Uskaltaako kukaan mennä lihavan miehen kanssa sänkyyn? Katoin äsken maikkarilta kotimaista versiota sarjasta Suurin pudottaja ja minä en ainakaan uskaltaisi mennä sen yli 200-kiloisen kanssa. Toisaalta, pystyisiköhän sellainen mihinkän vai saisko sydänkohtauksen.
Entäs lihava mies sängyssä
11
3706
Vastaukset
- ............
Ei voi muuta sanoa, kuin olet hölmö...
- laihis
jossain ohjelmassa oli mies, joka sanoi ettei pysty enää parisataa kiloisena harrastaa seksiä. rakas vaimo ei pystynyt olemaan miehen alla, koska oli hengenvaarassa siellä. aika surullista molemmille. lihavuus on sairaus. :(
- asentoja
laihis kirjoitti:
jossain ohjelmassa oli mies, joka sanoi ettei pysty enää parisataa kiloisena harrastaa seksiä. rakas vaimo ei pystynyt olemaan miehen alla, koska oli hengenvaarassa siellä. aika surullista molemmille. lihavuus on sairaus. :(
on muitakin kuin nainen alla.
- Pullukka
laihis kirjoitti:
Jos haluatte komeilta miehilta huomiota menkää Turkkiin! Siellä jokainen haluaa silitellä sua ja sua ihaillaan!You are so sweet and just perfekt.Näin minulle sanottiin vaikka oma aviomieheni oli vieressäni. Hänestä en kyllä luopuisi! Kyllä se aurinko paistaa pullukka-kasaankin*** Yes!
- mosaiikki-
Jooh, lihavat miehet: ei kiitos.
Kukaan niistä eilisen Suurin pudottaja -ohjelman miehistä ei kävisi petikumppaniksi, hyi olkoon.
Se 218kilonen äijä oli niin pöyristyttävä että ihan vakavasti puhuen, mieluummin en ikinä enää harrastaisi seksiä kuin olisin hänen kanssaan! sillä oli rinnatkin kokoa 150/G, vähintään. Johan siinä oma naiseuskin kärsisi kun miehellä isommat rinnat. ;D
Se onkin lihavissa miehissä ällöintä, että niillä on tissit. Kuka nyt haluaa nussia jotain epämiehekästä tissihemmoa? Ei se mahakaann kyllä hyvä juttu ole, ja rajoittaa varmasti asentoja.- mieltä
Miehellä ei saa olla tissejä. Se on lihavuuden ehdoton raja.
- Laihis_
mieltä kirjoitti:
Miehellä ei saa olla tissejä. Se on lihavuuden ehdoton raja.
Ei naisen aina tarvikaan olla alla, mutta jos siihen ei pysty, niin voi vaan miettiä mihin sellaisen miehen kanssa pystyy? Tuskin mikään asento on sen parempi.. Nainen päällä? Miehellä saa olla aika iso, että edes näkyy masun alta.. Ja ketäpä kiinnostaa olla mieliksi valaalle, joka ei voi liikkua. Ei mua ainakaan, sori.
- Hoikka tyttönen Hesasta
siis NUSSIA edes laihoja. Olet sinä hirveä mielipiteinesi. Lihavat saakoon saman suojan kuin laihatkin sinne makuuhuoneeseensa. Sinähän et siellä ole niin pidä pienempää suuta.
- TÄRKEINTÄ ASIAA------------...
LUULETKO ET MIEHET EI LIHO SIELTÄ, VOI KUN TIETÄISIT MISTÄ JÄÄT PAITSI, ON TODELLA ISOJA MYÖS SIELTÄ, SIIS TODELLA........
T.VAHINGOSSA KÄNNISSÄ KOKEILLUT JA JÄÄNYT HETI KOUKKUUN! - rajoittaa
Juttelin kerran yhden tosi lihavan miehen kanssa ja hän sanoi, ettei voi harrastaa ollenkaan normaalia seksiä. Hänet olisi aina pitänyt tyydyttää esim. suulla. Minulle se on liian rajoittunutta.
Toki riippuu lihavuudesta, mitkä asennot käyvät ja mitkä eivät. Ja jos on vielä pieni pili, niin aina vaan vaikeemmaksi käy. Pieni pili minkä tahansa kokoisella miehellä on muutenkin rajoittavaa.
Naisena en haluaisi aina olla päälläkään. Toki joku mies voi sanoa samaa, mutta tämä nyt on minun haluni.- Laihis-
Edellisen kanssa samaa mieltä. Enkä minäkään pidä hyvin laihoista miehistä, puhun vaan siitä fysiologisesta FAKTASTA, että jos ihminen painaa määrän x, eli suomeksi on armoton läski, niin mukavan, tasapuolisen seksin harrastaminen on mahdotonta. Ei ole oikein, että toinen, sängyssä röhkivä kapakala pitää tyydyttää suulla, ihan vain siksi, että hän tykkää donitseista liikaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811538Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604119Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1253335Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2012655Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142363Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051894Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3401251- 681048
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20957- 65850