Näin unta. Tulin suureen saliin joka oli täynnä ihmisiä. Jostakin syystä minun piti esiintyä koko suurelle yleisölle ja pelkäsin kovasti. Halusin kuitenkin mennä. Mukana oli ystävä. (ystävä joka oikeasti kuoli joitakin kuukausia sitten tehden itsemurhan). Tämä ystävä rohkaisi minua ja sanoi että sinä osaat laulaa, mene näyttämölle ja laula heille. Hän lupasi tulla tanssimaan viereen, jos siten uskallan paremmin mennä. Sanoin hänelle että pelkään koska mikrofonin kautta ääneni kuulostaa ihan oudolta. Minä sitten hyvin epävarmana menin lavalle ja tartuin mikrofoniin. Musiikki alkoi kuulua ja aloin laulamaan. Ääneni kuulosti vieraalta, ja hyvin vahvalta. Kuin omaa ääntäni tunnustellen lauloin täydestä sydämestä (en ole oikeasti musikaalinen enkä pahemmin osaa laulaa). Hämmästyin kuinka kirkkaalta ja selvältä ääneni kuulosti. Jossakin vaiheessa etsin katseellani tätä ystävää, ja näin hänen tanssivan hyvin pienenä lavan nurkassa, ja itse olin isossa valokeilassa lavan edessä. Eläydyin laulamiseen ja tanssin voimakkaasti. Kun laulu loppui, näin edessäni 4 tuomaria (kuin idollsissa). Yksi heistä sanoi minulle, että "sinä et erotu massasta, mutta yleisö päättää" (yleisö hurrasi äänekkäästi). Sitten en enää nähnyt ystävääni, hän oli hävinnyt taustalta. Tilaisuus jatkui mutta minä lähdin pois, ja ulkona oli liukasta. Liukastelin ulkona, ja muistin että minun lompakko ja kännykkä olivan jääneet sinne saliin penkille jossa olin istunut. Hätäännyin ja olin varma että ne on joku varastanut. Menin takaisin ja joku ohjasi minut takaisin saliin. Joku toinen lauloi siellä. Menin istumapaikalleni varmana siitä että tavarani ovat hävinneet, mutta 2 ystävällistä kasvoa katsoi minuun ja ojensi lompakon ja kännykän minulle. Olin ihmeissäni. Sitten lähdin pois sieltä. Sitten uni päättyi.
Apua. Voisko joku selventää mulle mitä tuosta unesta pitäisi päätellä??
NUKKUMAIJATAR!
1
133
Vastaukset
Olet ehkä epävarma äänesi kuulumisesta, viestisi perillemenosta ja omasta olemuksestasi yleensäkin. Voit siis olla arka sanomaan mitä todella ajattelet itse. Uni voi korostaa, että osaat tuoda julki mielipiteesi ja sanoa ne painokkaastikin, jos vain rohkaistut ja et välitä siitä mitä muut ajattelevat. Siis mitä tuomaristo (oma yliminäsi) sanoo, suurin epäilijäsi on kuitenkin sinä itse, muut näkevät sinut kyllä itsevarmana ja sujuvasanaisena ja uskottavana. Luota enemmän siis itseesi, sinussa on karismaa ja itsevarmuutta toisten silmissä, näe se ominkin silmin. Anna vanhan epävarman itsesi jo kuolla ja herää henkiin rohkeampana.
Myös liukkaus kertoo epävarmuudestasi. Samoin se, että olet hävittänyt lompakon ja kännykän. Lompakko voisi kuvata omaa luomisenergiaa ja kännykkä yhteyttä itseen. Sinulla on kyllä hyviä ystäviä, jotka ovat kyllä tukenasi, kun koitat kehittää itsetuntoasi ja rohkeuttasi. Älä pelkää. Muista, että aina voit olla myös itse itsesi paras ystävä ja tukija:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277