Tähän mennessä ylittänyt odotukset. Tarkempaa rapsaa ehkä tulee myöhemmin, nyt juon McGuigania, mitä lie kohtuullista punkkua..
Eka viikko Civicillä
6
3524
Vastaukset
- tulee
mitään suurempia,kysehän on sentään Hondasta!!!
- ..2006
Tarkoitin rapottia. Tuun listailemaan, jos jaksan, hyviä ja huonoja puolia tästä liikkumavehkeestä. Tässä heitto, matkanteko on pikkasen volvomaista (siis uudet volvot), kun heittää pitkää pätkää.
Vie gasoa 120 mittarinopeudessa motarilla lähempänä kuutta kuin seitsenmää, cruise päällä. Huonoa puolta, radiosoundit ei yllä parhaaseen tasoon, jota itse arvostaisin. Mut ok ne silti on. - Nimetön
..2006 kirjoitti:
Tarkoitin rapottia. Tuun listailemaan, jos jaksan, hyviä ja huonoja puolia tästä liikkumavehkeestä. Tässä heitto, matkanteko on pikkasen volvomaista (siis uudet volvot), kun heittää pitkää pätkää.
Vie gasoa 120 mittarinopeudessa motarilla lähempänä kuutta kuin seitsenmää, cruise päällä. Huonoa puolta, radiosoundit ei yllä parhaaseen tasoon, jota itse arvostaisin. Mut ok ne silti on.kuinka auto pelaa näillä kovilla pakkasilla? Lähteekö hyvin käyntiin ja toisekseen olen kuullut, että Civicin takaikkunat huurtuilee helposti niin pitäneekö paikkansa?
- janne
Nimetön kirjoitti:
kuinka auto pelaa näillä kovilla pakkasilla? Lähteekö hyvin käyntiin ja toisekseen olen kuullut, että Civicin takaikkunat huurtuilee helposti niin pitäneekö paikkansa?
Mul nyt 500 km uudella 5d ja todella tyytyväinen.
Pakkasilla ei ongelmia, takalasi oli huurussa, mut eikös se kaikissa autoissa se huurustu??..no parin minuutin lämmittämisellä sekin vaiva lähtee.. - ..............
Nimetön kirjoitti:
kuinka auto pelaa näillä kovilla pakkasilla? Lähteekö hyvin käyntiin ja toisekseen olen kuullut, että Civicin takaikkunat huurtuilee helposti niin pitäneekö paikkansa?
Auotolla on nyt ajeltu 15 - 25 pakkasissa. Hyvin on pelannut. Takalasin huurtumista en ole huomannut?? Mut niin se on muotoiltu, ettei rapa tai lumi sinne lentele.
Lämppäri on tehokas ja automatiikka pitää kabiinin tasalämpöisenä. Kun pakkasta enemmän kuin viistoista, saattaa manuaalinen yksi napinpainallus (mode) olla tarpeen, jolloin ilmaa tulee ekalla näpsyllä keskitetysti lasille ja jalkoihin, ikkuna pysyy näin huuruttomana ainakin 25 pakkaseen asti, kokemuksesta. - ...............
.............. kirjoitti:
Auotolla on nyt ajeltu 15 - 25 pakkasissa. Hyvin on pelannut. Takalasin huurtumista en ole huomannut?? Mut niin se on muotoiltu, ettei rapa tai lumi sinne lentele.
Lämppäri on tehokas ja automatiikka pitää kabiinin tasalämpöisenä. Kun pakkasta enemmän kuin viistoista, saattaa manuaalinen yksi napinpainallus (mode) olla tarpeen, jolloin ilmaa tulee ekalla näpsyllä keskitetysti lasille ja jalkoihin, ikkuna pysyy näin huuruttomana ainakin 25 pakkaseen asti, kokemuksesta.Kysyit käyntiin lähdöstä. En ole moista sen enempää aatellut. Yksi startin painallus, ehkä noin sekunti, ja moottori pyörii normaalisti. Veto on heti alusta jo ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644