Yllättävän masentunut olo on presidentin vaalin tuloksesta.
Minun mielessäni presidenttimme edustaa sitä joukkoa, joka 60- ja 70-luvuilla souteli todella hämärillä vesillä kannattaen proletariaatin diktatuuria, ihannoimalla DDR:ää ja Neuvostoliittoa, uhkailemalla toisinajattelijoita Siperialla ja repimällä vastuuttomasti suomalaisia keskenään vastakkain.
Ilmeisesti en ole päässyt noista ajoista yli samoin kuin ne "kokoomusnaiset", joiden muisti on lyhyt ja anteeksiantokynnys matalalla. Toivottavasti he ovat oikeassa ja minä väärässä.
Masentunut olo
8
308
Vastaukset
- Tarjoavat niitä sinullekin
Itse en heidän mömmöihinsä koskisi. Kannattaa muutenkin pysyä erossa tästä sossujoukosta, jos haluaa jatkaa raitista elämää. Aina elämässä on muutakin kuin sossut ja niiden mömmöt.
- Muu maa mustikka
Eikös tuo mainitsemasi joukko suosinut myös kommuuniasumista kaikkine siihen liittyvine ilmöineen? Näihin kai tuo JUSTS epäsuorasti viittaa.
- tökkii
Kun kesällä tulen lomalle Suomeen ja tanssittelen kesäyössä kotimaan tyttöjä, niin tulen kyllä kysymään, että ketäs äänestit. Halosta äänestäneet ei ainakaan minun halosta saa, oksettaa jo ajatuskin,,,,
- Telaketju
Kiitos, kun yrität piristää!
- terveiset
älä suotta huolehdi, kesällä lomailemaan tuleva! Meitä Niinistöä kannattavia tanssitettavia löytyy kyllä, vähintään puolet kaikista, kauniita ja fiksuja! :) Täällä Espoossa suurin osa! :)
*hymy* - lohduttaa
terveiset kirjoitti:
älä suotta huolehdi, kesällä lomailemaan tuleva! Meitä Niinistöä kannattavia tanssitettavia löytyy kyllä, vähintään puolet kaikista, kauniita ja fiksuja! :) Täällä Espoossa suurin osa! :)
*hymy*Heti tuli parempi mieli , kiitos vinkistä,,
- tunnen minäkin
sama olo täällä. Ei nämä iiihahanat halosen kannattajat ymmärrä, mitkä tuulet maailmalla vellovat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468