Näkyykö hiivasyndrooma paksusuolentähystyksessä? Mitä hiiva ja bakteerit muodostavat suolistossa? Jotain rihmastoako?? Entä kuoleeko hiiva jos ruisleivän pakastaa esim. kuukauden pakastimessa? Vai pitääkö karsia kaikki tuotteet, ettei oo ollenkaan hiivaa ja valkoisia jauhoja? Kuinka kauan kestää parantua hiivasyndroomasta, jos sallii muutaman palan sokeria (5 palaa) päivittäin? HELLPPP!!!
Näkyykö hiivasyndrooma
8
8180
Vastaukset
- Kuin esimerkiksi
Menninkäiset, keijut, tontut, enkelit jne. Hiivasyndrooma on uskomustauti.
- noppa
Edelliseen viestiin vastauksena, että kokeileppa ite kaks antibioottikuuria, älä syö mitään maitohappobakteerivalmistetta niiden kanssa. Ja sit hanki jostain stressi ja sit kun tulee emätinhiiva, niin kokeileppa sitten miltä tuntuu!!! Ei hiivasyndrooma ole enää luulotauti, kun itse saat sen omaan suolistoosi. Sitten vaan vikiset ja vingut ja huudat apua. Asiallisia vastauksia mä kaipaan. Kiitos!
- Tuollaistakaan tautia
noppa kirjoitti:
Edelliseen viestiin vastauksena, että kokeileppa ite kaks antibioottikuuria, älä syö mitään maitohappobakteerivalmistetta niiden kanssa. Ja sit hanki jostain stressi ja sit kun tulee emätinhiiva, niin kokeileppa sitten miltä tuntuu!!! Ei hiivasyndrooma ole enää luulotauti, kun itse saat sen omaan suolistoosi. Sitten vaan vikiset ja vingut ja huudat apua. Asiallisia vastauksia mä kaipaan. Kiitos!
...Ainakaan minulle. Hiivasydrooma on luulotauti. Hiivatulehdus emättimessä on taas oikea ja hyvin tunnettu sairaus. Otahan selvää asioista äläkä sotke niitä keskenään.
- Väsymys + kiukku
Jouduin käyttämään useampia antibioottikuureja, käytin myös maitohappob. mutta siitä huolimatta sain vaginan hiivan joka kesti kuukausitolkulla. Sain myös bakteeritulehduksen johon otettu antibiotti lopullisesti mursi terveyteni, minulla on hiivaa jo suussakin (kieli peitteinen ja jatkuva paha maku suussa). Jos hiivaa on niin ylä- kuin alapäässäkin, niin aika ihmeellistä että riittää noita paremmin tietäjiä jotka sanovat että ei voi olla hiivasyndromaa... Mistä se sitten tulee molempiin päihin, kun en todellakaan itseäni nuoleskele "sieltä"... Mitä syvemmälle katson kitaani, sitä enemmän sitä siellä on. Näyttää siis tulevan ruokatorvesta asti, ja sinne kai sitten suolistosta.
Bakteeritulehdukseen käyttämäni lääke - ilmeisesti se, tai sitten hiiva! - aiheutti minulle hermokivun alapäähän josta olen nyt kärsinyt toista kuukautta.
Olen vetänyt vitamiineja, Omega 3:sta sekä Candida Fortea (hiivantappaja). Aloitin nyt syömään myös valkosipulia. Valkosipulin syömisen jälkeen tulee lievää urtikariaa, mikä ilmeisesti on merkki hiivan kuolemasta. Jos hiivaa kuolee, siitä vapautuu myrkkyjä elimistöön. Ja vaikkei kuolisikaan, se koko ajan muodostaa alkoholia joka saa olon pöpperöiseksi.
Kaikkein merkittävin elämäntapamuutokseni kuitenkin on että lopetin tykkänään sokerin ja vehnän käytön, ja olen myös välttänyt hedelmiä. Tämän johdosta minulla ei ole enää ollut turvotuksia ja vatsakipuja joita aiemmin tapasi olla varsinkin ennen kuukautisia. Mitään muuta parempaa hiivan tappoa tuskin onkaan, joskaan tämäkään ei ole minua täysin auttanut. Varsinaisia lääkkeitä en kuitenkaan kauheammin haluaisi enää syödä.
Olen kärsinyt hiivasta nyt yhteensä melkein 5 kk. Juuri taannoin luin naisesta joka kärsi 3 v, kunnes havaitsi olevansa gluteeniallerginen (=keliakia?) ja parani.
Ei kannata sallia mitään sokereita jos haluaa vaivoistaan päästä. - tästä
Minä autan.En usko että näkyy.Mulle tehtiin kans toi tähystys.Mene lääkäriin uudelleen ja kerro että haluat katsottavan ulosteesta hiivan määrän.Se todetaan siitä.Mahd.keliakia katsotaan verestä.Multa löyty hiivaa enemmän kuin tarpeeksi ja lääkkeeksi sain Diflucan-kuurin.Fluconazol on halvempi.Söin sen.Oireet katos saman tien.Lopetin syömästä kaiken joka sis.hiivaa,jauhoja,sokeria.Siis armotta kaikki pois joksikin aikaa.Syö riisiä,kanaa,mutta jätä peruna pois ainakin aluksi.Juo light-juomia ja jos otat alkoholia niin sitten kirkasta.Olut,viini ja siideri pois.Myös hedelmät pois paitsi banaani.Tässä nyt joitakin neuvoja.Itse olin pari vuotta niin sairas,etten käynyt missään kodin ulkopuolella.Ainoastaan kauppareissut.Mulla hiiva turvotti vatsan valtavaksi palloksi aina ruokailun jälkeen.Toivotan paranemista!.
- Obs.
Hedelmien suhteen tulee välttää erityisesti makeita hedelmiä, ja banaani sekä ananas ovat kaikkein makeimmat, vielä pahempia ovat kuivatut hedelmät.
Kannattaa jättää kaikki hedelmät vähäksi aikaa pois jos on tosi paha hiivasyndrooma.
(Vitamiini- ym. lisät tärkeitä tänä aikana.) - paksumaha
Yleislääketieteen erikoislääkäri yksityisellä lääkäriasemalla vastasi hiivasyndroomaepäilyihini että sitä ei ole muualla kuin naistenlehdissä. Häneltä on siis turha pyytää lähetettä. Rahat meni kankkulan kaivoon. Tekeekö joku labra Helsingissä tutkimuksen ilman lähetettä??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2011398Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463954Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133140Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1332447Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin922155Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1991799Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3071069Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18855Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143785- 53729