haisee paskalta ja pimppiorkku haisee silliltä siinä se pieni ero.
0Äänestä
Sexy
Kuule, kyllä se on mahdollista. Ainakin yhtä hyvät on kuin piparistakin saadut, jos ei jopa paremmat.
0Äänestä
parempia
ovat orkkikset pepusta.
0Äänestä
Make
Miehetkin kuulemma saattavat saada orgasmin pepusta...itselläni ei minkäänlaista kiihottumista sormipelillä pepusta...ehkä se oikea kohta ei löydy tai sormet liian lyhyet
0Äänestä
misukka
kyllä pepusta saa, ja monta ja olen saanut elämäni parhaat orkut pepusta.
0Äänestä
make
Nautitteko peppuseksistä ? Mun omani ei halua kaluani pepun lähellekään :)
0Äänestä
Iina-
miten voi saada peppuorgasmia?! eihän se persereikä ole edes tarkoitettu seksiin!! Itse en saa yhdynnässä, niin ehkä saan peppuyhdynnässä!? Sairasta. Tuskin uskallan edes kokeilla..
0Äänestä
Tia
make kirjoitti:
sama toisinkin päin. Kaikki miehetkään ei peppupanolle tahdo. Hillittömät homofobiat estoina. Mitäs sitten naisena teet. Sitä kun tietää että pepusta saa hyvät fiilikset ja toinen ei koskis pitkällä tikullakaan. Aloite pitäis tulla mieheltä aina. Vaikea asia kyllä kun taas kaikista naisistakaan ajatus ei varmasti tunnu kiinnostavalta. Tämä on hieman konstikas asia sanoa ääneen... jopa minulle ;)
0Äänestä
meikäläinen
Iina- kirjoitti:
miten voi saada peppuorgasmia?! eihän se persereikä ole edes tarkoitettu seksiin!! Itse en saa yhdynnässä, niin ehkä saan peppuyhdynnässä!? Sairasta. Tuskin uskallan edes kokeilla..
Iina, ihan ilmainen vinkki: opettele ensi saamaan orkku ja sitten etene yhdynnän kautta peppuseksiin niin tiedät mistä muut puhuvat..tietty jos et osaa saada niin...
0Äänestä
misukka
0Äänestä
Taina
Kyllä peppuseksissä on oma viehätyksensä. Aluksi vierastin sitä, mutta totuttelun jälkeen olen oppinut nauttimaan siitä ja tarpeeksi kiihottuneena jopa laukeamaan.
Sellainen on ihanaa, kun mies vaihtaa vaivihkaa pimpistä b-rappuun. Ihanaa, kun saa yllätyksenä kalun peppuun.
0Äänestä
nainen31
saa ja hyvät.anaaliseksi on todella nautittavaa!=)
0Äänestä
niina
tekee meleko hyyvää ko saa mäntää peräreikään
0Äänestä
...
viehättääkö teitä ajatus siitä jos nuolee pimpsaa ja samalla työntää sormen peppuun... oma tyttö ystäväni on monesti lauennut siitä! :)
0Äänestä
Sexy
... kirjoitti:
viehättääkö teitä ajatus siitä jos nuolee pimpsaa ja samalla työntää sormen peppuun... oma tyttö ystäväni on monesti lauennut siitä! :)
Se on tosi makeeta!!!!
0Äänestä
Anonyymi00016
Kyllä osa mimmeistä saa peräholesta orkut, joskus kaksikin ja tuntuu olevan vähintäänkin piluorkun voimakkuuksinen, jollei jopa voimakkaampi... ....ei muutako mensseli mimmille peräholeen👍
Vastaukset 16
Vanhimmat
haisee paskalta ja pimppiorkku haisee silliltä siinä se pieni ero.
Kuule, kyllä se on mahdollista. Ainakin yhtä hyvät on kuin piparistakin saadut, jos ei jopa paremmat.
ovat orkkikset pepusta.
Miehetkin kuulemma saattavat saada orgasmin pepusta...itselläni ei minkäänlaista kiihottumista sormipelillä pepusta...ehkä se oikea kohta ei löydy tai sormet liian lyhyet
sama toisinkin päin. Kaikki miehetkään ei peppupanolle tahdo. Hillittömät homofobiat estoina. Mitäs sitten naisena teet. Sitä kun tietää että pepusta saa hyvät fiilikset ja toinen ei koskis pitkällä tikullakaan. Aloite pitäis tulla mieheltä aina. Vaikea asia kyllä kun taas kaikista naisistakaan ajatus ei varmasti tunnu kiinnostavalta. Tämä on hieman konstikas asia sanoa ääneen... jopa minulle ;)
Iina, ihan ilmainen vinkki:
opettele ensi saamaan orkku ja sitten etene
yhdynnän kautta peppuseksiin niin tiedät mistä muut puhuvat..tietty jos et osaa saada niin...
Kyllä peppuseksissä on oma viehätyksensä. Aluksi vierastin sitä, mutta totuttelun jälkeen olen oppinut nauttimaan siitä ja tarpeeksi kiihottuneena jopa laukeamaan.
Sellainen on ihanaa, kun mies vaihtaa vaivihkaa pimpistä b-rappuun. Ihanaa, kun saa yllätyksenä kalun peppuun.
saa ja hyvät.anaaliseksi on todella nautittavaa!=)
tekee meleko hyyvää ko saa mäntää peräreikään
Se on tosi makeeta!!!!
Kyllä osa mimmeistä saa peräholesta orkut, joskus kaksikin ja tuntuu olevan vähintäänkin piluorkun voimakkuuksinen, jollei jopa voimakkaampi...
....ei muutako mensseli mimmille peräholeen👍