Mercedes-Benz Vito PA
mitä tarkoittaa 110 CDI, 108 CDI ,112 CDI
ja mitä eroja autoissa on
ja olen kuullut että vitossa alkaa vuotamaan ohjaustehostajan hammastanko tai joku tehostajan
sisältä pitääkö paikkaansa
tietomiehet hoi
4
710
Vastaukset
- Ammattiasentajilta
- Luulenpa
Ovat konekokoja.
- ihmeessä
HiAce. On vain yksi vaihtoehto. Niinkuin ladassakin!
- tuc
Kaikissa noissa etuvetovitoissa on sama kone, mutta koneen varustelussa on eroja...
Pakuissa tuo ensimmäinen numero (1) tarkoitta tonnimäärää, jonka sillä voi kuljettaa. Kaksi seuraavaa merkkaavat hevosvoimamäärää kun ne kertoo kymmenelllä (108cdi = 80hv, 110cdi = 100hv ja 112cdi = 120 hv). Vain 110- ja 112-malleissa on välijäähdytin. Noita ajaneena voin sanoa, että 112cdi on huomattavasti jerkumpi kuin tuo 108, onhan siinä tosin 50 % enemmän maksimitehoakin. Kulutuksessa ei ole kuin parin desin heittoja.
Viton pahimmat ongelmat ovat vetarien kumit, jotka eivät pysy paikallaan ja sen jälkeen voi sanoa vetarille hyvästi. Aika arkoja ovat myös ruostumaan, mutta muuten ovat kyllä loistavia autoja. Matka-ajo ei Vitolla ole tosin herkkua, melua on liikaa... tai sitten olen vain liian ronkeli kun olen tottunut tuohon S202:n hiljaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733