E-pillerit vai antibiootit?!

aknenaamainen

Heips.
Eli mulla on lievä akne, ja se on ollut mulla jo muutaman vuoden ehkä enemmänkin. Basironilla saanut vähän hillittyä mutta haluaisin vieläkin parempia tuloksia.

Olen menossa terveyskeskukseen saamaan tähän jotain apua, joten kertokaapas, kannattaisiko mun ottaa antibiootit vai e-pillerit. Ehkäsykin olis kyllä ihan paikallaan että se vois kyllä mennä siinä samalla aika hyvin, mutta kumpien kannalla te ootte???

Olen syönyt yasmineita joskus, mutta niitäkin vain kolme kuukautta, eli en siinä ajassa kerinnyt mitään tuloksia saamaan.

Mutta kysymys onkin siis että antibiootit vai e-pllerit.
Jos e-pillerit, niin kummat tehokkaampia Diane Novat vai Yasminet akneen???
Onko joku saanut lopullista apua ei niin vaikeaan mutta kuitenkin hankalaan akneensa näistä e-pillereistä tai antibiooteista????

KIITOS TODELLA PALJON JOS JAKSATTE VÄLITTÄÄ JA VASTATA!

6

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antibiootteja

aluksi melko suuri annos 2x2, auttoi nopeasti, iho tasoittui. käytän myös voidetta,jota laitan joka ilta. joskus ollut myös yhtä jotain erilaista ainetta.

• käyttäjä

jos tarvit ehkäisyä niin kokeile mieluummin Diane Novaa, ne on tehokkaammat kuin Yasminet. Ja antibioottien jälkeen akne palaa aika varmasti. Pillereillä voi päästä eroon lopullisesti, mut kyl niidenkin jälkeen joillekin palaa akne takaisin, mut e-pillerit on kuitenkin turvallisempi vaihtoehto kuin antibiootit. Diane Novat poisti mulla rasvaisuuden kokonaan ja aknekin on paranemaan päin, kolmas laatta menossa.
      P.S. Oon syönyt myös antibioottikuurin jonka jälkeen akne palasi, eikä se edes poistanut sitä kokonaan.

• dianeille

En suosittele ainakaan dianen aloittamista.Turhan paljon oli itselläni ongelmia sitä syödessä ja lopetettuani ne.Ei tietenkään voi yleistää kaikkiin.Masennusta, raivareita, lihomista ja päänsärkyä dianeja syödessä, hiusten lähtöä ja finnejä ne lopetettua.Näin siis mulla, enkä ikinä koskisi noihin pilsuihin enää!
      Antibiooteista en osaa mitään sanoa, kun en ole niitä käyttänyt.

• mariej

Olen käyttänyt Diane Novaa jo pitempään ja sillä olen saanut pidettyä talin erittymisen hyvin kurissa. Ilman Diane Novaa joudun pesemään jatkuvasti hiuksia, hiuksia lähtee ja epäpuhtauksia on sekä kasvoissa että selässä. Ainoa negatiivinen puoli niissä on ollut, että seksuaalinen kiinnostus on aivan nollissa.

• Helppo ja halpa kotikonsti ...
      • minänä

Tiedän että ruokatottumukset on osasyy huonoon ihoon, mutta olen kyllä juuri vaihtamassa ruokailutottumuksiani mehupaastolla aloittaen, koska minä aion saada hyvän ihon, mutta ajattelin kyllä ottaa joitain pillereitäkin tueksi, koska akne ei silti suurimmaksi osaksi johdu huonosta ravinnosta, vaan on sairaus, mulla perinnöllinenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3047
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2108
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe