Myydään (ei huumorintajuttomille)

p3kk

Myydään vähänkäytetty vauva! Hinta alkuperäisestä -50%. Pieniä vikoja; asiaankuulumattomia pikkuvuotoja, vähäisiä haju -ja ylikuumenemisesta johtuvia meluhaittoja. Hinta neuvoteltavissa. Hyvään kotiin mahdollisesti myös lahjoituksena. Turkoosit potkuhousut sisältyvät hintaan. Kaupanpäälle Omo -pakkaus. Ei palautus -tai vaihto-oikeutta.

23

2705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteen

itse olen muutaman kerran harkinnut tekeväni omasta pojastani (2,5kk) nimettömän ilmiannon sossuun... Tulisivat hakemaan sen hetkeksi huostaan, kun äitinsä tulee sekopääksi... Onkohan sossuilla yöpäivystystä...?

• p3kk

Tämä meidän on kohtuullisen helppo ja silti tuntuu, että hermot menee. Luoja auttakoon niitä, joilla ns. "vaikeita" lapsia!

• kuten kaksi edellistäkin

Voihan sen myydä eteenpäin jos ei sovellu. Näitä kahta edellistäkin on joskus kaupattu mutta ei ole menneet kaupan, ja meneehän ne tuossa.

• myydä jopa

kirpputorilla, 50% alennuksella, ostajia olisi ollut, mutta ryhtivika ja länkisääret sekä vielä hörökorvat pelästyttivät ostajat lopullisesti, siksipä annan ilmaiseksi. Tai pidän itse.

• p3kk
        myydä jopa kirjoitti:

kirpputorilla, 50% alennuksella, ostajia olisi ollut, mutta ryhtivika ja länkisääret sekä vielä hörökorvat pelästyttivät ostajat lopullisesti, siksipä annan ilmaiseksi. Tai pidän itse.

Tai sitten pidetään itse. Ihanahan tuo on. Niin samperin söpö sitten kuitenkin raivostuttava! Tiukalla sekä äidin että isän hermot.

• p3kk

Se on semmoinen juttu, että kun on yritetty sopeuttaa vauvaa (vauvahan ei käskemällä sopeudu) on lopulta taivuttava ja sopeuduttava itse.

• ei vaihto oikeutta..

olisin muuten tarjonnut vaihdossa 1 hyväkuntoisen,äänekkään kylläkin,ja sisäsiistiksi opetetun 12 vuotiaan.. = )
      (siivous taitoja ei kyllä ole oppinut,mut koulussa pärjää hyvin)

• Kki

Otetaan /ostetaan hyvään kotiin, mieluummin sisäsiistiksi opetettu. Äänekäs saa olla, täällä on niin hiljaista, että äänekäskin hiljenee. Myös vuokrakappele osiksi vuotta käy.

• p3kk

...joko kokea itse koko kauheus vähitellen tai kertaheitolla... ehkä sitten kuitenkin otetaan tällä tavalla vähitellen:)

• p3kk
        Kki kirjoitti:

Otetaan /ostetaan hyvään kotiin, mieluummin sisäsiistiksi opetettu. Äänekäs saa olla, täällä on niin hiljaista, että äänekäskin hiljenee. Myös vuokrakappele osiksi vuotta käy.

.... mutta sympatiaa niille, jotka tahtoisivat sen ihanan puolen ilman noita raivostuttavia sivuharmeja! Niin minäkin olisin tahtonut, mutta ehkä nämä kestää tiedostaen ne mukavat asiat siinä sivussa. On onneksi ihana mies niitä sivuharmeja lievittämässä.

• ilmotuksen

Kuluttajansuoja-viranomaiselle siitä ettei muka ole palautus tai vaihto-oikeutta. Mitäs reilua kauppaa se sellanen on?

• p3kk

Niin se vaan on... Julmaa, mutta tässä ei voi harjoitella.

• kuluttajatietoa

No mitenkähän se menee. Kotimyynnissä ja postimyynnissä on palautusoikeus, min. 14 päivää. Mutta muissa kaupoissa vain siinä tapauksessa, jos tuote on viallinen, se on kauppiaan oma valinta ottaako vastaan virheettömän tuotteen kun palauttaa yrittää. Sovelletaankohan tähän kotimyynnin sääntöjä?

• Pariton I

Kysy jostain sirkuksesta jos vaikka tarvitsevat uusia koulutettavia.

• p3kk

Jep, tämä osaa jo kierähtää selältä vatsalleen ja tuntuu itse kuvittelevan, että kaikki nuorallatanssista ylöspäin onnistuu jo oikein hyvin, joten täytyypä kysäistä.

• ja annetaan vaihdossa...

16-v naaras, vm -90.
      Nopeus 20km/h,kun lähtee juosten bileisiin. Laskennallinen keskikulutus: 3 pss sipsejä, 5l limua ja muutama KarhuIII: sta viikossa. Vähäpäästöinen, paitsi jos tankattu laktoosipitoisella polttoaineella.
      Äänieristyksessä pientä puutetta: saattaa ilmetä noin 120 desibelin jaksoittaista melua yläpäässä neuvottelutilanteissa.
      Määräaikaishuollot suoritettu merkkiliikkeessä: kouluterv.huolto.
      Näppäränkokoinen ohjailtava pienemmissäkin sisätiloissa.

• unohtui

Heh heh,unohdit mainita keskimääräisen vedenkulutuksen/vrk.
        Joka on suihkussakäynnin yhteydessä n.5000 litraa.
        Sekä mahdolliset hajuhaitat kuukausia sängyn alla mojuneista alusvaatteista.

• jotain..

pois..? Sitä huumoria ainakin odotin.. Ei tuonut mitään tunteita tämä vanha vitsi.
      Jotenkin pliisu..

• p3kk

Se on niin, etten koskaan oikeastaan tahtonut lasta, tämä ihana pullero on ns."vahinko", joten en ole koskaan tutustunut lapsiperheiden, äitien tms. keskuudessa liikkuviin vitseihin. Minua ajatus nauratti kovasti, koska tunsin sen itse keksineeni:) Enpä siis keksinyt! Hyvää jatkoa joka tapauksessa!

• :o)
        p3kk kirjoitti:

Se on niin, etten koskaan oikeastaan tahtonut lasta, tämä ihana pullero on ns."vahinko", joten en ole koskaan tutustunut lapsiperheiden, äitien tms. keskuudessa liikkuviin vitseihin. Minua ajatus nauratti kovasti, koska tunsin sen itse keksineeni:) Enpä siis keksinyt! Hyvää jatkoa joka tapauksessa!

No nyt sait minut jo hymyilemään! Hyvää jatkoa sinulle ja pullerollesi!

• huhtiäiti

Niin taisi muuten kätilö vitsailla sairaalasta kotiutuessa että tänne ei ole kääröllä palautusoikeutta..
      Joskus sitä olis kaivannut, yöt kun ei mene oikein nukkumalla vieläkään, ja kohta jo 10 kk täynnä. Mutta sitten sen kerran kun joku on kahden tunnin kauppareissun vahtimassa, niin isillä palaa pinna kun äiti hermoilee, että kuinkahan siellä pärjätään... Tätähän tämä on :)

• huhtiäiti80

osamaksulla?

• muuten

vauvan palauttaa sairaalaan, jos se ei vastaa ominaisuuksiltaan tilattua? Kätilölle sanoin, että olen tilannut yhden kappaleen äänenvaimentimella ja hajulukolla. Enpä saanut sellaista, vaan antoipa kätilö huutavan ja haisevan. Eli voiko kaupan purkaa tässä tapauksessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe