Hirveä pakkanen

ketääkö

muut? Vaan onni on c5,se kulkee lumessa ja pakkasessa kuin päiväperhonen kesäisellä niityllä.

12

1801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micu

Muut ketää paremmin. Ei tuu voiteluaineet pihalle
      kurkistelemaan

• läp läp

Koita vaan kestää tosiasiat.

• ei tuu

mihin?

• voi vaikka

vetää vitun korville niin sitten kaikille on jotain.

• pieni

Rahalla saa ja hevosella pääsee!

• Keijo K

• vaan
        Keijo K kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000465&posting=22000000013573179

Juu, ei ole tarkoitus provota mutta tuo öljypalsta kertoo myös jotain ulostulevista öljyistä. Kaikkien merkkien yhteinen ongelma jo yli 70 vuotta.... eikä vieläkään oteta tosissaan.
        Mielestäni autonvalmistajien pitäisi korjata tällaiset normaalin takuun puitteissa ja tehdä asian eteen jotain kaikissa merkeissä.

ammattilaisten hoitaa auton pakkassuojaukukset.Mitä se meille kuuluu.

• Keijo K
        vaan kirjoitti:

ammattilaisten hoitaa auton pakkassuojaukukset.Mitä se meille kuuluu.

tunnu aina hoitavan niitä ja minulla on auto. Ja monella tutullani on auto. Ja monella vieraammallakin ihmisellä on auto. Ja he ovat ostaneet pakkasessakin toimivan auton. Eikä missään ole mainintaa että "..tällä autolla ei saa ajaa jos pakkasta on enemmän kun -10C...". Miksi minun pitäisi olla niin teknisesti tietoinen että osaisin korjata autossa jo tehtaalta tullessa olevat puutteet? Minähän vaan ostan auton kalliilla ja minulle sanotaan että ajele vaan, älä huolehdi, tämä on varma peli... ja olen tienposkessa autoni kanssa, öljyt ovat vähän kauempana.

Lyhyemmästi sanottuna mielestäni tästäkin asiasta huolehtiminen takuun puitteissa kuuluisi joka merkin maahantuojalle.

• autossa
        Keijo K kirjoitti:

tunnu aina hoitavan niitä ja minulla on auto. Ja monella tutullani on auto. Ja monella vieraammallakin ihmisellä on auto. Ja he ovat ostaneet pakkasessakin toimivan auton. Eikä missään ole mainintaa että "..tällä autolla ei saa ajaa jos pakkasta on enemmän kun -10C...". Miksi minun pitäisi olla niin teknisesti tietoinen että osaisin korjata autossa jo tehtaalta tullessa olevat puutteet? Minähän vaan ostan auton kalliilla ja minulle sanotaan että ajele vaan, älä huolehdi, tämä on varma peli... ja olen tienposkessa autoni kanssa, öljyt ovat vähän kauempana.

Lyhyemmästi sanottuna mielestäni tästäkin asiasta huolehtiminen takuun puitteissa kuuluisi joka merkin maahantuojalle.

on takuu niin mitä ihmettä hönkäilet.

• Keijo K
        autossa kirjoitti:

on takuu niin mitä ihmettä hönkäilet.

viestiäni uudelleen ajatuksella. Jossainhan on oltava valmistajan vastuu näin ilmiselvästä suunnitteluvirheestä. Ja laajasta.... tai annetaan olla. Muuten tämä on loputon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4446
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4137
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3598
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3520
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2557
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2388
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2272
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2269
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2249
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2134
    Aihe