Kiitoksia Goharille

Eihän?

Olen arvostellut tomintaasi usein kun aihetta on ollut. Nyt vastaavasti kiitoksia samalla periaatteella; kirjoitit tuossa toisessa ketjussa seuraavaa

>Ja vielä: ei, minä en näe meileistä yhtään mitään tietoa enempää kuin kukaan muukaan, se on ihan tavallinen postilaatikko, usein luullaan että näkisin mm vastaajan ip osoitteen; se ei pidä paikkaansa.>

Tämän tiedon rehellinen välittäminen palstalla eteenpäin oli erittäin hyvä teko. Kiitos!!

4

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gohar

kiitos itsellesi ja olenhan tuota koittanut mainita ennenkin mutta hyvä että tuli taas selväksi :) Ja ehkäpä siinä uskaltautuneena ehdin jo saamaankin henk.koht.postia ja palautetta,kiitos siitä, asiallisiin meilihin vastaan aina, heti kun vain suinkin ehdin,silloin minulla on yleensä paljon parempi mahdollisuus jutella juuri jostain tietystä poistosta yms. Tämä kun on melkoisen vilkas keskustelu palsta kaiken kaikkiaan,niin siksi olen "laajentanut" myös tuonne meiliosaston puolelle,jotta voisin vastailla mahdollisimman monelle. 99% tämän palstan kautta tulleista meilestä on ollut erittäin asiallista,joten kiitos siitä kaikille kirjoittajille :)

• Eihän?

epäselvyyksien välttämiseksi lisäisin että itse käyn keskustelua vain palstan kautta, en sähköpostilla.

Eli minä en ole mailia lähettänyt, mutta on hyvä että tuollaista palvelua jaksat vetää niille jotka sitä haluavat. Muistanet kuitenkin pidättäytyä käännyttämisestä.

• Gohar
        Eihän? kirjoitti:

epäselvyyksien välttämiseksi lisäisin että itse käyn keskustelua vain palstan kautta, en sähköpostilla.

Eli minä en ole mailia lähettänyt, mutta on hyvä että tuollaista palvelua jaksat vetää niille jotka sitä haluavat. Muistanet kuitenkin pidättäytyä käännyttämisestä.

tiedän ettet ole koska yleensä ihmiset esittelevät itsensä kyllä samalla nimimerkillä kuin täällä, ja tämähän se virallinen keskustelu paikka on, tuo meili on vähän niin kuin "hätätapauksia" varten ja myös jos muuten haluaa jutella myös palstan ulkopuolella :)
        Käännyttäminen on Islamissa kielletty ja minulle on samantekevää kenenkään uskonto,minulle ihminen on ihminen ja jokainen löytää oman tiensä. Kysyvälle vastataan mutta muuten minun uskoni on minulle henk.koht. juttu

• Sami 54

Ja taas täyttä tuubaa Goharilta. Totta kai hän näkee jokaisen meilaajan IP-osoitteen. Kuka tahansa näkee lähettäjän IP-osoitteen jokaisesta saamastaan sähköpostista. Riittää kun ottaa postin kaikki osoitetiedot näkyviin ja katsoo.

Minäkin näen kaikista saamistani sähköposteista, mistä IP-osoitteesta ne on lähetetty. Ja niin näkevät kaikki muutkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3751
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3344
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2958
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2800
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1818
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1786
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1639
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1577
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1559
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1544
    Aihe