Mitähän tälläinen volvo 740 ruiskukoneinen mahtaa kuluttaa kaupunki/maantie ajossa? Onko suuria kulutus eroja 2.0 ja 2.3 moottoreissa?
Volvo 740 kulutus
14
14947
Vastaukset
- Volvo...
Pensa koneesta siis kysymys eli ei pikipannu riisselistä
- Kanssa-autoilija
740 -91 2.0 monipisteruisku 380tkm kulutus maantiellä 6.8-8.0 (6.8 testattu kesällä max.90km/t), kaupungissa talvella hieman alle 10.
- volovonainen
Meillä 740 kakslitranen vm 84 talvella syöntiä seka-ajossa ei juuri saa alle 10 litran, mutta kesällä vähän alle 10 litraa menee, maantiellä jopa vain 7 litraa.
- ja juopottelee,
kun on jano automaattiraukalla.
Mutta niinhän se on muutenkin, että mitä väliä sillä on jos perhe näkee nälkää, kun vaan isällä tai autolla ei ole jano.- TODELLISUUDESSA !
Hiljaisella ajolla kaupungissa hieman alle 15-litran pääsee talvella..kesällä matka.ajo vie helposti 10 -lirtaa
Kesällä 700km keskinopeudella 90 km/h ohituksissa kierroksia säästelemättä mekaaninen ruisku 2.0 on mennyt alle kasin. Vaihtelevassa työmaa/kaupunkiajussa kympin tienoilla.
Jääradalla ei tarvitse kuin kolmosvaihteen ja uudetkin japsit ovat kohta kiekan jäljessä.- opiskelijaystävällinen
maantiellä 8 litraa
kaupungissa välillä jopa 16 litraa - adjektiivi
Kyllä mulla ainakin vei maantiellä 11-13 litraa talvella kesällä meni 10 litraa,on se aikas pensarosvo.
- Bensakrematorio
Vie vain 7,5 litraa maantiellä, jos ajelee rauhallisesti ja tarkasti tunnostellen.
Reippaampi ajo nostaa 8–9 huitumille, mutta siellä se pysyy, posmotti sitten satasta tai sataakahtakymppiä.
Tämä siis -86 vuosimallilla ja BF230A:lla. - substantiivi1
Volvo 750?? Aika harvinainen.
- Volvo 740 2.3 turbo
Itsellä 740 2.3 turbo ic automaattilaatikolla aw71 ja katalysaattorilla
Kaupunki/maantie seka-ajoa rauhallisella ajotyyliillä
1000 km seurannut nyt kulutusta ja 14.8l/100km.
Myyntiin menee volvo, ei kestä lompakko ajella. - hanski v
jos ajat volvolla älä itke pensan kulutusta on sentäs auto alla
- kyllä lähtee
riippuu minkä verran ajaa, jos 10.000 km vuodessa kulutus 12l kustannukset .2000€.
uudemmalla kalliilla pieniruokaiselle ..esim 6 litraa vuosikustannus bensalle 960€.
mutta ota huomioon että joutuu ottamaan kalliseen paremmat ja kalliimmat vakuutukset, niin kustannukset menee samaan. jos joutuu tekemään remppaa uudempaan niin kallista on.ja ottakaa myös huomioon auton arvon alennus uudemmalle 1000€ per vuosi.niin uudemalleautolle tulee vuosi kustannusta 960 1000 300.=2260 ilman remontteja.- Mukava mennä mökille
Minulla on bensa 940 farkku automaatti -96 "mökkiautona"..muttei työmatkoja pysty tällä ajamaan, Työmatka-auto on nykydieseli ja yhtä iso...polttoainelasku on noin puolet volvosta.
Mutta kitkalukolla tämä tilaihme on loistava käyttöauto jos ajomäärä jää vähäiseksi.
Kyyti on parempaa kuin 15-vuotta nuoremmalla "laatuautolla! auto on kko ikänsä ollut tavattoman ongelmaton kulkuväline.
Ajan volvolla mielelläni yhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984