näyttäytyä kun muslimit pitävät häntä pystyyn nostettuna
sikana?
Ihmettelen vaan.
Mahtaneeko Halonen viedä vierailevia muslimivaltioiden johtajia käynnille suomalaiseen sikafarmiin.
Hänhän on kamalan kiinnostunut itse farmeista, sukulaisellakin sanoi olevat sikoja lätissä.
Kuinka Halonen kehtaa
6
223
Vastaukset
- Tarja on ihana
"Kuinka Halonen kehtaa - muslimien edessä" aloittaa yhtenä tämän lauantaiaamun Tarja Halosen ivaamiskampanjan. Tuon kirjoituksen kommentoijat jatkavat kerkeästi Tarja Halosen/hänen äänentäjiensä halveksimista.... Demokratia ottaa tosi koville, mutta minä lupaan:
Ihanaa - Tarja on ihana. Mutta vielä ihanempaa on seurata katkeroittuneitten niinistlläisten järkytystä häviöstä. Se on ihanaa. - Tarja on ihana. Kaikille teille oikein iso hali ja suukko kans.
Jatkuu. Koska törkyyn ei voi vastata muuta kuin kommentilla porvarityperykset otsikossa.
Nämä vaalit opettivat minulle täällä internetkeskustelussa mm. vappu-pedofiilivalheilla ja solvauksilla on taustallaan keskitettyä porvaritoimintaa. Ja lupaan täältä pesee, aina kun lomailun ja muun kiireen keskeltä.
Suurtakaan merkitystä näillä keskusteilla onneksi ei ole. On vain masentavaa nähdä kuinka suurta sairaaloinen vasemmistoviha on.- takana eikä edessä
asia kohdistuu Haloseen, joka huijaamalla pääsi
jatkamaan olematonta globalisaatiotansa josta kukaan ei ymmärrä yhtään mitään.
Tyhmä olet jos Halosta pidät ihanana.
Voi pyhä yksinkertaisuus sinun kanssasi.
Sadat tuhannet Halosta äänestäneet kiroavat vielä sen päivän kun ansaan menivät. - ole jos naama
takana eikä edessä kirjoitti:
Sadat tuhannet Halosta äänestäneet kiroavat vielä sen päivän kun ansaan menivät.on vino... demokratia ottaa koville,, minä tajuan halosen globalisatiokäsitykset, ei ole minun ongelmani jos sinä et tajua.
kirokirokirokiro-Tarja on ihana.. - nasuneiti
takana eikä edessä kirjoitti:
Sadat tuhannet Halosta äänestäneet kiroavat vielä sen päivän kun ansaan menivät.Väitätkö että tapahtui vaalivilppi?
Niinistö häpeää teitä kokoomuslaiset!
Näin ruma jälkikampanja.
Uskomatonta. - Halosen
nasuneiti kirjoitti:
Väitätkö että tapahtui vaalivilppi?
Niinistö häpeää teitä kokoomuslaiset!
Näin ruma jälkikampanja.
Uskomatonta.sinivalkoiseen maailmaan?
- nasuneiti
Halosen kirjoitti:
sinivalkoiseen maailmaan?
Tuo lause ei nyt sano mitään nasuressulle.
Tarkenna!
Jos pitäisin Niinistöä presidenttinä, niin olisin harhainen.
Haloska on presidentti ja sillä selkis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564