SavoRULES=Mies Savosta???
Onko?
8
321
Vastaukset
- Tietäjä.
Ainakin yhtä lahjakkaasti mies kyykyttää nämä räkänokat Maailman Menoa-palstalla.
Samoin täällä tuntuu näsäviisaat sapkolle huutelijat saavan nenilleen.
Hyvä vaan sapkolle että on tuollainen karju hoitamassa pikkunulikat siihen tuttuun asentoon ja pitää samalla pässipaitojen puolta joka asiassa. Niin ja onnea pleijareihin täältä Lappeenrannasta!!- älpeeärrä
Taitaa olla itse Pekka älpeeärrä tämä tietäjä ?
Mutta tuo SaPKo kyllä on tällä kaudella pelottavan vahvassa kunnossa.
Mutta riittävätkö paukut nousuun ?
No eiköhän se nousu kuitenkin kabineteissä päätetä. - Tex Willer
älpeeärrä kirjoitti:
Taitaa olla itse Pekka älpeeärrä tämä tietäjä ?
Mutta tuo SaPKo kyllä on tällä kaudella pelottavan vahvassa kunnossa.
Mutta riittävätkö paukut nousuun ?
No eiköhän se nousu kuitenkin kabineteissä päätetä.SaPKo menee muut ruikuttaa.
- Patsasraja
Tex Willer kirjoitti:
SaPKo menee muut ruikuttaa.
Eipäs vielä hötkyillä! Ketterällä on nyt puolustuksessa naftaliinista kaivettu muinaisjäänne ja luulempa, että 1.3 SaPKo saa kokea kunnon tappion =)
Vaikkakin tämän kauden keskinäisten otteluiden maaliero onkin SaPKolle 19-3 =)
Onnea savolaisille mestis karsintoihin!
- Joppe
Tännehän saa kuka vaan kirjoitella ihan millä nimimerkillä haluaa.
Siinä onkin sulla miettimistä.
Savostahan minä nimittäin olen mutta niin on moni muukin.- mohikaani sam
Koko kalakukon imijät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886