Uudesta Chilien pienokaisesta

Dani

Anthony on kuulemma höpissyt, että ne laittais levystä 13 eri versiota eri kauppoihin, joissa jokaisessa olis yksi (eri) bonusbiisi. Aika veemäistä, sanoisin, jos näin on. Sitte vaan ostamaan levyä kaupasta ja netistä loput.

14

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Red Hot

      Joo jos versioita on 13 niin se tarkottaa, että kaikki levyn ulkopuolelle jääneet 13 biisiä julkaistaan erikseen. Tyhmää!! Jäkevämpää olisi minusta laittaa ne biisit talteen ja julkasta joskus vuoden, parin päästä pelkkiä "b-puolia" sisältävä levy.

    • i'm.a.little.pea

      Just joo aika tyhmää...

    • dawnodd

      Enpä kyllä ole tällaisesta kuullut mitään. :O Enpä oikein jaksa uskoa tuohon. Ei oo kyllä heiän tapasta rahastusta.

      Sen oon kyllä kuullut, että on mahdollista, että vuosi arcadiumin julkasemisen jälkeen tulee levyllinen b-puolia.
      Tosin siitä on jo aikaa.

      Alunperinhän tarkotus oli julkasta trilogia, levy 6 kk:n välein, että ainakin ne biisit on olemassa. Enkä mä usko että niitä ei koskaan missään julkaistas...

      Mutta otetaan nyt ensin arcadium ilolla vastaan, pohtii sitten jatkoa. :)

      Mutta se että kaikkea ei julkaista nyt vie viimeisestkin uskottavuuden rippeet siltä että poijjaat lopettais heti arcadiumin julkasemisen jälkeen. :)

      • Dani

        Info ei mistään luotettavasta lähteestä kylläkään, vaan jostain keskestelusta bongattua.

        Mutta siitä vielä, että eeiihän peppersit ole vielä lähelläkään lopettamista. Kyllä ne jatkaa vielä monta vuotta. Eivät sitäpaitsi ole vielä siirtyneet siihen säälittävään bändien eläkevaiheeseen, missä julkaistaan "the ultimate best of the best hits" tyylisiä kokoelmaplättyjä. Ehei.


      • dawnodd
        Dani kirjoitti:

        Info ei mistään luotettavasta lähteestä kylläkään, vaan jostain keskestelusta bongattua.

        Mutta siitä vielä, että eeiihän peppersit ole vielä lähelläkään lopettamista. Kyllä ne jatkaa vielä monta vuotta. Eivät sitäpaitsi ole vielä siirtyneet siihen säälittävään bändien eläkevaiheeseen, missä julkaistaan "the ultimate best of the best hits" tyylisiä kokoelmaplättyjä. Ehei.

        Joo, on ne ainakin luvanneet soittaa niin pitkään kuin ikinä pystyvät.

        Viittasin sillä vaan siihen, kun viime kesän trendi oli kaikilla forumeilla, heti sen jälkeen kun tieto uudesta levystä oli tullut, spekuloida siitä lopettaako rhcp sen jälkeen.


      • Dani
        dawnodd kirjoitti:

        Joo, on ne ainakin luvanneet soittaa niin pitkään kuin ikinä pystyvät.

        Viittasin sillä vaan siihen, kun viime kesän trendi oli kaikilla forumeilla, heti sen jälkeen kun tieto uudesta levystä oli tullut, spekuloida siitä lopettaako rhcp sen jälkeen.

        Äijät tulee jyräämään vielä monen monta vuotta. Pölkkyä spekulointia (en siihen itse kyllä törmännyt) sillä bändin omasta suustahan kaikki noi jatkopuheet kuitenkin tulleet.

        Toivonpa vaan että nyt uuden levyn suunta on hieman muuttunut sitten BTW:n ja ettei se ikinä tule enää kallistumaankaan siihen päin. Vaikka on kaikella tietysti omat puolensakkin. Mutta ei se kuitenkaan ollut ihan sitä mitä rhcp todellisuudessa on.

        Voitteko kuvitella, stadium arcadium on kohta kaupoissa!


      • kakkiainen
        Dani kirjoitti:

        Äijät tulee jyräämään vielä monen monta vuotta. Pölkkyä spekulointia (en siihen itse kyllä törmännyt) sillä bändin omasta suustahan kaikki noi jatkopuheet kuitenkin tulleet.

        Toivonpa vaan että nyt uuden levyn suunta on hieman muuttunut sitten BTW:n ja ettei se ikinä tule enää kallistumaankaan siihen päin. Vaikka on kaikella tietysti omat puolensakkin. Mutta ei se kuitenkaan ollut ihan sitä mitä rhcp todellisuudessa on.

        Voitteko kuvitella, stadium arcadium on kohta kaupoissa!

        Kohta se on kaupoissa!!! Toivottavasti ei ole pettymys, btw kieltämättä oli. Totta puhuen en ole kuunnelut sitä kun yhden ainoan kerran kokonaan läpi ja sitten parisen kertaa muuten. Ei ollut mun mielestä ihan sitä ''rhcp'':sia. Varsinkin Can't stop on ihan outo ja turha biisi ja ne lällyn lällälää biisit... ei ei ja ei!! Jotain enemmän rhcp tyylistä nyt odotellaan. Eix nii


      • dawnodd
        kakkiainen kirjoitti:

        Kohta se on kaupoissa!!! Toivottavasti ei ole pettymys, btw kieltämättä oli. Totta puhuen en ole kuunnelut sitä kun yhden ainoan kerran kokonaan läpi ja sitten parisen kertaa muuten. Ei ollut mun mielestä ihan sitä ''rhcp'':sia. Varsinkin Can't stop on ihan outo ja turha biisi ja ne lällyn lällälää biisit... ei ei ja ei!! Jotain enemmän rhcp tyylistä nyt odotellaan. Eix nii

        Musta btw ei kyllä ollut huono levy...

        Kiedis oli sanonut, että uudella levyllä on mukana funkympaa materiaalia ku pitkään aikaan, se lienee hyvä asia. :)


      • niin?

        "ei ole heidän tapaista rahastusta"

        mun mielestä no seittemän euroo maksavat sinkut on kyllä rahastusta.


      • kyllä
        kakkiainen kirjoitti:

        Kohta se on kaupoissa!!! Toivottavasti ei ole pettymys, btw kieltämättä oli. Totta puhuen en ole kuunnelut sitä kun yhden ainoan kerran kokonaan läpi ja sitten parisen kertaa muuten. Ei ollut mun mielestä ihan sitä ''rhcp'':sia. Varsinkin Can't stop on ihan outo ja turha biisi ja ne lällyn lällälää biisit... ei ei ja ei!! Jotain enemmän rhcp tyylistä nyt odotellaan. Eix nii

        samaa mieltä! btw on kökkö levy. muutamia ok biisejä, mut kokonaisuus puuduttaa. sen takia pelottaa et tuleva on tupla.

        taitaa olla eka rhcp-levy pitkään aikaan minkä aion eka kuunnella ennen ostopäätöstä.


      • dawnodd
        niin? kirjoitti:

        "ei ole heidän tapaista rahastusta"

        mun mielestä no seittemän euroo maksavat sinkut on kyllä rahastusta.

        hyvästä musiikista pitää maksaa.
        Mutta tuo nyt kuulosti jo aivan naurettavalta.


    • -?-

      Levyltä pois jääneet biisit tullan julkaisemaan sinkkujen "b-puolina" eli huolet pois, vaikka näinkin niistä joutuupi kovan hinnan maksamaan. Esim. Dani Californiasta 2 eri sinkkua joissa kummassakin eri b-puolet

      • hommelihan

        oli btw'n kanssa. törkiää rahastusta sanon ma. prkl.


      • Dani

        Mitä kattelin lähikaupassa niin kolme kappaletta sisältävän Dani Californian sinkun hinta oli 7 euroa. Jäi kyllä kauppaan rahasyöppö, voin mielelläni nuo b-puolet muualtakin etsiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe