövuoro.Käyn oikasti oikeissa töissä mitä kaikki moven ylälinjalaiset eivät tee.Ihmettelen miksi minä,joka täällä kirjoittelen tänne nettipalstalle olen niin suuri uhka Move Networksille että he ottavat henkilötietoni selville ja puhelinnumeroni(joka ei ole salainen niinkuin numero josta minulle soitettiin.022749801.)siis entinen salainen.
Olen henkilökohtaisesti laittanut moven "yhteistyökumppaneille"kyselyjä miksi teette yhteistyötä näin epäilyttävän firman kanssa,ja kappas kappas kaikki eivät edes tiedä olevan moven kumppaneita.
Minusta tuntuu oudolta että firma jolla ensi vuonna omien haaveitten (mtv3 45 min)mukaan on 10 000 edustajaa huolehtii minun, mursiksen, ja haipolan puheista?
olen esittänyt täällä kysymyksiä y-tunnuksesta,värväyspalkkioista,moven "edullisuudesta"hintavertailuin ja en yhtään vastausta ole saanut.Kukaan movettaja johtoa myöten ei ole voinut osoittaa yhtään tuotetta joka olisi Movestoressa halvempi kuin mitä 20 sekunnin googlettamisella löytää?Hehän mainostivat MoveStorea 25% halvempana...hehh hehh
Lupasin nauhoitaa tänään puhelun jonka he soittavat mutta eipä ole mitään kuulunut.
tässä yksi mahdottomuus,perustelkaa movettajat minut suohon.
10 000 edustajaa kaikille luvattu 2100 e viikossa.
tekee 4*2100*12*10 000=1008 000 000 euroa vuodessa pelkkiä bonuksia.Paljonko pitäisi toimimattoman ,ylihintaisen nettikaupan vuosimyynti olla vuodessa että move vois maksaa miljaradi euron provisiot vuodessa?
Vastatkaa johtoa myöten.
Movettajilta kommentteja?
10
899
Vastaukset
- Mikkopa
vai miksi ette maksa eikun vastaa?
- kuinka
moni "kuuntelee" sua :) onnea ja menestystä!
- viimeisin viesti
siinä sinulle selitys.Kun sinä tuhlaat aikaasi tällä foorumilla me teemme töitä.
- Bob
Oletteko oikeasti noin helvetin tyhmiä että ette ymmärrä tuota helppoa yhteenlaskua eli sitä mitä teille on luvattu, tuosta paskan myynnistä.
Luulisi että te pikku pojat pukuinenne osaisitte edes sen verran matematiikkaa ja vielä noin yksinkertaista.
Herätkää siellä aivopesu kokouksissanne.- builder..
sä et tiedä yhtään alasta, joten rakentele vain legoja. Viel pari viikkoa, niin sun laskutaidolla ei lasketa niitä tuloja mitä movesta saa..
- Bob
builder.. kirjoitti:
sä et tiedä yhtään alasta, joten rakentele vain legoja. Viel pari viikkoa, niin sun laskutaidolla ei lasketa niitä tuloja mitä movesta saa..
Mikä on saamasi palkka kuukaudessa??
Vertaa sitä myyntiä suomen suurimpiin kauppoihin ja mieti sitten että kannattaako maksella niille pojuille sinne Thaimaahan rahojasi, opintolainoistasi. - hahahahahahahah
Bob kirjoitti:
Mikä on saamasi palkka kuukaudessa??
Vertaa sitä myyntiä suomen suurimpiin kauppoihin ja mieti sitten että kannattaako maksella niille pojuille sinne Thaimaahan rahojasi, opintolainoistasi.kaikille joo jooo joo...lasketaan vaikka 5000 edustajaa 5004 000 000 euroa vuodessa...ja taas nauretaan..
- Mikkopa
Mitä itse olette ostaneet movesta-aktivoinnit ja suositelkaa minulle jotain.hinta vertailut sitten pöytään.
- Mikkopa
Kertokaa tuosta mun kirjoituksesta joku epäkohta?
- Kauppatieteiden kandi
nE EI KANNA VASTUUTAAN...
Kai nyt idiootimpikin tajuaa että noi on täysin sama, ku liittyis johonkin maksulliseen uskonlahkoon....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 231528
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478