Kuka siellä lävistää, onko kuinka kauna tehnyt? Antakaa vinkkejä hyvistä lävistäjistä. Ei tartte Tuoppia mainita, oli hyvä tai ei niin liian 666 =)
Kuka tekee lävistyksiä Slaines tattoossa?
10
1471
Vastaukset
- Inkku
Se oli Tattoo Slaine eikä Slaines Tattoo.... SOROISORISORI
- heikkimos
tuoppi liian 666? mitä vittua? tuoppi on melkeinpä paras lävistäjä-tatuoija mitä tästä hikisestä perseestä löytyy! että sinne vaan reikiä nappamaan ennemmin kuin slaíne tattooseen. aika karuja huhuja siitäki paikasta kuullu..
- Inkku
mun mielestäni liian sellanen, en ole mikään normaalia uskovaisempi, mutta kaikki helvetti/satanisti ym. jutut vaan on MUN MIELESTÄ niin ******, etten sinne halua. Tiedän kyllä että hän on äärettömän hyvä (porin paras?).Ja mistä sitä ikinä kenenkään elämänkatsomuksista tietää, mutta jos joku sitä oikein jaksaa mainostaa (muistan erään lehtijutun), niin jätän moiset tyypit omaan arvoonsa. Ja taitaa Tuoppikin kakkoseks jädä tekijänä kun vertaa esim. joihinkin pääkaupunkiseudun paikkoihin.
Mitä juttuja sitten siitä Ulvilasta oot kuullu? Raumalle luultavasti olen menossa, ajattelin vaan kysästä tosta Ulvilasta.
Satanistit sucks bad mun mielestäni.
Ja tämähän oli MINUN oma mielipide. - deeppers
Inkku kirjoitti:
mun mielestäni liian sellanen, en ole mikään normaalia uskovaisempi, mutta kaikki helvetti/satanisti ym. jutut vaan on MUN MIELESTÄ niin ******, etten sinne halua. Tiedän kyllä että hän on äärettömän hyvä (porin paras?).Ja mistä sitä ikinä kenenkään elämänkatsomuksista tietää, mutta jos joku sitä oikein jaksaa mainostaa (muistan erään lehtijutun), niin jätän moiset tyypit omaan arvoonsa. Ja taitaa Tuoppikin kakkoseks jädä tekijänä kun vertaa esim. joihinkin pääkaupunkiseudun paikkoihin.
Mitä juttuja sitten siitä Ulvilasta oot kuullu? Raumalle luultavasti olen menossa, ajattelin vaan kysästä tosta Ulvilasta.
Ja tämähän oli MINUN oma mielipide.joo o Tuoppi on muka liian 666??? PARAS lävistäjä mitä tiedän ja kun menet melkeinmä mihin tahansa tatuointiliikkeeseen niin siellä näet samanlaisia tyyppejä lähes kaikki lävistäjän on heviin päin suuntautuneita eli jos silläperusteella hakee tatuointipaikan että pitää olla "ei hevari" niin saa aika kauvan hakea!
- heikkimos
Inkku kirjoitti:
Ja tämähän oli MINUN oma mielipide.taitaa typy sekottaa satanistin ja saatananpalvojan. se on sitten sun häpees kun menetät palan porin parasta ammattitaitoa.
- Inkku
heikkimos kirjoitti:
taitaa typy sekottaa satanistin ja saatananpalvojan. se on sitten sun häpees kun menetät palan porin parasta ammattitaitoa.
Miten hevarit liittyy tähän????????? Hevareita vastaan mulla ei oo yhtään mitään!!!! Puin tosta satanismista, en mistään mustiin pukeutuvista pitkätukista. Tuoppi on todella taitava, ihan varmasti Porin paras tatuoitsija, olen nähnyt hänen tekemiään kuvia monia. Hänen elämänkatsomuksensa sotii omaani vastaan, joten en VOI enkä HALUA mennä hänelle asiakkaaksi. Porista ei löydy parempaa tai yhtä hyvää, mutta muualta löytyy, joku joka on sitten satanisti `kaapissa`tai ei sitä ollenkaan. Mutta jos osaan välttää moiset, niin vältän, valinnan vapaus you know. Miksi se nyt noin paljon sieppaa?? En solvaa tässä ketään, enkä mene sen enempää henkilökohtaisuuksiin, koska juttua on asiasta ollut joskus Satakunnan Kansassa, joten asia on julkisesti tiedossa. Tiedän kyllä eron satanismin ja saatananpalvonnan välillä, tiedoks vaan sulle poju.
- Tuoppi
Inkku kirjoitti:
Miten hevarit liittyy tähän????????? Hevareita vastaan mulla ei oo yhtään mitään!!!! Puin tosta satanismista, en mistään mustiin pukeutuvista pitkätukista. Tuoppi on todella taitava, ihan varmasti Porin paras tatuoitsija, olen nähnyt hänen tekemiään kuvia monia. Hänen elämänkatsomuksensa sotii omaani vastaan, joten en VOI enkä HALUA mennä hänelle asiakkaaksi. Porista ei löydy parempaa tai yhtä hyvää, mutta muualta löytyy, joku joka on sitten satanisti `kaapissa`tai ei sitä ollenkaan. Mutta jos osaan välttää moiset, niin vältän, valinnan vapaus you know. Miksi se nyt noin paljon sieppaa?? En solvaa tässä ketään, enkä mene sen enempää henkilökohtaisuuksiin, koska juttua on asiasta ollut joskus Satakunnan Kansassa, joten asia on julkisesti tiedossa. Tiedän kyllä eron satanismin ja saatananpalvonnan välillä, tiedoks vaan sulle poju.
Tervehdys vaan kaikille näin allekirjoittaneelta. Älkää hyvät ihmiset sanoko minua satanistiksi tai muuksi vastaavaksi! (Mutsi saisi sydäri)Olen kyllä hevari-luokituksen kannalla. En käy kaatamassa hautakiviä öisin tai nuku katossa. ;) Enkä palvo Saatanaa tai sen kavereita....
Eli asiaan, Päkä niminen kaveri on tehnyt Slainessa läväreitä. Hyvään jälkeen minä ainakin olen törmännyt. Mika tekee Tattoo Nationissa ja sielläkin ammatti jälkeä. Raumalla on needle point, siellä taitaa olla Jukka duunailemassa läväreitäkin.
Ja hei! Aina on joku parempi tekemään sitä samaa mitä te teette työksenne, mutta eihän se sitä tarkoita ettei Suomessa saisi olla kuin yksi tatsaaja ja lävistäjä...
Toiv. tämä vastasi kysymyksiisi. Jos jäi jotain epäselvää niin voi soitella.
t:Tuoppi, Dark Art Tattoo
- Että sellanen tapaus
Katsokaa =) Tämä on ilmeisesti Ulvilan paikan omistajan kirjoittama. Vaikka pyyteleekin anteeks myöhemmässä viestissä, niin keneltä tervejärkiseltä tulee tällaista tekstiä. Vähän fiksumpaa käytöstä odottaisi, onhan kyseessä ihan tavallinen asiakaspalvelija. Kaikki solvauksetkin pitäis pystyä oikomaan jollain muulla kun 9mm aseella. Onneks mulla on järeempi kotona, uskaltaa käydä vaikka hintoja kysymässä sieltä ;) Luotiliivit ilmeisesti suositeltavat... Voi sissos!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=685&posting=22000000007619139- Pierced***
Toi nyt ei todellaan ole sen lävistäjän kirjottama. Jos kukaan teistä on siellä paikassa käynyt, tietää ettei kyseinen ihminen tollasta tekstiä käytä. Asiallista palvelua oon saanut ainakin mä.
- jepulis
Pierced*** kirjoitti:
Toi nyt ei todellaan ole sen lävistäjän kirjottama. Jos kukaan teistä on siellä paikassa käynyt, tietää ettei kyseinen ihminen tollasta tekstiä käytä. Asiallista palvelua oon saanut ainakin mä.
nii ulvila on on kyllä paras paikka "ottaa tatuointi" kiva ja kova äijjä pitää paikkaa:D ja tuolla luki et snakehead vaikka se on snakehand:D
eks je:D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865