SW leffat uppoo alle 12 vuotiaisiin kakaroihin, mutta yli 25 vuotiaiden mielestä ne ovat lapsellista paskaa, ja 3 vanhinta vielä auttamattomasti vanhentuneita.
Tämä totuus koskee suurinta osaa seikkailuelokuvista, kuten Indiana Jones paska trilogia.
StarWars kohdeyleisö
7
744
Vastaukset
- DarthXydanus
Alle 12 vuotiaat tuskin ovat äänestäneet Yhdysvalloissa Star Wars Episodi III Vuoden elokuvaksi...Kannattaa etsiä kohde josta tiedät edes jotakin...Melko raukkamainen kriitikko xD
- MiracleMike
Olisihan tuo voinut edes parilla sanalla perustella kritikointiaan, mutta kun ei niin ei... :)
Star Warsin faneja on tietysti lähes kaikista ikäluokista 0-100, ehkäpä enemmistö on niitä meitä, jotka näimme Imperiumin vastaiskun brand new, samoin kuin Jedin Paluun.
- lapsiin
kuten Jedin paluukin, Imperiumin vastaisku on kyllä liian hurja aivan pienimmille. Alkuperäinen trilogia on kyllä ihan yliveto näihin uusiin verrattuna. Niissä kohdeyleisö on sikäli hukassa että osa kohtauksista on liian raakoja lapsille mutta sisältö on entisestään keventynyt ellei kokonaan kadonnut. Ongelma on kai siinä että Lucasista ei ole kertomaan uskottavasti miten pikku Anakinista tulee iso paha musta lordi. pahuuden syntymää joku Sormusten herra kuvaa paremmin: pahuus on moraalinen tyhjiö. Sormusaaveet ovat kuin natsi-Saksan byrokraatit: mehän teemme vain työtämme.
- Phobos
Pohdin tässä vaan että olenkohan nähnyt samat tähtien sota elokuvat herra Kriitikon kanssa...
Koska elokuvat mitä minä kävin katsomassa olivat suunnattu hieman vanhemmille kuin 12-vuotiaat (paitsi ehkä episode 1)... Varsinkin 2,3,5 ja 6 käyvät kaikenikäiselle väestölle. Elokuvateattereissa tuntui olevan eniten nuoria 14-22-vuotiaita kun itse siellä olin.
Ensi-iltalippuja episode kolmoseen jonotti lähes poikkeuksetta 17-vuotiaasta vanhempaan... Itse oli kait 40. jonottaja tai jotain, ja olin siellä pari yötä :D
Mutta fanien ryhmästä enemmistö taitaa olla nyt jo 30 vuotiaita, jne.
Yli 25-vuotiaiden mielestä elokuvat tuskin ovat roskaa jos useat sen ikäiset käyvät elokuvia katsomassa?!!- lukumato
Mun mielestä star warssit ovat aika kaikenikäisten mieteen. Ikäskaala taitaa olla aika iso. Itse edustan nuorempaa polvea ja kyllä tähtien sota leffat ovat ehdottomasti parasta mitä on koskaan kuvattu.
- Kartsa
No sovitaan niin, että me nautitaan niistä leffoista ja viet meidän naiset. Täytyy kyl sanoo et sä varmaan vaan vittuilun vuoks kerrot tollasii..
- M.I.C
Enimmäkseen suomalaiset kriitikot haukkuu niitä. Tai muitakin elokuvia. Paitsi jotkut 50 luvun elokuvat saavat täydet ja uusimmat alle kolmen, jos ei lasketa Sormusten herraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468